![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er iets dat niet meer werkt dan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Super Moderator
|
![]() Voorlopig zijn we er vanaf, maar er zal ongetwijfeld snel een nieuwe nick opduiken. Het zou helpen indien niemand reageert op zo'n berichten (dan zakken die draden vanzelf weg) en er ook geen draden over opstart. U kan zo'n berichten gewoon rapporteren. De eerste mod die online komt zal dan het nodige doen. Hou er evenwel rekening mee dat wij vrijwilligers zijn en dus niet permanent online zijn. Al zeker niet in een vakantieperiode.
Laatst gewijzigd door Akira : 28 juli 2012 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er "schadelijk" aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Lijkt mij nogal duidelijk tekenen van spamschade te hebben!
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ik heb overwogen om een bot te schrijven die bepaalde forummers viseert en elke keer sat hun activiteit verandert (dus ze van venster veranderen en een popup kunnen ontvangen) te bombarderen met random citaten uit hun eigen geplaatste berichten. Opdat ze geen move zouden konden doen zonder popup en volle inbox.
Niet gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'bange blanke man' overweegt nogal vaak om 'iets' te doen, maar heeft er dan blijkbaar toch 't lef niet voor...of de kennis...kan ook.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gisteren reageerde deze nick op actuele discussies die nog volop aan de gang waren. Het ware dus jammer als de discussies moesten stoppen door dit geval. Al was dat mogelijks de bedoeling. (Ik heb niet gekeken of er een logica inzat). Bedankt om actie te ondernemen. ![]() Raf: met de schade bedoel ik dan ook bovenstaande: het vernietigen van discussies door er extreem lange berichten tussen te gooien, waardoor een discussie volgen zowat onmogelijk werd.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Er is opgetreden: Marxmannetje is gebannen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die spammer heeft er wel voor gezorgd dat al mijn inbox berichten weg zijn.
Ik vond het te veel werk alle 78 spamberichten één voor één handmatig te verwijderen. Alles kwijt dus. Aan wie meld ik me voor een claim ? |
![]() |
![]() |