![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de Italiaan gaan we niet veel maar wij eten wel elke week een pastagerecht. Pita is een ander verhaal.... dat maken we zelf. Groentjes kopen, wraps, stukje varkensvlees versnijden, kruiden en in de oven grillen. Als je dat zelf maakt, besef je pas wat een gore varkenspap je krijgt in zo een pitatent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() oempffffggggghhhhhh....
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat een vreemde post. Multiculturalisme.... Gaan eten in een urks restaurant....
Nogmaals, de inflatie van het begrip multiculturalisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga een keer in de maand couscous eten voortaan, en de bonnetjes zeer goed bijhouden.
Stel je voor dat het centrum van paterke Leman zijn opvolger mij ooit, omwille van mijn politieke overtuiging van flamingantist, zou beschuldigen van racisme en anti-multi-cul, dan zal het bewijs van mijn eetgedrag zeeeer ruim als verzachtende omstandigheid aangenomen worden. Misschien moet ik dan maar één jaarke in den bak. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Mohammed is dood en doet geen uitspraken meer. Jezus ook. Probeer nog maar eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Voor een streng Katholiek is dat nochtans de doctrine. Maar dat is net wat ik bedoel, het is belachelijk om iedereen over 1 kam te scheren, katholiek, moslim of atheïst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jezus dood? Dat is niet wat er in de bijbel staat. Het is niet omdat jij daar niet in geloofd, dat het niet zo is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik was er me niet van bewust dat je nog moet leven om als frontman dienst te doen. Je verandert de regels van het spel precies naar eigen goeddunken. Wat jij ook beweert, Mohammed is de frontman bij uitstek van de Islam. Uiteraard heeft hij nog enkele volgelingen die zich opwerpen om zijn boodschap verder uit te dragen, maar dat zijn geen frontmannen, dat zijn volgelingen. De frontman is Mohammed, zo simpel is dat. Het is ZIJN boodschap die uitgedragen wordt en zijn boodschap is er 1 van haat, indoctrinatie en overheersing. Het kan goed zijn dat jij dat niet leuk vindt, maar het feit dat je lekker geheten hebt bij een Turk of Marrokaan verandert daar bitter weinig aan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zal wel een Turkse mezze genomen hebben.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 18 juni 2012 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, meer criminaliteit, meer werkloosheid, meer onveiligheid, meer verkrachtingen, meer diefstallen, meer geweld op scholen en in de straat en veel meer religieus extremisme maken er ook deel van uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal raar dus om multiculturaliteit en voedsel te combineren met Islam dat juist enorme restricties oplegt op voedsel.
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.eet.nu/urk leve het multiculturalisme ik freeet wa'k wil , en .... a'k ierts nie lust , laat k hetliggen ![]() Wa eeenander eet & waaarom , da's zijn/haar goestnig !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |