Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2012, 22:10   #41
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Positief. Ik heb in Brussel nooit last gehad met Marokkanen, integendeel ik heb hen steeds ervaren als vriendelijke, hulpvaardige, gastvrije mensen. Ook op mijn reizen naar Marokko ben ik daar steeds goed ontvangen. Als Marokkanen hier even goed ontvangen zouden worden als ik als Vlaming in Marokko, dan is alles goed.
Ik heb er zelf ook nooit last mee gehad. Maar dat is dan eerder omdat ze respect hadden en niet omdat ze van nature vriendelijk, hulpvaardig of gastvrije mensen zijn. Uitzonderingen daargelaten uiteraard, want die zijn er heus wel.

Maar grosso modo moet ik van Marokkanen eigenlijk niks weten. En dat is de enige bevolkingsgroep waar ik dat nare gevoel bij heb. Het lijkt me aan hun karakter, instelling enz te liggen.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 22:13   #42
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
U bent dan ook halve Algerijn.
http://www.youtube.com/watch?v=MlrsqGal64w

Citaat:
Vlamingen zijn gastvrije tolerante mensen. Zij zijn echter niet tolerant voor intolerant en onduldbaar gedrag. Indien Vlamingen zouden uitspoken wat vele Marokkanen en anderen hier uitspoken denk ik niet dat men in Marokko zo gastvrij zal zijn. Waarom denkt u dat zij na vele slechte ervaringen met een groot deel ervan plots niet meer binnen mochten in dancings of waarom denkt u dat de werkgevers eveneens na slechte ervaringen niet al te populair meer waren ? Waarom kennen bvb chinezen dat probleem van die zogenaamde 'racistische' vlamingen niet ?
Wat jij hier vertelt, komt niet overeen met de overgrote meerderheid van Marokkanen in België. Het is ook helemaal niet representatief voor wat de meerderheid van Vlamingen denkt over Marokko. Zowel over Vlaanderen als over Marokko heb je dus een totaal verwrongen en karikaturaal beeld.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 22:17   #43
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Ik heb er zelf ook nooit last mee gehad. Maar dat is dan eerder omdat ze respect hadden en niet omdat ze van nature vriendelijk, hulpvaardig of gastvrije mensen zijn. Uitzonderingen daargelaten uiteraard, want die zijn er heus wel.

Maar grosso modo moet ik van Marokkanen eigenlijk niks weten. En dat is de enige bevolkingsgroep waar ik dat nare gevoel bij heb. Het lijkt me aan hun karakter, instelling enz te liggen.
Ik ben ook iemand die weet hoe respect af te dwingen van mijn medemens, ongeacht of die Congolees, Vietnamees, of VS-Amerikaan is.

Wat Marokkanen betreft: ik vind het moeilijk om over hen als een monolithisch blok te spreken. Marokko heeft zo'n rijkdom aan talen, mentaliteiten en culturen. Iemand uit Nador is zo anders dan iemand uit Casablanca, en die is dan weer zeer verschillend van iemand uit Agadir.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 11 augustus 2012, 22:21   #44
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=MlrsqGal64w

Wat jij hier vertelt, komt niet overeen met de overgrote meerderheid van Marokkanen in België. Het is ook helemaal niet representatief voor wat de meerderheid van Vlamingen denkt over Marokko. Zowel over Vlaanderen als over Marokko heb je dus een totaal verwrongen en karikaturaal beeld.
Waarom dan die defensieve houding? Als dat zo zou zijn, dan zou je je ook niet inlaten met dit marginaal verschijnsel hier op dit forum.

Als dat zo zou zijn... Maar dat dat is zoiets als een katholiek opgevoede noordafrikaanse ex-atheistische moslim zaakvoerder met vlaams gezinde ouders, of een vierkante cirkel.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 22:23   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik ken heel wat Marokaanse boeven en boefjes en zeer weinigen zijn moslim.
Dat verklaart veel.
Oud 11 augustus 2012, 22:25   #46
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Kijk Demper vergelijk geen varkens met die lelijkaards. Varkens zijn heel lieve sensitieve dieren. Uw vergelijking is echt niet op zijn plaats.
Mijn excuses.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 22:27   #47
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben ook iemand die weet hoe respect af te dwingen van mijn medemens, ongeacht of die Congolees, Vietnamees, of VS-Amerikaan is.
Welja, echter had ik dat "respect" verworven nadat ik een van de opperboefjes een flinke bolwassing had gegeven.
Oud 11 augustus 2012, 22:29   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Edde gij een saf voo mai?

Citaat:
Wat Vlamingen betreft: ik vind het moeilijk om over hen als een monolithisch blok te spreken. Vlaanderen heeft zo'n rijkdom aan talen, mentaliteiten en culturen. Iemand uit Antwerpen is zo anders dan iemand uit Oostende, en die is dan weer zeer verschillend van iemand uit Hasselt.
Yep, gewoon het vervangen van plaatsnamen maakt het nog steeds hetzelfde.
Oud 11 augustus 2012, 22:29   #49
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, met Algerijnen Egyptenaren of Pakistani zou je hetzelfde gevoel hebben. In londen bvb zijn de Pakistani de grootste groep. Daar zit men niet te klagen over Marokkanen maar over pakistanen, wat ze allemaal gemeen hebben is hun door de islam bepaalde 'cultuur' en hoe ze vanuit die 'cultuur' naar de westerse vrouw en naar onze westerse maatschappij in het geheel kijken met alle gevolgen vandien. Een door Vlaamse ouders opgevoede Marokkaanse baby zou een Vlaming onder de Vlamingen zijn en zou geen antiwesters gedrag vertonen. Opmerkelijk echter, een Marokkaanse baby die wees was geworden gaf men niet af aan Vlaamse ouders, neen, die diende volgens de politiek correctelingen alhier een Marokkaanse opvoeding te krijgen van marokkaanse ouders (lees een antiwesterse islamitische)... volgens hen is dat goed voor de integratie ...; terwijl het de logica zelve is dat een westerse opvoeding de enige oplossing is om zonder problemen in een westerse maatschappij te kunnen functioneren.

Laatst gewijzigd door smiley : 11 augustus 2012 om 22:37.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 22:31   #50
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welja, echter had ik dat "respect" verworven nadat ik een van de opperboefjes een flinke bolwassing had gegeven.
Ik heb dat niet nodig gehad. De beste generaal is hij die de veldslag wint zonder zijn degen te moeten trekken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 11 augustus 2012, 22:34   #51
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Awel, ik heb zo het vermoeden dat U Allah ook hoog in't vandel draagt, en als het op "politie" aankomt U plots geen Belgische landstaal meer beheerst.

En anders bent U een krijger van goddelijke kwaliteiten, want ik moet eerlijk toegeven, als "westers opgeleide middeleeuwse knokker" kan ik op mijn eentje weinig uitrichten tegen een aggressief groepje muzelse hyena's.
Oud 11 augustus 2012, 22:35   #52
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Kijk, met Algerijnen Egyptenaren of Pakistani zou je hetzelfde gevoel hebben. In londen bvb zijn de Pakistani de grootste groep. Daar zit men niet te klagen over Marokkanen maar over pakistanen, wat ze allemaal gemeen hebben is hun door de islam bepaalde 'cultuur' en hoe ze vanuit die 'cultuur' naar de westerse vrouw en naar onze westerse maatschappij in het geheel kijken met alle gevolgen vandien.
Zeg kerel, ik kom wel eens verder als de Vlaamse kust zenne.
Oud 11 augustus 2012, 22:36   #53
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat niet nodig gehad. De beste generaal is hij die de veldslag wint zonder zijn degen te moeten trekken.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 22:37   #54
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een verkrachting van Sun Tsu's uitspraak. Tof.

U hebt het verkeerd begrepen, daar niet van.
"Een oorlog is best gewonnen zonder levens te verspillen" is een betere invalshoek. En neen, da's geen Sun Tsu uitspraak.
Oud 11 augustus 2012, 22:37   #55
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
als "westers opgeleide middeleeuwse knokker" kan ik op mijn eentje weinig uitrichten tegen een aggressief groepje muzelse hyena's.
Je moet jezelf bewapenen.
Een goed mes, pepperspray,...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 22:37   #56
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fantastisch. Ik ben heel blij voor U.
Oud 11 augustus 2012, 22:40   #57
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Awel, ik heb zo het vermoeden dat U Allah ook hoog in't vandel draagt, en als het op "politie" aankomt U plots geen Belgische landstaal meer beheerst.

En anders bent U een krijger van goddelijke kwaliteiten, want ik moet eerlijk toegeven, als "westers opgeleide middeleeuwse knokker" kan ik op mijn eentje weinig uitrichten tegen een aggressief groepje muzelse hyena's.
Uw mensenkennis, of wat daar voor moet doorvan is van een nogal ermbarmelijk niveau.
Oud 11 augustus 2012, 22:40   #58
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je moet jezelf bewapenen.
Een goed mes, pepperspray,...
Helaas, als ik dat zou gebruiken tegen zo'n bende hyena's, dan ga ik langer mogen verblijven in hotel de houten pollepel dan zo'n straatschoffie die na het beroven van een niet gehoofddoekt grootmoedertje.

Maar vroeg of laat ga ik mijn werkplaats toch eens inzetten voor "personal re-defence" Ik begin het zo stilaan sterk beu te worden. En neen, Breivik is geen inspiratie. Eerder Vlad de Spieser.
Oud 11 augustus 2012, 22:41   #59
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben ook al wel wat verder geweest dan de Vlaamse kust. Op de Filippijnen bvb werd ik gewaarschuwd dat er kans bestond op ontvoering. Jihadis ontvoeren graag niet-moslims om dan losgeld te kunnen vragen net zoals in de goede oude tijd van 'profeet' mohammed en als blanke viel ik zeer goed op. Ja niet alleen in Molenbeek Parijs of londen maar ook in Thailand Somalie of Nigeria heeft men last van moslims.
Oud 11 augustus 2012, 22:41   #60
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw mensenkennis, of wat daar voor moet doorvan is van een nogal ermbarmelijk niveau.
Daar ben ik het mee eens. Ik heb ongeveer niks empathie, kan moeilijk inschatten wat iemand eigenlijk bedoeld of denkt.

En wat gaat U daar nu aan doen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be