![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik kan mij geen enkele forummer of ex-forummer met die stijl inbeelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() FunnyJunk is geen hackerforum, maar zo'n website om grappige plaatjes en filmpjes op te plaatsen. Veelal gestolen materiaal. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 4 augustus 2012 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Wat gedachten en observaties over de ban van Marxmannetje, de spamaanvallen en het clubje gebannen complotteerders.
Ten eerste kan ik me niet echt indenken dat het Marxmannetje zelf geweest is. Wat ik wel mogelijk acht, is dat het account van Marxmannetje, of erger nog, zijn computer, op één of andere manier gehackt is, en dat één of andere onverlaat vervolgens via die gehackte computer, en dus het bijhorend IP-adres, is gaan klieren door het hele forum onder te spammen. Ten tweede is/zijn degene(n) die al die ellenlange spamposts maakte(n) volgens mij niet dezelfde figuren als o.a. Henri2 en Christelle plus nog wat andere voor de gelegenheid aangemaakte scheld- en trolaccounts. De laatste(n) hebben m.i. gewoon misbruik gemaakt van de verwarring en consternatie die de eerste(n) eerder al veroorzaakt hadden. Ten derde is er de afgelopen tijd een aantal verdachte linkjes op het forum geplaatst. Zo van die linkjes waarvan ik denk dat ze gebruikt worden om aan informatie over de gebruikers van dit forum te komen. En dan bedoel ik niet alleen 'lege' linkjes, maar ook linkjes naar bijvoorbeeld één of andere site waar men een soort 'grafitti'-boodschapje kon achterlaten. Ten vierde zag ik hier ergens genoemd worden dat 'Henkerd' samen met die spamkoningen geband werd, en inderdaad, 'Henkerd' is volgens mij één van de vele accounts van Wisord die nog/weer op dit forum aanwezig waren en zijn. Ten vijfde heb ik destijds screenshots gezien van dat complotteerdersforum van wisord, filosoof, artisjok, alboreto, en anderen, waarin gezegd werd dat ze van plan waren om desnoods dit forum kapot te maken (of woorden van gelijke strekking), o.a. door hele secties vol te spammen. Er werden daar tevens tips gegeven over IP-adressen, dubbelaccounts, niet direct linken, en meer van dat soort zaken. Persoonlijk acht ik dat gebannen clubje (plus degenen die er ook aan deelnamen/-nemen die niet gebannen zijn) rancuneus genoeg om dit forum schade te willen berokkenen omdat zij hun zin niet kregen, maar of dat in dit geval zo zou kunnen zijn, weet ik niet. Onmogelijk acht ik het niet in elk geval. Verre van zelfs. Kortom, ik denk dat de gebannen trol- en scheldaccounts zoals Henri2 en Christelle losstaan van de rest van de opgenoemde zaken, maar dat die andere dingen geheel of gedeeltelijk wel eens met elkaar te maken zouden kunnen hebben. En tenslotte lijkt het me eigenlijk niet eens nodig om een topic te openen om de reputatie van dat clubje meer dan terecht gebannen ex-forumleden wat op te poetsen. Of ze nu wel of niet met de recente gebeurtenissen te maken hebben, doet er niet eens toe. Wat ze toen uitgespookt hebben, is m.i. meer dan ernstig genoeg om nooit meer amnestie te kunnen krijgen.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat je oppert over Marxmannetje, lijkt me heel erg waarschijnlijk, zeker aangezien dezelfde spammer ook op hetzelfde moment op het Nederlands forum toesloeg. Dat was écht zo geen mongool.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook de replieken die Christelle en Henri2 gaven, waren, hoewel bijzonder irritant, vaak ook wel behoorlijk spitsvondig. Dat zou ook al een aanwijzing kunnen zijn. Diezelfde spitsvondigheid, dat ad rem reageren, deed bijvoorbeeld in weinig tot helemaal niets denken aan de stijl van ook maar iemand van het gebannen clubje complotteerders van artisjok, wisord, alboreto en filosoof. Die laatsten zijn daar eenvoudigweg niet toe in staat, die zijn nooit ad rem geweest.
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat Marsmanneke werd verbannen? Niet voor niets hoor. De moderatie weet heus wel wat zij doet. Hetgene jij hier nu plaatst is een grote klacht tegen de moderatie; je geeft hier zo te kennen dat zij niet deugen. Ikzelf ben er ook van geschrokken toen ik zag dat het Marsmanneke was, maar het duurde niet lang, en kort erna zag ik dat het wel heel geloofwaardig was wat de moderatie deed. Je bewering dat mega-super-trollen alleen maar extreem-linksen of extreem-rechtsen zouden zijn klopt ook helemaal niet. Het heeft eigenlijk niets met extremisme te maken. Enkel met de persoonlijkheid van de persoon in kwestie. Op je vraag waarom Marsmanneke anderhalf jaar zou wachten vooraleer te beginnen spam-stalken is ook makkelijk te beantwoorden. Waarom zou een persoon direct beginnen met spammen? Of het moet van meet af aan de bedoeling zijn. Die super-trollen zijn zich maar zo beginnen te gedragen door tal van omstandigheden. Iemand die voorheen heel leuk en interessant leek, kan zich plots ontbolsteren tot een irritante etter, omdat hij zich uitgesloten voelt bijvoorbeeld. Zo is het gebeurd met Marxmannetje, die door zijn verbanning zich uitgesloten voelde en reageerde op de gekende manier (met de trol-account: 2 x Henri2, en nog enkele andere). Dus eigenlijk wraak op het forum. Waarom dan zijn trol-account Ray Bingo, die leidde tot de verbanning van Marmanneke? Volgens mij wilde hij gewoon amuseren, experimenteren, weet ik veel. Mensen zijn vaak héél wat meer dan voor wat zij zich uitgeven via hun account. ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Hij komt me eerder héél zacht over. ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() And nothing is written in the book, reality is made by you
And every lie that you pursue, eventually turns true And I was told that your eyes would shine, a light up into space And infinity would then consume this ordinary place You know nothing, you know nothing at all How could you know, you'll never know anything at all You'll never know, you'll never know anything at all You know nothing, you know nothing at all I saw you standing in the fire, beneath a crimson moon The ocean whispered on the sore, and echoed in the ruins Inside your body is a clear blue light, and time was made from this Your shadows swallow everything it feels. You punish us with bliss You know nothing, you know nothing at all How could you know, you'll never know anything at all You'll never know, you'll never know anything at all You know nothing, you know nothing at all Swans
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Het is me echt een raadsel wie Chrsitelle is.
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En Christelle was wel degelijk dezelfde als Henri2.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat gebannen worden ook als vernedering kan worden aangevoeld. Op de knietjes vallen voor amnestie zit er niet in. Neen, terugkomen met een andere nick, en met andere bedoelingen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |