Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2004, 13:36   #41
Attiladehun
Banneling

Standaard

Het wordt hier steeds interessanter!

Wettewa, om al onze conflicten op te lossen, laat ons het zo zeggen:

-Alle Marokkanen die geweld gebruiken zijn eigenlijk Vlaamse Blokkers met een pruik die wat langer onder de zonnebank hebben gelegen;

-Alle Vlaams Blokkers die niet racistisch en bovendien geweldloos zijn, zijn eigenlijk Marokkanen die hun haar blond hebben laten verven en met behulp van dermovate-zalf hun huid hebben 'opgelicht';

8)
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:19   #42
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Black Girlke schreef :

Citaat:
bij het blok zitten ook afvalligen, ex-moslims en verraders ofwel gehandicapte moslims die zich laten meeslepen door blokkers en aanslagen voor de partij plegen...
Mag ik je vriendelijk bedanken voor deze mededeling !
Blackie is toch een betrouwbare, onverdachte bron van informatie.

Nu kan ik ten minste met 100% zekerheid beweren : "er zijn allochtonen die werken ook de handicapten nog wél ! Allez als je aanslagen plegen werken kan noemen."

Blackie, mag ik je iets vragen ?

Zot zijn, doet dat pijn ?
Oud 5 juli 2004, 15:00   #43
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun

-Alle Marokkanen die geweld gebruiken zijn eigenlijk Vlaamse Blokkers met een pruik die wat langer onder de zonnebank hebben gelegen;

-Alle Vlaams Blokkers die niet racistisch en bovendien geweldloos zijn, zijn eigenlijk Marokkanen die hun haar blond hebben laten verven en met behulp van dermovate-zalf hun huid hebben 'opgelicht';

8)
Maar jongen toch, er zijn zelfs blonde Marokkanen, of wist je dat niet? Bij Berbers zijn er zelfs met blond haar en blauwe ogen.
Ik heb waarschijnlijk zelfs nog foto's liggen van blonde Algerijnen. Ik heb daar een tijd gewoond, en het is zeer opvallend dat de huidskleur donkerder wordt naarmate je dieper landinwaarts gaat.
Dus zo abnormaal zou dat niet zijn.

Maar de Marokkaanse die mijn pamfletten heeft rondgedragen is inderdaad geblondeerd. En dan?
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 15:05   #44
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Citaat:

8)
Maar jongen toch, er zijn zelfs blonde Marokkanen, of wist je dat niet? Bij Berbers zijn er zelfs met blond haar en blauwe ogen.
Ik heb waarschijnlijk zelfs nog foto's liggen van blonde Algerijnen. Ik heb daar een tijd gewoond, en het is zeer opvallend dat de huidskleur donkerder wordt naarmate je dieper landinwaarts gaat.

Maar de Marokkaanse die mijn pamfletten heeft rondgedragen is inderdaad geblondeerd. En dan?
Naar het schijnt zijn de oorspronkelijke marokkanen, de 'berbers' dus, afstammelingen van joden en helemaal geen arabieren. Die arabieren zijn later gekomen, hebben het grootste deel geislamiseerd met veel geweld en men kent de gevolgen.

Maar de berbers hebben ook bezoek gehad van allerlei andere volkeren, waaronder vikings (!!), vandaar dat sommigen mooie blauwe ogen hebben en anderen mooie bruine.

Sommige berbers hebben enorm respect trouwens voor die geschiedenis van hun volk. Jammer dat daar zo weinig over gekend is...
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 18:13   #45
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

-bij het blok zitten ook afvalligen, ex-moslims en verraders ofwel gehandicapte moslims die zich laten meeslepen door blokkers en aanslagen voor de partij plegen... uw bewerinhg raakt kant noch wal [/quote]

WHOEHAAAHAAAHAAAAA

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2004, 11:46   #46
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Citaat:

8)

En dan wat?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be