![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Waar zou je dan wel willen wonen?
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Nogal specifiek.
Heb je er een bepaalde reden voor?
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() 1 eiland
2 klein eiland 3 schitterend klimaat, geen winter 4 dun bevolkt 10000 bewoners, 1000 in mijn dorp in de bergen. 5 bewaarde natuur (grote bossen) Unesco erfgoed 6 geen industrie 7 geen vervuiling 8 nauwelijks verkeer 9 stilte 10 duurzame energieopwekking, volkomen atonoom (windkracht) 11 Ze spreken Spaans 12 Gratis gym 13 gratis zeezwemmen 14 gratis fruit (ze laten het van de bomen vallen) vijgen en abrikozen. 15 gratis WIFI (het eiland zal tegen het einde van het jaar totale gratis dekking wifi hebben) 16 zeereservaat Mar de las Calmas voor duikers 17 Nauwelijks toeristen Er is wel een vulkaan geopend onlangs en er zijn regelmatig aardschokken Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juli 2012 om 21:12. |
![]() |
![]() |