![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Het wordt hier steeds interessanter!
Wettewa, om al onze conflicten op te lossen, laat ons het zo zeggen: -Alle Marokkanen die geweld gebruiken zijn eigenlijk Vlaamse Blokkers met een pruik die wat langer onder de zonnebank hebben gelegen; -Alle Vlaams Blokkers die niet racistisch en bovendien geweldloos zijn, zijn eigenlijk Marokkanen die hun haar blond hebben laten verven en met behulp van dermovate-zalf hun huid hebben 'opgelicht'; ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Black Girlke schreef :
Citaat:
Blackie is toch een betrouwbare, onverdachte bron van informatie. Nu kan ik ten minste met 100% zekerheid beweren : "er zijn allochtonen die werken ook de handicapten nog wél ! Allez als je aanslagen plegen werken kan noemen." Blackie, mag ik je iets vragen ? Zot zijn, doet dat pijn ?
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb waarschijnlijk zelfs nog foto's liggen van blonde Algerijnen. Ik heb daar een tijd gewoond, en het is zeer opvallend dat de huidskleur donkerder wordt naarmate je dieper landinwaarts gaat. Dus zo abnormaal zou dat niet zijn. Maar de Marokkaanse die mijn pamfletten heeft rondgedragen is inderdaad geblondeerd. En dan?
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar de berbers hebben ook bezoek gehad van allerlei andere volkeren, waaronder vikings (!!), vandaar dat sommigen mooie blauwe ogen hebben en anderen mooie bruine. Sommige berbers hebben enorm respect trouwens voor die geschiedenis van hun volk. Jammer dat daar zo weinig over gekend is... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() -bij het blok zitten ook afvalligen, ex-moslims en verraders ofwel gehandicapte moslims die zich laten meeslepen door blokkers en aanslagen voor de partij plegen... uw bewerinhg raakt kant noch wal
![]() WHOEHAAAHAAAHAAAAA
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |