![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En je leert blijkbaar ook niet bij, door te denken dat er ook maar ééén politieker is die zijn woord gestand doet, als het hem beter uikomt om dat niet te doen. We hebben nu al het wereldrecord regeringsvormingen, en daarvoor zeiden de nationalisten ook al dat de walen met hangende pootjes gingen komen als er geen regering kwam. Jij iets van gemerkt? Jullie leren echt niets bij uit jullie mislukkingen hé. Ik blijf bij mijn vergelijking met de brulkikkers, veel lawaai, hoog opgeblazen krop, maar uiteidelijk stelt het allemaal niets voor, want er is geen plan, en er zijn geen mogelijkheden zonder de instemming van de walen en de brusselaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zelfbeschikkingsrecht der volkeren, daar moeit de internationale gemeenschap zich niet mee. Meer nog, die zal ondersteund worden. Catalonië is op weg om zich af te scheuren, Schotland ook en Vlaanderen zal niet op het appèl ontbreken. Hoe hard je hier ook staat te roepen en te tieren met je regimecollaborerende vriendjes.
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men zal stoicijns doof zijn voor alle oproepen daartoe. De huidige staatshervorming komt er ook maar omdat men nu eenmaal wel iets MOEST doen met bhv, anders hadden we nog jaren een stilstand gehad. Die druk, die onafwendbaarheid van dat probleem is nu weg. De politieke families zullen zich zeeeeer ver weghouden van verdere experimenten. LDD is dood maar beseft het alleen nog niet, naar het vlaams blok luistert geen kat en n-va kan nooit in zijn eentje een meerderheid halen. En nog veel belangrijker : ze zullen in 2014 de macht in vlaanderen overnemen en zo hun doelstelling realiseren. Dat dat nog in een federaal verband is zullen ze volgens mij er dan wel bijnemen. Geloof nooit dat n-va op nationaal vlak echt wil meeregeren. Dan moeten er teveel compromissen komen en dat ligt niet goed bij de leden van het eerste uur en bij de partijtop. En zeer zeker niet bij de aangespoelde vlaams blok mandatarissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leg dus zoals herhaaldelijk gevraagd eens uit hoe je da walen zover krijgt als ze niet meewillen. De oude beproefde methode van de nationalisten? we gaan ze eens goed uitschelden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik ooit zei dat ik de nationalisten in staat zag om vlaanderen naar de kloten te helpen, om hun natte droom te verwezenlijken, dan werd ik uitgelachen.
Blijkbaar speel jij nog altijd met het idee van de zelfvernietiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Hmmm, juist, ja, bewijzen en belgicisten heeft nog nooit samengegaan. je vriend Het Oosten en zijn sloef Henri 8 zijn me er nog een pak verschuldigd, maar nu weet ik al dat er nooit iets van in huis zal komen.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 13 juli 2012 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
alles is beter dan bij Belziek blijven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Neeneen, het zijn de belgische staatnationalisten die mooi bezig zijn het allemaal op de spits te drijven. Ooit, waarschijnlijk al in 2014-2015 barst de bom.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beseft blijkbaar helemaal niet wat de moeilijkheid is om een land zoals België te splitsen...............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 13 juli 2012 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() In feite heeft het Vlaamse bestuur bij meerderheid maar te zeggen: "We zijn weg." en de rest volgt vanzelf.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg het maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hij nu aanklager of beschuldigde is maakt hier niet uit... Laatst gewijzigd door Svennies : 13 juli 2012 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |