![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klein beetje enthousiasme bij zo een reuzeprestatie zou niet mistaan vind ik. Met kanker onderzoek zijn ze ook al heel lang bezig. Dat gaat precies wat trager en ik denk dat het budget wereldwijd daarvoor behoorlijk wat groter is. Maar of het allemaal daarvoor gebruikt wordt dat weet ik zo nog niet zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() The next step:
Welcome to the California Institute of Technology. http://youtu.be/XRCIzZHpFtY |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn enkel groene hippies en sociale gevallen die zulke praat als jij uitslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ontdekkingsreizen, wie sponsorde die brol toch eigenlijk ?
Beter had hij zijn geld gestoken in brood en spelen of onderzoek naar de verkoudheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog een link, na de twee die ik eerder al gaf: http://www.nasa.gov/centers/glenn/multimedia/index.html
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En investeren in beter aderlatingsmateriaal voor de esculaap. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 8 augustus 2012 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Bloedzuigers worden gebruikt door de wetenschappelijke geneeskunde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Fecal_bacteriotherapy Laatst gewijzigd door Multipus : 8 augustus 2012 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120808_012 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een beetje op je gemak he makker. Het is niet omdat iemand een andere mening heeft omtrent een geldverslindend prestigeproject in tijden van crisis dat je direct met puberale beledigingen moet afkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
2. Het handelt hier over het Curiosity-project, geen idee waarom je andere niet-gerelateerde zaken erbij sleurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, vroeg of laat gaan we er wel heen moeten dus ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles kost geld. Straks ga je me vertellen dat we best niks anders doen als voedsel kweken, kinderen maken en sterven. Zodat we maar zo min mogelijk geld opmaken aan "nutteloze" dingen. Back to the 18th century ! De dikke pech voor u is dat we een technisch wezen zijn. Een nieuwsgierig wezen. Jij ontkent onze eigenheid. Ik heb de drang tot ontdekking, en die drang is heel groot. En ik ben niet de enigste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De overheidssteun aan de NMBS bedraag 3 miljard euro PER JAAR. Met als verschil dat Curiosity resultaten aflevert. België zou dus elk jaar een rover op mars kunnen zetten, met een Belgisch vlaggetje erop, i.p.v. geld in een bodemloze fraudeput te gooien. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 augustus 2012 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Men ging zogezegd en masse naar de Maan ook. Tot men inzag dat het nutteloos, geldverslindend, onpraktisch en eigenlijk ook heel saai was. Denken dat Mars anders zal uitdraaien is pure wishful thinking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
En hou op met in slogans te praten. Ik ben evenveel voor wetenschappelijke vooruitgang als jij, en astronomie fascineert me mateloos. Wil dat echter zeggen dat ik, zoals jij, mijn kritisch denken moet uitschakelen elke keer ik het woord "Nasa" of "Mars" hoor, en als een debiel moet beginnen applaudisseren ? |
|
![]() |
![]() |