![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Duizenden kinderen die in achtergestelde milieus opgroeien worden voor het leven geestelijk 'verminkt', wat doe je daar dan mee? Louter uit opportunistische redenen ben ik vaak intellectueel oneerlijk naar de buitenwereld, maar ik zal je deze gunnen, eigenlijk heb je gelijk. In een ideale situatie zou een kind opgevoed worden in een neutrale omgeving, of in een omgeving waar het van alles kan 'proeven' tot het op een leeftijd komt om zelf keuzes te maken, maar tja ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Besnijden is, naast eigenlijk zeggen 'allah' heeft ons niet perfect geschapen, er was een mankementje aan dat moet worden verholpen, het is ook naast verminking, een kind geen keuze laten. Besnijden is dwingen. De ouders gaan er blijkbaar niet van uit dat die kleine geen moslim is en later ook geen moslim wil zijn.
http://exmoslim.org/doodsvonnis%20vo...fvalligen.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 juni 2012 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens niet omdat er moord bestaat dat we diefstal dulden omdat het minder erg is, hé. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 juni 2012 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 juni 2012 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat zo moeilijk om te begrijpen? Je hebt gewoon het recht niet om de fysieke integriteit van anderen te schenden. Laat iedereen voor zichzelf kiezen. Met welk recht kies jij voor een andere? Acht jij jezelf 'esthetisch' superieur zodat jij jouw esthetiek ongevraagd aan anderen mag opleggen? Citaat:
Die zucht om anderen hun fysiek te bepalen en te verminken, vind ik ook eerlijk gezegd een geestelijke aberrantie. Doe er wat aan. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat het wegsnijden van wat voorhuid bij de man (goed gedaan en dus niet zoals in het uitzonderlijk geval dat ik aanhaal) verminking zou zijn vind ik er wat over. Johan Bollen schreef "aan opvoeding kom je niet onderuit". Klopt, maar liever een goede opvoeding en besnijdenis dan in een sociaal milieu opgroeien. Idealiter zou men zulke keuzes moeten kunnen maken wanneer men er zelf kan over beslissen, ok, maar geen enkele omgeving waarin men opgroeit is neutraal, en aan ieder milieu zullen er wel 'mindere' kantjes zitten. Zo heb ik verre familie aan mijn moeders kant die feitelijk een sociaal gedegenereerd gezin zijn. Jammer genoeg hebben ze par accident op latere leeftijd nog een kind gekregen. Het kind heeft van dag één nooit geleerd gezond te eten, opgegroeid tussen sigaretten en pils heeft hij om de haverklap longklachten en moet hij puffers gebruiken. Hij is nu 13, moddervet (110-120k), wordt gepest, leeft sociaal geïsoleerd voor zijn computer, en het gros van de uitkeringen die binnenkomen wordt gespendeerd aan zijn ongebreidelde wensen en grillen. Het kind is gedoemd om een problematische luilak te worden, voor zover hij dat al niet is. 'Slechte kweek' noem ik zoiets. Ik zou dan eerder het woord (geestelijke) verminking durven gebruiken voor dergelijke toestanden, ipv het wegsnijden van wat voorhuid. Laatst gewijzigd door Nihilibili : 30 juni 2012 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik even kijk naar het opleidingsniveau en de intellectuele prestaties van zeer veel joden, dan krijg ik niet de indruk dat de besnijdenis die ze als zuigeling hebben ondergaan hen een zwaar belastend en geestelijk verlammend trauma heeft bezorgd.
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijf van de kinderen hun pietje dus af, dan kunnen ze het later naar hartelust zelf besnijden of afsnijden als ze geloven dat ze er gezonder en slimmer van worden... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik kijk naar de prestaties van de Joden in Israël ten aanzien van hun buren, dan kan ik net als jij een heel dwaze conclusie trekken....
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet geschreven dat hun intelligentie te verklaren is door die besnijdenis.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe klein of onbestaande die ook moge zijn op mentaal vlak, er is een mutilatie op fysiek vlak, ongevraagd door diegene die ze ondergaat, en dat blijft principiëel fout, ongeacht het aantal geniale besneden kerels er rondbanjeren met een grote hoed en vlechtjes...
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Schepen
|
![]() Wat je de joden niet kunt verbieden zal je anderen ook niet kunnen verbieden. Ik ben ook besneden, heb er geen last van, heb er ook geen last van als jij dat niet wil doen. Bij vrouwen mogen ze het wel niet doen want dan vermink je een vrouwelijke functionaliteit. Welke functionaliteit de voorhuid van een penis heeft weet ik niet.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet ook niet wat de besnijdenis voor een man als voordeel heeft ? Ok , ALs je voorhuid te nauw is en bij erectie je eikel er amper uit kan komen , dan is dat inderdaad eveneens moeilijk proper te houden , daar een operationele ingreep tegen over plaatsen vind ik dan veel eerder een medische verantwoorde corectie dan een religieuze besnijdenis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de honderduizende krulletjes dragers die of opgeleid zijn om te haten en voor hun Israel te vechten of om hun krulletjes te rollen en 4 tot 6 uur per dag te bidden , hun voedsel te bewerken tot ze er zelf bleek van worden , en nooit te werken in de maatschappij waarin ze leven , zo intelegent noem ik dat niet .En zij die intelegent zijn , en succes hebben zijn dat grotendeels omwille van hun egoistische kijk op de wereld die in hun commerciele uitbuiting niets ontziend zijn . Allemaal weinig met besnijdenis te maken denk ik zo . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Is die heisa hier nu nog bezig ?
Van kinderen blijf je met je poten af. Ook al staat het in het heilig leugenboekje. Wat een geluk dat de armen en benen er mogen aanblijven. Anderzijds ..... |
![]() |
![]() |