![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Speel maar de regime-idioot - des te beter...
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat er veel haat in u schuilgaat. Dat is jammer, want ik denk niet dat u een slecht mens bent. Ik zal voor u bidden.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 13 juli 2012 om 01:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() - ja ik haat de bezetter, ik haat tweederangsburger, sorry onderdaan - lol - zijn in eigen land. Maar bid gerust aan de tandfee of satanclaus of welke nietbestaande pippo dat uw geest rust kan geven.... het zal u niet helpen.. gij poogt het onverdedigbare te verdedigen, en ge zult dus verliezen...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 13 juli 2012 om 01:30. |
![]() |
![]() |