Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2012, 16:43   #41
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De grootste vijand van de homo is God Hemzelve...
Er zijn ergere dingen dan een fictieve vijand hebben.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 16:45   #42
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Slechts mensen met een obsessie voor homoseksualiteit, dus mensen die zelf deze neiging hebben maar er geen kant mee uit kunnen.
Ik vind het fijn voor je dat je eindelijk uit de kast gekomen bent.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 17:40   #43
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik vind het fijn voor je dat je eindelijk uit de kast gekomen bent.
Hij heeft er toch nooit een geheim van gemaakt dat hij homo is? Of vergis ik me nu?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 12:06   #44
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Altijd de persoonlijke aanvallen op egmond codfried.
ik wenste dat ik een euro kreeg voor al die aanvallen, dan was ik nu op vijf sterren in Marokko, verdomme.

Willem II was uitgebreid homo, toch onderwerp voor een museum? Stadhouder willem III ook. Gererd reve etc. Waarom geen homomuseum?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 05:03   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Willem II was uitgebreid homo, toch onderwerp voor een museum? Stadhouder willem III ook. Gererd reve etc. Waarom geen homomuseum?
En wat zou er dan volgens jou in dat museum moeten getoond worden? Liefdesbrieven van Willem II aan zijn minnaar(s)? Afbeeldingen van Willem III in sexy ondergoed? Een ode van Gerard Reve aan de kinderen die hij bepoteld heeft? ... Wat is precies de meerwaarde van dat "homomuseum"?

Of zou het misschien kunnen zijn dat iemands seksuele voorkeur niet zijn essentie is en dat Willems II en III en Gerard Reve om andere redenen hun plaats in de geschiedenis innemen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 05:58   #46
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, iemands sexuele geaardheid is in deze eeuw, in en min of meer beschaafd land, geen reden om er een tentoonstelling aan te wijden.
Hier en nu bekijken we homosexualiteit enkel nog als een statistische 'abnormaliteit', maar niet langer als iets fout, of zelfs niet als iets bijzonder.
Wat Willem II of Gerard Reve met hun sjarel deden, is irrelevant, of op zijn minst oninteressant.
Oud 30 juli 2012, 09:34   #47
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Is homoseksualiteit eigenlijk nog een topic? Ik dacht dat dat jaren '80 en '90 was.

Mijn moeder herinnert zich nog de massale introductie van broccoli in den Delhaize, in de jaren '80. Ze vond dat toen een homo-groente. Maar in de jaren '90 is ze bijgedraaid, vooral toen den Delhaize speciale pikante bechamellesaus begon te verkopen om over den broccoli te gieten.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 09:56   #48
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hij heeft er toch nooit een geheim van gemaakt dat hij homo is? Of vergis ik me nu?
Ik begrijp daarom niet waarom homo's zich steeds altijd moeten profileren als zijnde homo. Ik bedoel er uitdrukkelijk voor moeten uitkomen, het altijd goed moeten laten zien door hun wat ik noem "nichterig of travestie gedoe". Als de maatschappij het dus stilaan als een norm en niet als een "no"-norm begint te beschouwen kunnen ze daar stilaan wel mee ophouden. We zijn al een stuk verder "homokes" en de maatschappij begint de "bi"-toestand stilaan al als een norm te beschouwen. Ik lig toch ook niet altijd te koop te lopen met mijn hetero toestand.

En dan maar klagen en zeveren als een mokro, die wat boel wil scheppen, in hen geinteresseerd geraakt.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 10:00   #49
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een gelul...
Ik sta er met die lul wel niet mee te lullen.
Oud 30 juli 2012, 10:10   #50
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik begrijp daarom niet waarom homo's zich steeds altijd moeten profileren als zijnde homo. Ik bedoel er uitdrukkelijk voor moeten uitkomen, het altijd goed moeten laten zien door hun wat ik noem "nichterig of travestie gedoe". Als de maatschappij het dus stilaan als een norm en niet als een "no"-norm begint te beschouwen kunnen ze daar stilaan wel mee ophouden. We zijn al een stuk verder "homokes" en de maatschappij begint de "bi"-toestand stilaan al als een norm te beschouwen. Ik lig toch ook niet altijd te koop te lopen met mijn hetero toestand.
Zoals de gay prides: "Kijk eens naar ons, we verkleden ons als vrouwen, steken pluimen in ons gat, lopen halfnaakt wat obsceen te doen op paradewagens, waarmee wij onze normale imago en integratie in de maatschappij willen bevorderen."
Da's een kronkel die ik toch nooit gesnapt heb.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 10:31   #51
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
...... waarmee wij onze normale imago en integratie in de maatschappij willen bevorderen." Da's een kronkel die ik toch nooit gesnapt heb.
Pijnig uw hersenen daar niet mee, want ik denk persoonlijk dat zij daar mee zullen doorgaan zolang er nog hetero's op de wereld rondlopen. In hun ogen zijn die hetero's nl. toch de abnormalen ?
Oud 30 juli 2012, 10:33   #52
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat zou er dan volgens jou in dat museum moeten getoond worden? Liefdesbrieven van Willem II aan zijn minnaar(s)? Afbeeldingen van Willem III in sexy ondergoed? Een ode van Gerard Reve aan de kinderen die hij bepoteld heeft? ... Wat is precies de meerwaarde van dat "homomuseum"?

Of zou het misschien kunnen zijn dat iemands seksuele voorkeur niet zijn essentie is en dat Willems II en III en Gerard Reve om andere redenen hun plaats in de geschiedenis innemen?
Je beantwoordt je eigen vraag. Ik denk dat sommige flikkers zo graag willen integreren dat zij de domheid van de omgeving imiteren, want ik denk dat flikkers en potten slimmer zijn dan de rest.

[let op de roze driehoeken]

Een stuk nationale en homo-geschiedenis zodat de homo's zich gewenst en niet constant bedreigd voelen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 10:33.
Oud 30 juli 2012, 10:35   #53
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Pijnig uw hersenen daar niet mee, want ik denk persoonlijk dat zij daar mee zullen doorgaan zolang er nog hetero's op de wereld rondlopen. In hun ogen zijn die hetero's nl. toch de abnormalen ?
Neen, hetero's zijn nodig om mooie jongemannen en stoere volwassen meiden te verwekken en baren zodat homo's en lesbo's iets hebben om te pijpen en beffen en kontbeffen.

Elke lesbo zou haar willen beffen, vooral als ze doorgaat voor hetero en een man thuis heeft. Nog meer reden voor de lesbo om haar uiterste best te doen. daarna mag ze terug naar haar man en kerk en hetero vriendinnen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 10:37.
Oud 30 juli 2012, 10:38   #54
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Nu ik distel heb ge-out is hij verdwenen.
Oud 30 juli 2012, 10:46   #55
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri2 Bekijk bericht
Sterf.
nog niet.
Oud 30 juli 2012, 10:48   #56
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri2 Bekijk bericht
Spijtig.
je kan ook mijn draden vermijden.
Oud 30 juli 2012, 10:52   #57
perzie
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, hetero's zijn nodig om mooie jongemannen en stoere volwassen meiden te verwekken en baren zodat homo's en lesbo's iets hebben om te pijpen en beffen en kontbeffen.

Elke lesbo zou haar willen beffen, vooral als ze doorgaat voor hetero en een man thuis heeft. Nog meer reden voor de lesbo om haar uiterste best te doen. daarna mag ze terug naar haar man en kerk en hetero vriendinnen.
Pardonnez-moi maar ik ken geen dommer, viezer en laaggevallen volkje dan de andersgeaarden.

Allemaal motherfuckers.
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 10:54   #58
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
Pardonnez-moi maar ik ken geen dommer, viezer en laaggevallen volkje dan de andersgeaarden.

Allemaal motherfuckers.
O ja, de anders-geaarden zijn allemaal zoals Egmond Codfried. Goed bezig!
Oud 30 juli 2012, 10:54   #59
perzie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
O ja, de anders-geaarden zijn allemaal zoals Egmond Codfried. Goed bezig!
In principe wel, ja.
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 12:47   #60
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
Pardonnez-moi maar ik ken geen dommer, viezer en laaggevallen volkje dan de andersgeaarden. Allemaal motherfuckers.
Lieverd, zij maken de kinderen die opgroeien tot prachtige volwassenen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be