Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2004, 10:55   #41
eno2
Banneling

Standaard

kwoot black girlke:

"zou goed zot zijn"

Dat is al zo, ofwel ben je een provocateur en waarschijnlijk zelfs geen girlke. Black as night, dat wel.

Geloof er maar zo goed als niets van.

Internet bv. krijg je niet, alleen een gratis tv-aansluiting.

Voor huursubsidies moet je zes maand zonder officieel adres geweest
zijn, (dakloos, dus) of uit een krotwoning komen. Gezien de jarenlange wachtlijsten in de sociale woningbouw (ik wacht al vier jaar) wil men inderdaad huursubsidies gaan toekennen, in afwachting, maar dat is nu nog niet het geval.
Er schijnt wel een politieke consensus over te bestaan over de partijen heen, , gezien iedereen toegeeft dat we in vergelijking met al onze buurlanden op het gebied van sociale woningen nog niet de helft zo goed presteren.

Etc etc.

Wat men hiet wil doen, is het terechte levensminimum, waar iedereen volgens de grondwet kan over beschikken, discrediteren als exeburant
profitariaat.

Verder is het waar dat leefloon met extra hulp (aan medicatiekosten, bijvoorbeeld, gratis rijden op tram en bus, etc), werkloosheidsuitkeringen, en minimumweddes, onderling gevaarlijk dicht bijeen liggen, en in sommige gevallen elkaar kruisen, of overlappen.

Ik ben bezig met drie items, getiteld "Het goede leven: levensloon, dop en minimumwedde'', waaruit inderdaad moet blijken dat je veel minder kan tekortkomen als je niet werkt, maar in geen geval rondkomen, tenzij je een asceet bent.

Dat betekent dat de dop en de minimumweddes omhoog moeten, en/of minder belast moeten worden, tenslotte zijn op dop en weddes zware sociale bijdragen betaald, en niet, omgekeerd, de uitkeringen verminderen.

Black Girlke is een 'Whistle-blower', die opzettelijk verschrikkelijk vals blaast om het zogenaamde profitariaat aan de kaak te stellen.

Eno2
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 11:16   #42
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat

U bent wel eerlijk, proficiat. Enfin ik kan u geen ongelijk geven als het zo zit want ze lokken het wel uit.
Maar ... heeft u er al eens bij stilgestaan wie al deze zaken hoofdzakelijk financiert?

a) Die bazen
b) De "zotten" (arbeiders, bediendes) die om zes uur (acht uur is voor de bazen) opstaan en voor een gewoon loon hun ding doen.

Wat een publiciteit voor het Vlaams Blok! Ik zou maar mijn faktuur sturen! Maar misschien is dit al gebeurd
Met een regenboogpartij aan het bewind en met het Vlaams Blok als enige oppositiepartij maak je inderdaad semi-automatisch publiciteit voor het Blok van zodra je kritiek levert op de overheid, regering ed. Da's nu éénmaal de situatie waar we naartoe groeien. Verder blijf ik doorgaan mijn mening te verkondigen, ook al speelt die in de kaart van partij X of Y en ook al is die mening "correct" of "incorrect", I don't care...
Oud 8 juli 2004, 11:22   #43
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Citaat:
Alsof die gezinnen niet allemaal minstens 2500 euro netto in de maand hebben
Hmmm, minstens ? Dat is toch wel iets te positief denk ik.
Was sarcastisch bedoeld, /\|cazar...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Een betere conclusie zou zijn dat 1 op 4 gezinnen hun inkomen niet kan beheren, ipv de conclusie te trekken dat dat inkomen te laag ligt.
Zo is dat TomB!!!
Alsof die gezinnen niet allemaal minstens 2500 euro netto in de maand hebben.... waar halen ze het ... die minder-betere conclusies...
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be