![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Als je kinderen plots rastas laten groeien, op sandalen lopen, drugs gebruiken en naar Blokbuster-braspartijen gaan moét je ze zelfs slagen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb maar 1 keer een mep gehad in mijn leven van mijn vader. En die was verdiend. Dus een welgemikte mep maakt van iemand geen mishandelaar, of van de jongere geen getraumatiseerde.Wel een beter mens.
Ik ga dus niet zeggen dat het niet mag. maar bont en blauw meppen.Da's ook niet de oplossing. Slaan is volgens mij de laatste correctiemethode. Maar hoe ga je tegenwoordig nog een kind straffen? "Ga naar je slaapkamer" denkt de kleine "cool, dat was ik toch al van plan, maar wat ga ik doen, mijn collectie JC Van DAMME DVD's bekijken, Playstation spelen, PC opstarten en chatten, of gewoon SMS'en?" "Je mag niet gaan spelen met je vrienden dit weekend" "tja, dan spreek ik ze wel via de GSM of de computer". Zoals al vermeld in dit topic. Zelfs op school is het bijna niet meer te doen om discipline te handhaven. Huiswerk is teveel van het goeie, straftaken maken thuis , dan krijg je boze ouders over de vloer, en nablijven om de straftaken op school te maken, weerom hetzelfde. Dus is mijn vraag "hoe straf je een kleine, en deel het onder in leeftijdscategorieën"?
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mag ik er effe op wijzen dat "slagen" niet hetzelfde is als "slaan"?
Ik zou liever mijne kleine laten slagen dan laten slaan, hoor! En wie dit niet begrijpt verdient een ferm pak ... ![]()
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
stel je voor dat een regering haar burgers niet straft een veroordeelt ? wat zou je krijgen ? ik denk dat regeren op zo'n situatie onmogelijk zouden zijn een zal dat ook als "zwak politiek" beschouwd worden !!!
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() En jij klopt er natuurlijk flink op los, ze klaarstomen voor de geweldcultuur.
![]() |
#53 |
|
![]()
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TomB, die kende ik al. Niet dat die kompleet van de pot gerukte kwispel iets met mij te maken heeft. Toch hebben zijn teksten ergens iets waarvan je denkt. "overdreven, maar toch"
Nu is mijn vraag nog steeds. "wat mag dan wel, en in welke omstandigheden?"
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bij onze kinderen hebben we ook nooit fysiek geweld toegepast. Ik vind trouwens dat de machtverhoudingen wel enigszins ongelijk liggen ook. Hoe kan een volwassen iemand nu een kind slaan? Dat snap ik niet. Als burgers gestraft worden, mogen ze ook niet gemarteld worden, hé!
![]() |
![]() |
#59 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
en als ze haar niet aflappen, kunnen ze nog altijd proberen haar hondje te wurgen.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan maar hypocriet wat staan klagen dat alle topic over hetzelfde gaan en dat de Blokkers het binnenland forum verpesten.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|||
![]() |
![]() |