![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Oei welke diersoort ben jij ? vrouwtjes die eerst paren en daarna hun mannetje de kop af bijten .
Ik zou je eens goed afmatten dat je na de voldoening moe in slaap valt , 1 omdat ik het zo gewoon ben en ja waarom niet als ik er mijn eigen leven kan mee redden . wie weet mag ik nog terug komen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus voor jou is de vraag om op zondag iets samen te doen gelijk aan verbale of fysieke agressie tegenover vrouwen op straat ( hoer roepen, achtervolgen, obcene gebaren, gooien met colaflesjes, insluiten en bepotelen) door groepen meestal jonge moslims? Voor hen hebben die vrouwen het al uitgelokt omdat ze bestaan! Om vriendschap op te bouwen helpt het op een zondag iets samen te doen en een beetje vrouw weet zelf haar grenzen te bewaren en duidelijk te maken wat wel of niet kan, en wanneer mannen dit niet accepteren kun je klacht indienen. Maar anders dan bij nogal wat moslims, druipen mannen hier af wanneer je duidelijk bent over hun intenties tot versieren. het verschil zit dus helemaal niet in de intenties en reacties van mannen maar wel hoe we daar mee omgaan en dat verschil is hemelsbreed! Die " nuance" lijkt je volkomen te ontgaan. Wij noemen dit zelfbeschikkingsrecht, moet je zeker eens proberen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() En wat moeten we dan zeggen van al die lastige vrouwen die mij aanzien als een lustobject?
Laatst gewijzigd door giserke : 13 juli 2012 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() En zo van die lastige vrouwen die er automatisch van uitgaan dat ze een gehuwde man even moeten uittesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij mag als kafir interpreteren en doen wat je wil. Maar probeer aub uw absurd gedragspatroon niet aan mij op te dringen. Met dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Perzie,
Misschien een psychiater overwegen met jouw trauma? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk op dat het je dus helemaal niet om een discussie te doen is, anders zou je niet onmiddellijk beginnen met beledigen. Ik probeer helemaal niet mijn absurde gedragpatronen aan jou op te dringen, integendeel, ik heb er eerder genoeg van dat vrouwen jou absurde gedragpatroon van onderwerping, en verantwoordelijkheid voor het seksueel gedrag van mannen zouden moeten overnemen, een verwachting die vooral onder nogal wat mannelijke moslims, in stand gehouden door jou opvattingen en gedrag, leven. En dat geldt voor iedere moslim of moslima die in Belgie woont, vrouwen hier zijn helemaal niet van plan de emancipatiestrijd nog eens over te doen, omwille van mensen die uit culturen komen met ronduit achterlijke opvattingen over hoe vrouwen, en zelfs mannen, zich kunnen gedragen. De " als je hoofddoek maar goed zit" mentaliteit heeft en krijgt hier geen bodem als gangbare opvattingen over seksueel gedrag, die oefening zul jij moeten maken, blijkbaar zit je daar nog ver vanaf. Mocht je ooit dochters hebben dan hoop ik dat het hen wel lukt zelf te bepalen wat ze wel of niet willen, en niet meteen in de touwen te hangen omdat een man vraagt om op een zondag iets samen te gaan doen. Wanneer onze samenleving daar aan kan bijdragen, zou dat goed zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw spellingchecker staat af: je bedoelde niet lustobject maar lastobject.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je hem in Afrika vindt, haast je dan vooral niet om met hem terug te keren. Hij zou hier toch maar perverteren tussen al die Westerse goorlappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet mijn antwoord onthouden over onderdrukte moslimina's of over vrouwen die helemaal gehersenspoelt zijn onder hun geloof of onder mannen die misdadig onderdrukken , dat is misdaad en geen vrije wil meer . Maar onder normale omstandigheden , ik ken veel exotische vrouwen , en als je wat schunnige opmerkingen zou maken zou je heel rap met Uw twee voetjes op de grond geparkeerd worden hoor , inclus van mijn vrouwtje . |
|
![]() |
![]() |