![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het PROENISME ,is een geloof die de mens in het heden gelukkig maakt,niet zo als die goden van het verleden.Dat waren sadisten,hun profeten waren gek of pedofielen.Men is nu het woord van onze god PROESNI aan het schrijven.En geloof mij het word een goed boek,beter of de KORAN,die een fabeltje is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() EXTREEM, word je nu ook een extreme Proenist? Zie trouwens onder Religies en andere levensovertuigingen een thread die ik daarover begonnen ben! Je mag er gerust posten over je ervaringen als New Born Proenist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien moeten we hier voor moslims maar eens moslimwetten gaan toepassen. Dus : voor godslastering van de christelijke en heidense Goden: de *KNIP*.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Peter Johan : 6 december 2004 om 16:36. Reden: Oproep tot geweld |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Hallo beste lincoln, ik bid voor de moslims.
Ja, de zoon is een mens en tegelijk een God. Of op zijn minst Zijn zoon. Mijn vraag aan U is God te definieren-waarom kan de almachtige zich niet als mens tonen? In tegenstelling tot Allah, die in gelukzaligheid zittend zichzelf de meest vergevingsgezinde durft te noemen (ik vind het ook niet moeilijk om te vergeven als ik toch niet het slachtoffer ben en altijd in een roes van ongetwijfeld de meest pure gelukzaligheid zit) en de meest rechtvaardige (niet moelijk om niet te zondigen in een staat zonder verleiding, echt simpel om vanaf daar te veroordelen tot eeuwige hel) gaat Onze God naar beneden, zijn liefde tonend door zichzelf te vernederen om ons te redden en te verhogen. Zelf te lijden, zodat wij niet hoeven te lijden. Zelf slachtoffer wordend van onze zondes en dan kunnen zeggen 'Vader vergeef het hen'. DAT is pas vergeving. De Vader is God. Jezus is de Zoon van God en ik houd me erbuiten in hoeverre ze '1' zijn. Wel weet ik dat Johannes 5 , vers 23 zegt:wie de zoon niet eert, eert ook de Vader niet die hem gezonden heeft. NEE Hij bewijst juist zijn goddelijkheid door Zijn almacht op te geven uit naam van goedheid en LIEFDE! Hij bewijst zijn goddelijkheid door te LIJDEN voor ons, door zoveel van zijn wereld te houden dat hij zichzelf verloochtent om die wereld te redden. Door zichzelf niet te redden, maar, petrus gebruikte hetzelfde argument als u en jezus zei:ga weg achter mij satan , want je bent niet bedacht op de dingen Gods maar der mensen. Zo vervuld hij GODS plan en gaat niet als een lafhartige wegvluchten van ellende. Heeft U weleens de bijbel gelezen eigenlijk meneer? Misschien zou U eens vooral het evangelie moeten lezen. Zonder moslimvooroordelen, er niet meteen vanuit gaan dat uw boek het ware is, zegt uw boek zelf niet :je gelooft slechts wat je voorvaderen geloven. Als ik de duivel was, zou dat een ideale zin zijn voor mijn eigen boek ja. Zo kan ik in mijn dienaren het gevoel opwekken dat anderen dom bezig zijn en zijzelf slim, terwijl ze mooi zelf de dommeriken zijn die gewoon anderen beschuldigen volgens hun boek wat ze zelf zijn. Jezus noemt zichzelf iid niet God, behalve Ik en de Vader zijn een. Wel zegt hij dat zijn vader hem die heerlijkheid geeft, om leven te geven, en de verering die hij ontvangt. Ja, op het kruis heeft de Vader hem verlaten. Gegroet en Gods Zegen lincoln Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ammai steekt dat nooit tegen al die tekstjes(miereneukerij) ivm God & Allah en hoe het zou moeten zijn.
![]() En als puntje bij paaltje komt zijn Moslims allemaal hypocrieten. Arrafat was een homo (dood aan aids) die in het zoooo slechte westen niets anders dan hotelketens, bedrijven, enz... had en miljarden euro's. En het is hier zo slecht dat heel z'n familie hier als koningenen leefden terwijl hij z'n eigen volk uitmelkte en die waren dan nog zo dom om als hysterische beesten op z'n kist te jumpen. Islam t'is gewoonweg one big sick joke. Nog zo'n leukerd ayatollah khomeinieke die kinderen voor z'n tank's liet lopen om zo door een mijnveld te geraken. Gaf voordien aan ieder kind een sleutelke en zei dat is "het sleuteltje" naar het paradijs, zeg veel over die mensen vind ik. Maar geloof me de familie's van die leiders(lees dictators) en Mulahs hebben een goed leven. Ooit zal er wel een tijd komen wanneer ze volledig ontwikkeld zullen zijn, en de mensen zullen zeggen -> weet ge wa Bin Laden gaat gij een beetje zelf in dat Hotel met een dynamietgordelke aan als ge denkt dat da echt nodig is ![]() Wat ik ook een leuk vb van ironie vind, waarom willen Moslim's toch altijd extreem rechtse wagen's zoals mercedes en bmw ![]() groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
P.S: Ik ben zelf opgevoed in een streng katholieke school m.a.w de bijbel was bijna een dagelijks recept dat we kregen voor ons neus !!!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 5 december 2004 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
P.S: Mijn gastheer weet wel dat ik een brave ben ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() In dat geval hoop ik echt dat je terugkomt naar Christus kruis lincoln.
Het is jammer dat je je laat verleiden door de rede. het intellectueel bepalen wat waarheid is zal altijd tegen God ingaan (zo zegt God zelf in een visioen). Mag ik je iets vragen? Aangezien wij beiden wel weten dat God hoort, of wij beiden bidden naar de allerhoogste, dus niet naar allah, noch naar christus, noch naar de vader, maar aan de ware God, ervan uitgaand dat we niet weten welke het is, of Hij ons via een droom , liefst deze nacht nog, wil laten weten welke religie van hem is. Het kan het verschil uitmaken tussen eeuwig leven of eeuwige dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Schepen
|
![]() (er zijn trouwens op die manier al meer mensen tot Christus gekomen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik moet toch toegeven&bewonderen dat jullie "moslim's" er toch in geslaagd zijn wereldwijd het leven onaangenaam te maken.
Neemt men het vliegtuig en t'is al prijs. Je gaat op vakantie naar vb Indonesië en de mensen daar zijn geterroriseerd. Je komt terug thuis van reis en t'is hier ook al een boel zever. pffffff En jammer genoeg is dit nog maar het topje v/d ijsberg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() [quote=Jeshua]In dat geval hoop ik echt dat je terugkomt naar Christus kruis lincoln.
Het is jammer dat je je laat verleiden door de rede. het intellectueel bepalen wat waarheid is zal altijd tegen God ingaan (zo zegt God zelf in een visioen). Ammai das straf, de rede zou slecht zijn!!! Dus het volgen van logica en je gezond verstand is slecht. Maar je mag je wel laten leiden door een "visioen" van een of andere god. Dat is nu eens een mooi voorbeeld, van al die moslim's met hun blind geloof. Die kunnen niet meer rationeel denken en objectief zijn, vandaar dat jullie een groot gevaar vormen voor de maatschappij. ps : Hassan is fundamentalist!! Hij kan moeilijk die pedo profeet tegenpraten he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() [quote=MVB]
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Stop deze kwakzalverij en volg een basiscursus psychologie en ge zult al veel wijzer worden, maar sommige godsdiensten zijn daar net ENORM bang van.
Nadien kunt ge nog andermans visioenen volgen, maar ik zou dit toch niet teveel in het publiek zeggen. T'zou kunnen zijn dat ge snel in zo'n bekussend kamertje terecht komt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Schepen
|
![]() [quote=MVB]
Citaat:
God is betrouwbaar. Niet vertrouwen is angst, 1 der laagste emoties die er is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |