Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2004, 14:33   #41
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky

Wil je nu echt aan iedereen bewijzen hoe onwetend je wel bent? Voor mij hoef je het niet te laten, hoor! Maar als je je echt niet belachelijk wilt maken, zou ik maar eens wat opzoekingen doen.

tja, aan je argumenten hebben we reeds kennis mogen maken met je ongehoord intellect

zelden zo gelachen moet ik zeggen !

en bovendien sprak ik geeneens tegen jou
wel wat in de war he

Man, man, man.... je houdt het niet voor mogelijk!

Argumenten en bedenkingen...zoek het op in een verklarend woordenboek, slimmeke, en kom dan eens terug!
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:34   #42
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ts ts ts wat een ongehoorde anti semitische reactie !!!!!

Anti-semitisch zou ik dat niet noemen. Eerder een kwestie van gezond verstand weet je wel? Wij hebben hier in België het beeld van de joodse magere slappe mensen maar iedereen die al eens een agent van de MOSSAD heeft gezien weet wel beter.

MVG

Groot Bakkes

PS: bovendien werkt het bijzonder belemmerend voor de politie/B.O.B. als er van de politiek-correcten telkens protest komt als het spoor naar joden lijkt te leiden.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:35   #43
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

vermits je niet van de snuggerste bent en ook last begint te krijgen van je geheugen

Citaat:
Citaat:

de meeste jongeren van de 2de en 3de generatie marokkanen en turken spreken idd beter nederlands dan sommige joden ja.... sommige joden sprekn zelfs géén nederlands maar frans in Antwerpen zoals te zien in het middagnieuws van VTM, dat mooi gecensureerd werd in het avondsnieuws... SO ?

een geënsceneerde daad
tuurlijk die wonden en die messteek zijn geëesceneerd
qua zelfbedrog ben je blijkbaar wel een fenomeen...

dat was reeds in één versie... schok voor jou maar er zijn israëlische, servische en russische moslims...

no way ...... qua argument NIET TE ONDERSCHATTEN !!!!!

idd niet , want ik maak ze niet ... het is wel een extreem rechtse reactie , en een blokreactie.

u hebt waarschijnlijk de beelden van de aanslagen op de asielcentra in Oost duitsland nooit gezien ...

maar weer zeer intelligente logica hoor ! ze waren gemaskerd , dus het zijn geen rechtsen

ah , dat is de achterliggende bedoeling volgens jou waanzin.... dan hadden ze wel beter Marokkanen aangevallen en geen asielzoekers he

tja, dan zou je dat argument ook kunnen gebruiken over de incidenten met joden...allemaal opgezet spel om de israelische agenda te dienen.
Daar heb ik je echter nooit over weten klagen
Wauw, wat een argumenten om mijn bedenkingen te weerleggen! Proficiat!

Eén ding blijkt wel uit je reactie, je bent een antisemiet!

Links zeker?
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:36   #44
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Maar allee! Iedereen weet toch dat links nooit tot zoiets instaat zou zijn! Dit is ontegensprekelijk het werk van Blokkers!

8)

"Jules Croiset (9 oktober 1937 - ) is een Nederlands acteur.

Croiset werd geboren in Deventer, als zoon van Max Croiset. Hij debuteerde in 1955 als acteur, en ontving in 1979 de Louis d'Or voor zijn rol als Platonov in het gelijknamige toneelstuk van Anton Tsjechov.

Croiset was ook aktief als filmacteur. In 1974 speelde hij de hoofdrol in Help! de dokter verzuipt, naar het gelijknamige boek van Toon Kortooms. Daarnaast speelde hij in diverse Nederlandse televisieseries; ondermeer in Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer? en Vrienden voor het leven, en in een aflevering van Baantjer. Ook werkte hij mee aan musicals (A Little Night Music, Anatevka).

[bewerken]
Zelfontvoering
In 1987 behoorde hij tot de personen die de opvoering van Het vuil, de stad en de dood van Rainer Werner Fassbinder trachtten te verhinderen. Hij ging hierbij zover dat hij dreigbrieven schreef, en zijn eigen ontvoering in scène zette.
Over de gebeurtenissen schreef hij het boekje Met stomheid geslagen (1989). Harry Mulisch schreef over dezelfde afffaire het boekenweekgeschenk Het theater, de brief en de waarheid (2000), dat Freek de Jonge inspireerde tot zijn voorstelling De conferencier, het boekenweekgeschenk en de leugen.

In 2001 speelde Croiset de hoofdrol in het uit het Zweeds vertaalde stuk De Troubadour Van IJmuiden, over het leven van Cornelis Vreeswijk.
Jan, zijde gij misschiens familie van the Piano? Met zulk soort documentatie schiet ge onder zijn duiven!
Oud 5 juli 2004, 14:36   #45
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wil je nu echt aan iedereen bewijzen hoe onwetend je wel bent? Voor mij hoef je het niet te laten, hoor! Maar als je je echt niet belachelijk wilt maken, zou ik maar eens wat opzoekingen doen.
tja, aan je argumenten hebben we reeds kennis mogen maken met je ongehoord intellect. zelden zo gelachen moet ik zeggen !:
Wat een triestig leven moet jij wel hebben !!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:36   #46
boeha
Schepen

Standaard

Citaat:
Dat er slachtoffers (buiten de kliniek) werden getoond is geen bewijs.
Ik wacht af wat het onderzoek brengt en ben dus bijzonder benieuwd naar de daders.
Eum; alhoewel ik het toejuich dat mensen kritisch nadenken over media-berichten, vind ik toch dat je hierin te ver gaat.

Als ik enkele mensen zie die aan het gezicht gewond zijn, en er wordt bij vermeld dat 1 iemand naar het ziekenhuis gevoerd werd; dan ben ik geneigd dat te geloven.

Waarom: ze kunnen niet alles filmen; en als u bewijs wilt; stel ik u voor om een mailtje te zenden naar de betreffende politiedienst/ziekenhuis; ipv hier op een forum te komen spreken van 'niemand kan het bewijzen' ...
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:37   #47
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Citaat:
ts ts ts wat een ongehoorde anti semitische reactie !!!!!

Anti-semitisch zou ik dat niet noemen. Eerder een kwestie van gezond verstand weet je wel? Wij hebben hier in België het beeld van de joodse magere slappe mensen maar iedereen die al eens een agent van de MOSSAD heeft gezien weet wel beter.

MVG

Groot Bakkes

PS: bovendien werkt het bijzonder belemmerend voor de politie/B.O.B. als er van de politiek-correcten telkens protest komt als het spoor naar joden lijkt te leiden.
je hebt natuurlijk gelijk , maar ja alle kritiek op joden is immers anti semitisch he . ook de moderatoren zijn hier al op gewezen door onze joodse vrienden op het forum 8)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 5 juli 2004, 14:37   #48
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik heb nergens beweerd dat het Vlaams Blokkers zouden zijn, wel wat Vicky schreef de grootste quatsch is die ik hier in weken al gelezen heb...
neen, hier gaat het niet om een complot zoals die VB-uitbater die zijn café in brand stak en beweerde dat het "linksen" waren...
Hoezo quatsch Seba? Ik vind het ook maar verdacht dat men gaat 'inbreken' gewoon om te vragen als het moslims zijn en ze dan wat motten te verkopen. Als dat onvervalste racisten waren, dan zagen die ook wel wie mogelijk 'moslim' kon zijn en wie niet, in plaats van het te gaan vragen aan een Rus of een Serviër Echte racisten zouden gewoon de boel in brand steken
Nah ik vind ook dat er ergens iets niet klopt
exactly !

Waarom zoveel moeite doen om in te breken en dan te gaan vragen of ze moslim zijn of niet en ze dan een pak slaag te geven... by the way met 4 man tegen hoeveel asielzoekers, waarvan er gasten bij zijn die regelrecht uit een kgb kantoor gewandeld zijn of meegevochten hebben in een burgeroorlog.

Dan is het inderdaad veel simpeler om iets in de fik te steken...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:38   #49
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Zeg, is dat nog toegelaten zo dom???

Jouw argumenten, om mijn bedenkingen te weerleggen...wat is daar zo moeilijk aan?

Leg nu eens uit wat je niet snapt! Allé, ik heb nog een paar seconden...
Oud 5 juli 2004, 14:41   #50
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Dat is hier idd spijtig genoeg de regel. Racisme tov de Vlaamse bevolking wordt toegelaten onder het mom van "de vrije meningsuiting" maar bij de joden (zelfs al is de reactie NIET racistisch!) speelt dat Tweede Wereldoorlog-schuldgevoel.
Een anti-semiet is iemand die joden haat. Er is een groot verschil tussen haat en kritiek.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:42   #51
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Toch opvallend dat net nu drie asielzoekers werden in elkaar geslagen door 'gemaskerde mannen' die volgens de asielzoekers goed Nederlands konden praten. Ik vraag mij af hoe zij dat kunnen beoordelen, maar soit...de meeste "jongeren" spreken ook perfect Nederlands. !
de meeste jongeren van de 2de en 3de generatie marokkanen en turken spreken idd beter nederlands dan sommige joden ja.... sommige joden sprekn zelfs géén nederlands maar frans in Antwerpen zoals te zien in het middagnieuws van VTM, dat mooi gecensureerd werd in het avondsnieuws... SO ?
Citaat:
Ik vraag mij echter ook af of het geen geënsceneerde daad is van links om rechts te stigmatiseren. Om de "lat gelijk te leggen" na de recente aanvallen op de Joden door Marokkanen, omdat ze merken dat er nu wel gereageerd wordt door de overheid. !
een geënsceneerde daad
tuurlijk die wonden en die messteek zijn geëesceneerd
qua zelfbedrog ben je blijkbaar wel een fenomeen...
Citaat:
Ik ben dus heel benieuwd wat er uit de bus gaat komen!
De eerste versie was dat het ging om een Serviër, een Israëli en een Rus.
Nadien werd deze versie gewijzigd en zou het gaan om moslims. !
dat was reeds in één versie... schok voor jou maar er zijn israëlische, servische en russische moslims...
Citaat:
Meer nog! De 'gemaskerde' mannen, zouden eerst gevraagd hebben aan de asielzoekers of ze moslim zijn en dan, of ze van plan waren om hier te werken???
En bij een bevestigend antwoord hebben ze die asielzoekers in elkaar geslagen??? No way! !
no way ...... qua argument NIET TE ONDERSCHATTEN !!!!!
Citaat:
Nee, dat is geen 'rechtse' reactie. !
idd niet , want ik maak ze niet ... het is wel een extreem rechtse reactie , en een blokreactie.
Citaat:
En gemaskerde aanvallers? Nog nooit gezien aan rechtse kant...dat is de methode van links, zoals de antiglobalistische relschoppers of het krakersmilieu, linkse pro Palestijnse organisaties e.d. !
u hebt waarschijnlijk de beelden van de aanslagen op de asielcentra in Oost duitsland nooit gezien ...

maar weer zeer intelligente logica hoor ! ze waren gemaskerd , dus het zijn geen rechtsen

Citaat:
De achterliggende bedoeling is wel duidelijk! Ze hadden niet verwacht dat de aanvallen op Joden zoveel herrie zou meebrengen en nu kunnen ze natuurlijk zeggen: "Zie je wel? De moslims worden ook aangevallen door gewapende mannen met ijzeren staven en messen."
Want dat werd er volgens de laatste nieuwsberichten ook al aan toegevoegd - ijzeren staven en messen - !
ah , dat is de achterliggende bedoeling volgens jou waanzin.... dan hadden ze wel beter Marokkanen aangevallen en geen asielzoekers he
Citaat:
Vinden jullie dit geloofwaardig? Ik niet. Ik vind het een beetje té doozichtig. Dit is opgezet spel.!

tja, dan zou je dat argument ook kunnen gebruiken over de incidenten met joden...allemaal opgezet spel om de israelische agenda te dienen.
Daar heb ik je echter nooit over weten klagen
toch ook al last van het geheugen blijkbaar !
jouw beweringen
en mijn argumenten...
Oud 5 juli 2004, 14:43   #52
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

tja, aan je argumenten hebben we reeds kennis mogen maken met je ongehoord intellect

zelden zo gelachen moet ik zeggen !

en bovendien sprak ik geeneens tegen jou
wel wat in de war he

Argumenten en bedenkingen...zoek het op in een verklarend woordenboek, slimmeke, en kom dan eens terug!
Niet op ingaan vicky! die jongen heeft gewoon gebrek aan aandacht! Ik spreek uit ervaring!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:43   #53
bruut geweld
Minister-President

Standaard

je wil misschien wel over pogroms beginnen zeveren....

alles om toch maar de slachtofferrol weer eens extra in de verf te zetten he
Oud 5 juli 2004, 14:44   #54
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Niet op ingaan vicky! die jongen heeft gewoon gebrek aan aandacht! Ik spreek uit ervaring!
ja, jantje nog steeds niet hersteld van je laatste pak slaag he !

slechte verliezer !
Oud 5 juli 2004, 14:46   #55
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Dat is hier idd spijtig genoeg de regel. Racisme tov de Vlaamse bevolking wordt toegelaten onder het mom van "de vrije meningsuiting" maar bij de joden (zelfs al is de reactie NIET racistisch!) speelt dat Tweede Wereldoorlog-schuldgevoel.
Een anti-semiet is iemand die joden haat. Er is een groot verschil tussen haat en kritiek.
overschot van gelijk !!
8)
Oud 5 juli 2004, 14:46   #56
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
..enkel een mogelijke denkpiste die ik hoop ook door de politie onderzocht wordt!..
overschot van gelijk , jantje !
in een onderzoek moet alles onderzocht worden...

Ik stel dan ook voor om de recente joodse incidenten te laten onderzoeken op enscenering , misschien werden de daders wel betaald door zionisten om de israelische standpunten en vergoeilijkende slachtofferrol wat meer aandacht te geven.?..

de jood die afgeslagen werd door een oost europeaan : dat was miss wel een opdracht van een andere jood ?!! moet in het kader van de denkpiste die jij voorstelt dan maar ook meteen onderzocht worden...

vreemd dat niemand dat toen voorstelde 8)
Ik moet je toch altijd alles met handen en voeten uitleggen he?
Bij een misdaad onderzoek gaat men eerst altijd uit wie er het meeste baat heeft bij de misdaad! Wat hebben de joden erbij te winnen om door moslims neergestoken te worden? Wat heeft links aan deze laffe aanval op een asielcentrum? Ben je zo eerlijk om hier op te antwoorden?
Oud 5 juli 2004, 14:47   #57
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Blijkbaar wel. Eén dwaze kan meer vragen stellen dan 100 wijzen kunnen beantwoorden. Geen betere plaats dan een forum om te weten dat dit gezegde klopt.

En voor alle anderen, die het steeds weer over de gewonden hebben. Mijn bedenkingen gaan over de daders.
Oud 5 juli 2004, 14:48   #58
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

ja, jantje nog steeds niet hersteld van je laatste pak slaag he !

slechte verliezer !
QED!
Oud 5 juli 2004, 14:52   #59
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

overschot van gelijk , jantje !
in een onderzoek moet alles onderzocht worden...

Ik stel dan ook voor om de recente joodse incidenten te laten onderzoeken op enscenering , misschien werden de daders wel betaald door zionisten om de israelische standpunten en vergoeilijkende slachtofferrol wat meer aandacht te geven.?..

de jood die afgeslagen werd door een oost europeaan : dat was miss wel een opdracht van een andere jood ?!! moet in het kader van de denkpiste die jij voorstelt dan maar ook meteen onderzocht worden...

vreemd dat niemand dat toen voorstelde 8)
Ik moet je toch altijd alles met handen en voeten uitleggen he?
Bij een misdaad onderzoek gaat men eerst altijd uit wie er het meeste baat heeft bij de misdaad! Wat hebben de joden erbij te winnen om door moslims neergestoken te worden? Wat heeft links aan deze laffe aanval op een asielcentrum? Ben je zo eerlijk om hier op te antwoorden?
gij gaat mij een gerechtelijk onderzoek uitleggen....
grappig ! maar bon daar niet van...
maar om verder te gaan met deze onnozele hypothesen :
Wat hebben de joden te winnen : aandacht voor de vergoeilijkende slachtofferrol mischien ? antisemitisme extra in de verf zetten, je kan blijven vinden he
wat heeft links te winnen bij deze aanval ? geen idee... vraag het hen eens. Denk niet dat rechtse partijen hier het slachtoffer van worden.
Oud 5 juli 2004, 15:40   #60
Tegendradigaard

Standaard

Breaking news :

Vluchteligencentra plotseling leeggelopen

Op onverklaarbare zijn alle asielcentra in Belgie vandaag leeggelopen. Alle vluchtelingen zijn weggevlucht toen het nieuws algemeen bekend raakte van een aanval op een asielcentrum in Ranst bij Antwerpen.

Een reporter die een vluchtende asielzoeken even tot staan kon brengen kreeg als antwoord op de vraag waar hij vandaan kwam en waar hij naar toe ging als antwoord :

Ik kom uit Tsjetjenie gevlucht voor het geweld en hoopte hier wat rust en vrede te vinden. Nu ga ik zo snel mogelijk terug naar huis in Tsjetjenie.

Tot zover dit bericht van onze reporter ter plaatse Theofiel Duimzuigers.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be