![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
noopt mij ertoe te besluiten dat ik mij omtrent ongemeen boeiende discussies met "4x10E6" maar beter geen illusies kan maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...rankrijk.dhtml
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen u zegt is volledig en flagrant van de spreekwoordelijk pot gerukt. Citaat : Als Wallonië zich dan toch zou aansluiten bij één van onze buurlanden, dan lijkt Frankrijk niet de eerste optie voor PS-kopstuk Paul Magnette. "Als het eropaan komt, heeft Wallonië op vlak van politieke cultuur meer affiniteit met Duitsland dan met Frankrijk", zegt hij in La Libre Belgique. Tegelijk doet hij het rattachisme wel af als een compleet irrealistisch idee dat in Wallonië nauwelijks nog aanhangers heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt me wel een idee, als Henri en Max elkaar eens zoet zouden houden, allebei op ongeveer hetzelfde niveau.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft:
het kan me geen fuck schelen wat een echte Vlaming is, en of ik er een ben. Ik heb een politieke mening, daarom heb ik me aangesloten bij een partij, daarom help ik die partij zo af en toe in mijn vrije tijd. Daarom ook ben ik tevreden dat die partij zo'n vooruitgang gemaakt heeft; en tevreden dat de samentelling van v-stemmen zo'n vooruitgang gemaakt heeft. Dat de belgicistjes zich bezig houden met de vraag wat een echte b. is, ze doen maar. Ik beperk me tot het genieten en uitoefenen van mijn grondrecht om een mening te hebben en ze te verkondigen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() De echte Vlaming spreekt Nederlands, ontduikt belastingen, houdt van wufte foorzangers, en vergrijpt zich al eens aan andermans kinderen.
Ik ben fier dat ik er geen ben.
Laatst gewijzigd door C2C : 24 juni 2012 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Diegenen, die het niet eens zijn met de rechtse standpunten van jouw partij of al diegenen, die beseffen dat steeds verder opsplitsen een duurdere zaak is, die niets bijbrengt ten goede van de bevolking en dit niet willen.? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) nope, 3) nope, 4) and nope. Toch ben ik een 'échte Vlaming', afkomstig uit de streek van het Brugse Vrije; niet speciaal fier, maar wél DIK CONTENT dat ik er 'zo ene' ben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 juni 2012 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat zijn volksverraders ook al weer? Welk volk wordt hier verraden en waaruit bestaat/bestond hun verraad?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() superieure waarden, zoals ? en superieur waaraan?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 juni 2012 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() u trekt in twijfel dat een ECHTE vlaming zou zijn? Waarom? Dient een ECHTE vlaming, dan ook al een vlaming te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan de onmin op dit forum te zien, en de verwijten die langs alle kanten heengeslingerd worden, is "de Vlaming" iets dat niet bestaat.
Wat impliceert dat sommige partijen zich vastpinnen op een geconstrueerd wereldbeeld, waar andere Vlamingen tegen hun wil ingepropt worden.
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eén criterium staat al vast : een ECHTE vlaming spreekt Nederlands. Dit is alvast een begin.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik moet hier eventjes over nadenken .. eventjes
|
|
![]() |
![]() |