![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, nu U er iets anders bijsleept, ik ook : wat dat geboortecijfer betreft....was er niet ergens een argumentatie dat wegens deze lage geboortecijfers de immigratie onvermijdelijk is....want wie zou anders de pensioenen betalen ????? Dus is het volgens uw redenering toch maar beter om die immigratie tegen te gaan....wegens het door mij onderlijnde.... U ziet.....alles is/wordtverweven/kan worden verweven met elkaar.....ik hou het dan toch maar liever bij de blote feiten..... ![]()
![]() |