![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoer of non? | |||
100% hoer |
![]() ![]() ![]() |
11 | 52,38% |
100% non |
![]() ![]() ![]() |
10 | 47,62% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze zou een betere geweest zijn "Wie gaat dat hier eens testen ? Hoer of non ?"
![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm...
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou liever met een non een gesprek voeren, en hoop dat ik met een intelligente non te maken krijg, een missionaris of zo, die heel wat heeft meegemaakt, en heel wat levenswijsheid heeft. Liever een missionaris dan een Karmelietes. Hoe wel ik van een Karmelietes ook wel iets zou kunnen bijleren, al is het maar het antwoord op de vraag: hoe bent u er op gekomen om uw leven te slijten achter die muren, met niets? Op welke manier krijgt u je innerlijke gevoelswereld gekleurd, aangezien je geen (aardse) middelen hebt te kleuren. Met hoeren hoef ik niet direct te praten, aangezien ik vermoed dat zij mij niks boeiends kunnen vertellen.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Nondejuuuu
![]() ![]() - Non de rien ![]() - Non-hoer ![]() - Nondemiljaaaaaaaar ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 juli 2012 om 07:40. |
![]() |
![]() |