![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel simpel uitgedrukt, als we iets wetenschappelijk bekijken hoeven we enkel te kijken naar 1+1=2.
Dus is "mens + islam = vrede" ? Mohammed, de profeet zelf overviel karavanen wat deze stelling dan ook volledig lijkt te ondergraven Citaat:
Is de geschiedenis van Islamitische landen vredevol? Eerder het omgekeerde lijkt mij (ik kijk niet naar de theorie, maar naar de praktisering van de Islam door de Islamitische landen. In theorie kan ik ook alles "bewijzen", de praktijk is wat telt en wat het wishful thinking van de werkelijkheid onderscheid.) De Islam heeft de grootste continentale oorlogen op zijn naam staan, Islam = een politiek religieus systeem & macht. Endus Islam = Oorlog (maar niet alleen oorlog) Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 21 juli 2012 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Volgens mij is Islam dringend aan rebranding toe: iSlam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Hoeveel christenen gaan er vandaag weer vermoord worden door de volgelingen van de religie van de vrede?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Dat moet je dan maar bewijzen, wat dan weer niet kan omdat je de toekomst niet kent.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veranderd jou zicht op de islam omdat je een atheïst als vriend hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
De islam is duidelijk een ideologie...een levensopdracht...daarom ook de sharia... Dat de islam kwasi identiek is aan het nazisme is een vaststelling die zelfs niet meer door de sossenmedia kunnen worden tegengehouden...ondertussen blijft dat gif maar doorsijpelen in ons maatschappelijk weefsel....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 juli 2012 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Als u denkt met een regeltje de meest evidente en aperte vaststellingen te verbieden dan moet u zich wenden tot de regimepers en de VRT...die hebben dat "aveuglisme" tot kunst verheven...hier op dit forum mag men zeggen wat iedereen ziet en weet...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 juli 2012 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Mijn goede raad: Berg Godwin maar rappekes op en maak uw eigen vaststellingen, verbanden, gevolgtrekkingen, definities en logica.
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben het wel met je eens dat dit topic hier absoluut niet thuis hoort.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Door ze gerust te laten zolang ze hun religie niet proberen door een ander zijn strot te jagen (en het uit de staat te houden). Van mij mag iedereen geloven wat ze willen, het is hun tijd die ze ermee verspillen, zolang ze maar niet van mij verwachten dat ik rekening ga houden met hun gevoelens of overtuigingen. Ik verwacht namelijk ook niet van hen om dat met de mijne te doen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben jij de rambo van de emoties of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Niet verwachten is niet hetzelfde als niet willen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan uiteraard enkel voor mezelf spreken - maar ik heb enkele jaren in Islamitische landen gewoon, heb moslim vrienden gehad en heb alle moslimlanden behoudens Saoedi, Kuweit en Libie bezocht - minstens nog eens een jaar, misschien twee dus. En religioten zijn religioten quoi - ze doen alsof ze toelrant zijn tot ze een meerderheid hebben en dan moet iedereeen - quelle surprise! - de dictaten van hun godsienst naleven.
En Creed: Good luck with those bible thumping bigots daar bij u - alsof die niet even erg zijn.
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu, ik geef toe dat ik geen beter idee heb - behalve ze constant onder vuur nemen - of Islamieten of Christenen of de idiots die in Scientology geloven betreft - zodat men er bewust van wordt wat dat soort ideeen echt inhouden... Edit: Een goede voorbeeld is hoe ons linkse 'tolerante' forummoslima direkt afkomt met religiotische nonsens afkomt die 'uw soort mensen' - en ok ze doelde op een andere forumlid, maar mij zal ze ook in gedachte gehad hebben - gestraft zullen worden als de tijd rijp is. Vragen stellen, of zelfs een vleugje provocatie en de maskers vallen af...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 juli 2012 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |