![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Iedereen kan opzoeken wat Taqiyya inhoud en wie het toepast. Ik ben weg uit dit ronduit belachelijk topic.
Laatst gewijzigd door Salah : 16 juni 2013 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Civilization Jihad” is een vorm van Taqiyya beoefend door de Moslimbroederschap en de extremistische jihadisten, onze forumjihadist die beweert dat enkel de Shia's deze misleiding aanwenden is ronduit een zionistische leugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien kun je niet inhoudelijk reageren op de video. Je insinueert er zelfs mee dat MEMRI (zionistisch) liegt over de inhoud? Hahaha. Terwijl hier MEMRI, wel de waarheid spreekt als het u goed uitkomt. Zielig ben jij, ik maak er verder geen woorden meer aan vuil. Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 16 juni 2013 om 17:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Zelfs hetzelfde filmpje heb je al gebruikt in een andere samenzweringsdraad. Jij weet van geen hout nog pijlen maken en geraakt aan uw eigen geweven web niet eens uit. Zielig!
Het Westen en het Moslimbroederschap verbroederen Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik de info van de reguliere media en tevens andere gegevens van de niet steeds betrouwbare oorsprong zonder twijfelen. -1. Waarheid wordt steeds met leugens vermengd -2. All you say, can and will be used against you Als forumjihadist zou U het principe van het 'juist' aanwenden van de MSM en andere propagandakanalen toch uiterst duidelijk moeten zijn dacht ik. U krijgt Uw zwart-wit verhaaltje dus zelfs niet aan de Vlaamse straatstenen verkocht, maar Uw pogingen zijn alvast niet zinloos, integendeel. Dank U! Dankzij Uw aanwezigheid openden reeds velen hun ogen en ik doe er voor U eentje toe. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 16 juni 2013 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 16 juni 2013 om 18:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blij dat ik nog tanden heb... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algerie Patriotique - Les documents secrets qui dévoilent les liens souterrains entre les Etats-Unis, Israël et les Frères musulmans
29 juli 2013 A la lumière d’une investigation très poussée et de recoupements de documents dont nous disposons, et en nous basant sur des sources multiples et fiables, ce travail d’investigation dévoile le lien souterrain entre l’administration américaine, le sionisme et les Frères musulmans. La pierre angulaire de cette connexion stratégique n’est autre que Huma Abedin, bras droit d’Hillary Clinton, épouse d’un sioniste notoire candidat �* la mairie de New York, Anthony Weiner, et fille de Saleha Mahmood Abedin, membre des Frères Musulmans, précisément de sa branche féminine «les Sœurs musulmanes», et qui siège au sein du bureau avec la femme du président égyptien déchu Mohamed Morsi, dont elle est l’amie personnelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heeft de zionist Anthony Weiner (echtegenoot van Huma) zich opnieuw in de problemen gewerkt, texting...
![]() Top 20 Jokes of Weinergate |
![]() |
![]() |