![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
kunnen ze eens stoppen met die onozelariteiten en constant benadrukken dat het zogenaamd maar om een miniem deel zou gaan? Hoe groot hadden ze het graag gewild vraag ik me af? Wat garandeert ons dat als er niet 200 jongeren meer op dat moment tijd en zin hadden om mee Yussuf Klop te gaan spelen, deze niet zouden hebben meegedaan? Wie weet kon men die avond gewoon niet meer jongeren op de been krijgen door de ramadam, bv. Gaan we binnenkort ook zeggen dat de gevangenissenbevolking maar voor 1% bestaat uit echte vreselijke criminelen, en we op basis daarvan de rest van de echte, eerlijke en goede gevangenen, niet mogen stigmatiseren misschien? Wat met al die statistieken overigens, die bv zeggen: "in Belgiê zoveel procent stijging van inbraken, of criminaliteit?" Alles suggereert vaak (voor de ogen van de buitenlandse pers) dat het de Belgen zijn die zich schuldig maken aan crimineel en marginaal gedrag. Terwijl het vaak niet eens de echte Belgen zelf zijn, die dit doen. We weten allemaal, wie het dan wel is ... Waarom wordt hier nooit iets over gezegd? Alle armen, alle jongeren, alle niet-criminelen, alle mensen die studeren, alle mensen die werken, alle mensen die moeite doen voor een mooiere en betere samenleving, ... iedereen in dit land wordt tot en met gestigmatiseerd, uitgescholden en in zijn blootje gezet, door deze bende criminelen!!!! IEDEREEN die dit niet veroordeeld, is voor mij schuldig. Blank of zwart, maakt niet uit. Het zijn overigens vooral de niet-Moslim migranten die zich verschrikkelijk aan het gedrag van de Moslims ergeren. Deze mensen kwamen naar België omdat ze het zo'n mooi land vonden en de Belgische bevolking bewonderden, omdat het land zo goed georganiseerd was, ... Ze zien echter hoe de Moslims dit allemaal kapot maken ... Zij zijn als het ware de onafhankelijke toeschouwers die zien hoe één mineure groep, alles voor de rest kapot maakt ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 augustus 2012 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Dan komt het wel goed.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij is dat alleszins nooit gelukt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Oh. Stoerdoenerij. "Kijk eens wat ik durf! Dat durf jij niet zenne!".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |