![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wAAR JIJ moeiteloos gouden MEDAILLES IN SCHIET IS ALS FRanc tireur van de losse flodders Laatst gewijzigd door eno2 : 4 augustus 2012 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie u geen groepering halen onder de 10 op een afstand van 100 meter.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cox zat overigens op 50 meter. Ik zie niet in, waarom ik 50 meter verder moet schieten. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 augustus 2012 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Op 5 meter afstand misschien.
![]() Ik was een goede schutter (groepering 7) maar wat Cox doet dat is bij wijze van spreken buitenaards.
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En er staat een schrijffout in ...er staat 'plak' i.p.v. 'plek' !!!! Een plakkende plek, dat zou wel kunnen......
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 4 augustus 2012 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() SCHIET !!! Oei, Eno was me al voor
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 4 augustus 2012 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Wat weet jij ervan. Fal is geen luchtkarabijn maar een oorlogswapen. In het leger hebben ze mij uitgeselecteerd voor de opleiding van scherpschutter, nadat ze zagen wat ik deed op de schietstand, maar dat heb ik geweigerd. Te doodgemakkelijk. Te dodelijk. Te doodvervelend. Mijn oom was constructeur van karabijnschietstanden. Daar heb ik ook nooit op geschoten. Te doodgemakkelijk. Te doodvervelend. Teveel gezuip de hele zondagmorgen. Te elitair hoge middenstand. Teveel Sint Sebastiaan.
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 augustus 2012 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Mijn gekriebel wel, ja....
![]()
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het zo simpel is raad ik u aan om u te kwalificeren voor de volgende spelen. Zo moeilijk is dat blijkbaar niet. Die Cox heeft 30000 euro gevangen voor zijn prestatie. 30000 euro, zo voor het oprapen, waar wacht je nog op?
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een geweer, kogels en onkostenvergoeding voor vier jaar En een goede matras om op te liggen gaan schieten Laatst gewijzigd door eno2 : 4 augustus 2012 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoed af voor deze prestatie, de man nam het als amateur-sporter op tegen uitsluitend professionals in de finale! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Nee, ik drink niet, dat is niet goed voor een scherpschutter zoals ik, als ik geen goud behaal, betaal ik alles terug
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 augustus 2012 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
1/ omdat geen enkele sport me interesseert als ik er zelf niet in voorkom als deelnemer en 2/ omdat iets dat bedoeld was voor amateurs, uit o.a. geldhonger verworden is tot iets voor professionelen Dus inderdeed dikke proficiat voor alle amateurs die (zonder doping) de profs een neus zetten.
![]() |