Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2012, 20:09   #41
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Zijn er migratiecijfers voorhanden?
Nog beter, de vergunningen die zijn verstrekt aan vreemdelingen om tijdelijk, dan wel permanent in Suriname te mogen vestigen. Je begrijpt check de Nederlands klinkende achternamen. De meerderheid van de immigranten zijn Brazilianen en Chinezen, daarna de terugkerende Suries, maar toch er staan veel oer Hollandse namen tussen, ook Belgische namen kom je sporadisch tegen.

http://www.juspolsuriname.org/vreemd...rgunningen.htm

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 juli 2012 om 20:15.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 21:58   #42
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
De bron staat in de openingspost, en in de posts waarin je vraagt naar de bron. Doe nu maar gewoon.
Doe ik, en die bron zegt niks over europeanen naar afrika, die geeft zelf geen concrete migratie cijfers.

Je duim is dus momenteel "de bron"

Waarom trouwens? Wat wil je hiermee bewijzen?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 23:28   #43
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Dan ben je bekend met de PAS mag ik aannemen (?), een katholieke gesubsidieerde club die op sterven na dood is.

Ik snap evengoed niets als jou hoe en waar het geld blijft instromen in dit land, ter weetje dit land kent verhoudingsgewijs meer villa's dan Belgie. Het land is zowaar een grote bouwput.

Betreft werk, de luie Surinamers gaan voor de overheid werken, de slimme Surinamers werken voor Staatsolie, en de corrupte Suriname zitten in het bestuur en openbare werken. De Surinamers zonder opleiding (die werken), zitten in de bouw of zijn werkzaam als goudzoeker in het bos.

De Nederlanders en Belgen daarentegen hebben meestal managementfuncties, een bedrijf of zijn leerkracht. Brazilianen zitten meestal in de goudaanverwante business, met alles wat daar weer aan vast zit, money transfers, etc.
Zij worden gesteund door privé-geld van mensen zoals jij en ik die hen wat gunnen en daar bouwen ze scholen e.d. mee.

Wat betreft dat werken : nu in het oerwoud zit inderdaad nogal wat rijkdom, maar het komt niet bij het land terecht, zoveel is wel duidelijk.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 01:55   #44
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
(..)

Wat betreft dat werken : nu in het oerwoud zit inderdaad nogal wat rijkdom, maar het komt niet bij het land terecht, zoveel is wel duidelijk.
Het is maar door welke bril je het bekijkt, als je voor een NGO werkt, en dus je brood afhankelijk is van donaties, dan lijkt het mij niet verstandig om mijn kant van het verhaal te vertellen (..)

Overigens, er blijft wel veel goud hangen heb ik de indruk, ikzelf woon in een straat waar veel Brazilianen wonen, en hun kinderen lokaal naar school sturen. Itt Guyana dat een highway heeft naar Brazilie, daar wordt echt al het goud weggedragen, daarbij je ziet geen enkele garempeiros in Georgetown.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 juli 2012 om 02:03.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be