![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ergere dingen dan een fictieve vijand hebben.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het fijn voor je dat je eindelijk uit de kast gekomen bent.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft er toch nooit een geheim van gemaakt dat hij homo is? Of vergis ik me nu?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Altijd de persoonlijke aanvallen op egmond codfried.
ik wenste dat ik een euro kreeg voor al die aanvallen, dan was ik nu op vijf sterren in Marokko, verdomme. Willem II was uitgebreid homo, toch onderwerp voor een museum? Stadhouder willem III ook. Gererd reve etc. Waarom geen homomuseum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou het misschien kunnen zijn dat iemands seksuele voorkeur niet zijn essentie is en dat Willems II en III en Gerard Reve om andere redenen hun plaats in de geschiedenis innemen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier en nu bekijken we homosexualiteit enkel nog als een statistische 'abnormaliteit', maar niet langer als iets fout, of zelfs niet als iets bijzonder. Wat Willem II of Gerard Reve met hun sjarel deden, is irrelevant, of op zijn minst oninteressant.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is homoseksualiteit eigenlijk nog een topic? Ik dacht dat dat jaren '80 en '90 was.
Mijn moeder herinnert zich nog de massale introductie van broccoli in den Delhaize, in de jaren '80. Ze vond dat toen een homo-groente. Maar in de jaren '90 is ze bijgedraaid, vooral toen den Delhaize speciale pikante bechamellesaus begon te verkopen om over den broccoli te gieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan maar klagen en zeveren als een mokro, die wat boel wil scheppen, in hen geinteresseerd geraakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Da's een kronkel die ik toch nooit gesnapt heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Pijnig uw hersenen daar niet mee, want ik denk persoonlijk dat zij daar mee zullen doorgaan zolang er nog hetero's op de wereld rondlopen. In hun ogen zijn die hetero's nl. toch de abnormalen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [let op de roze driehoeken] Een stuk nationale en homo-geschiedenis zodat de homo's zich gewenst en niet constant bedreigd voelen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Elke lesbo zou haar willen beffen, vooral als ze doorgaat voor hetero en een man thuis heeft. Nog meer reden voor de lesbo om haar uiterste best te doen. daarna mag ze terug naar haar man en kerk en hetero vriendinnen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Nu ik distel heb ge-out is hij verdwenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |