![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laat het gisterennacht hier nogal warm en redelijk droog, alswel niet speciaal winderig geweest zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tijd geleden in Antwerpen, ik denk in de Gemeentestraat, een paar jongeren smijten stenen tegen de politiecombi, die agenten zijn dan vlug gaan lopen "om erger te voorkomen." Als een eenzame ongewapende burger zoiets doet, het gaan lopen, dan denk ik ja, dat is waarschijnlijk de verstandigste reactie. Als gewapende politiepatrouilles dat doen, dan kan ik die alleen maar uitlachen als de onnozelaars dat ze zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moeten ze niet zoveel zagen. Als ik in Marrokko ga wonen en ik ben niet tevreden over de omstandigheden, dan kom ik gewoon terug. Ze komen naar hier via alle mogelijke wegen, nu eens door misbruik te maken van familieherenigingen, dan eens door een bruid te gaan kopen in hun thuisland, en ook weer illegaal om later toch papieren te krijgen, noem maar op. Wanneer ze hier zijn dan gaan ze klagen dat het niet goed is. Wel dan is er maar één antwoord : hou op met zeuren en vlieg terug. Is dat nu zo moeilijk? Laatst gewijzigd door Antoon : 2 augustus 2012 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Nogmaals, beste Antoon (u die onlangs de woorden "makak" gebruikte). Naar waar als je hier geboren bent? Het land van uw voor-voor ouders?
Houzee zijn post heeft veel waarheid... politiecontroles op andersgekleurden zijn er gewoon vaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je verdacht gedrag vertoond controleert men u, punt andere lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook het voorval in Mechelen had bij mij zoiets van "hoe kan ik de cliché's blijven opzij schuiven". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij had gewoon z'n pas moeten laten zien, wat dus een vorm van onderwerping aan de politie (voor een "idiote" reden) is. Aangezien mannen vaak ego-problemen hebben, zou dit instinctief als "haantjesgedrag" geïnterpreteerd kunnen zijn. Hierdoor is de agressie ontstaan. De jeugd dient (via school of campagnes) meer uitleg en respect over autoriteit en burgerwetten bijgebracht te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt het wel over de toekomstige generaties van België. Wat versta je onder "keiharde aanpak"? Als je de jeugd nu keihard aanpakt ipv actief proberen te verbeteren, ga je daar later de gevolgen van dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om een weigering identiteitscontrole. Bij elke poging tot controle worden er troepen geronseld om het stad af te breken, auto's in brand te steken en de politie aan te vallen, inclusief vrouwelijk agenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou mijn hart vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuja, een park dat sluitingsuren heeft, dat kan alleen in Belgenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Van wie is "perzie" eigenlijk een dubbelnick ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze moeten zich wel gedragen, de wetten en ordediensten respecteren, en vooral niet klagen wanneer het hen niet aanstaat. Want dan moeten ze gewoon terug naar land van herkomst. Wij hebben ze hier niet nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, als u in de zomer mùet een sjaal rond uwe kop rondloopt dan zal je tegengehouden worden. Ik denk zelfs dat die mannen in Vilvoorde dat hebben gedaan om de politie uit te dagen. Hun kameraden stonden klaar om zich erbij te voegen en alles te Filmen. Als Mechelaar ken ik de tacktiek van die mannen. 1 boelzoekerke om de gemoederen op te hitsen en dan springt den hele troep derop af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() edit
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 2 augustus 2012 om 15:20. |
![]() |
![]() |