![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet het !!! Zo'n man zorgt ervoor dat achteraf NIETS kan BEWEZN worden. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 22 juni 2012 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig worden ze na een tijd zo arrogant dat ze denken dat er niemand zelfs maar op het idee zou komen iets proberen te bewijzen. Vanaf dan zijn ze te pakken. Eerst liep Koekelberg zo tegen de lamp, nu Audenaert. De waan van onaantastbaarheid die ze meenden af te leiden van hun loge-lidmaatschap dreef hen te ver.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even en de boodschap luidt, "de man is groot onrecht aangedaan en heeft recht op een riante schadevergoeding."
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij elke huiszoeking die ik ooit heb meegemaakt is er geld en waardevolle zaken ontvreemd door de heren politie. En dan is er natuurlijk de keren dat ze hun eigen "bewijsmateriaal" mee brachten, liegen en bedriegen zijn een normale zaak bij die mensen. ik werd eens opgepakt verdacht van een wietplantage, en de commissaris wou weten wie men klanten waren. Ik zei hem dat ik gerust een lijstje wou maken met daarop de namen van de politie en rijkswachters die drugs kochten bij mij. Ik vertelde hem dat wanneer hij die mensen allemaal had opgesloten ik hem de rest zou geven. Maar het was gelijk niet meer zo dringend, het onderwerp is nooit meer opgebracht. " We zullen het er later nog eens over hebben," waren zijn woorden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 juni 2012 om 18:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schandaal rond Ø-VLD zetbaas Audenaert neemt steeds meer uitbreiding.
Nu blijkt Audenaert ook hand- en spandiensten verleend te hebben aan Optima, je weet wel: de sossenbank waar de managementvennootschap Luc Vandenbossche, en de Comm. V. Verdes van Herman Verwilst het mooie weer maken. Daarnaast een paar mooie betalingen door de baas van Breevast in het kader van de verkoop van RAC en financietoren. Gelukkig zal de loge er wel voor zorgen dat het allemaal ondergesneeuwd geraakt en tenslotte verjaard. Tenslotte is Audenaert zo een goede betrouwbare oude Belg waar zelfs DeWereldMorgen over schreef: Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 27 augustus 2012 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() man houdt het 25 jaar uit in brussel en lekt 1 keer informatie
(is zoals diefstal van een sigaret) |
![]() |
![]() |