![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De dag van vandaag heb je geen excuus meer om je te laten vangen door de belabberde kwaliteit van muziek, er bestaan voldoende kanalen om 99 pct. van het muziekaanbod van tevoren uit te checken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, zelfs youtube, tv, radio zitten er ook nog tussen. Of zelfs de gratis versie van spotify. Kortom: kans genoeg om op voorhand te luisteren naar muziek, om het argument "ik kan mijn geld niet terugkrijgen" invalid te verklaren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() de dag van vandaag is spotify (of iets gelijkaardig) goed op weg om alle argumenten van tafel te vegen: voor zo'n 120 euro per jaar kan je luisteren naar wat je wil, wanneer je wil in zeer goede kwaliteit.
En iedere dag komen er nog 10k nummers bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
"Er is veel rommel, dus downloaden we maar." Mja, en dan ? Rommel is er altijd geweest, en zal er altijd zijn. Je moet wat recensies lezen en fora uitpluizen zodat je al een goed idee hebt wat voor spel het betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een kleinburgerlijk discours...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zei de kleinburger.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() u bent dus van mening dat mensen gratis moeten werken? Geen probleem. Wat doet u voor werk? Dan kan ik op het einde van uw werkdag alles komen meenemen zonder te betalen en dan zit jij zonder inkomen.
Geen probleem hé, gezien vragen naar een inkomen blijkbaar enkel voor de "kleinburgelijken" is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Games waarvan ik weet dat het kwaliteit is (en geïnteresseerd in ben), krijgen steevast van mij een pre-order, games die wel binnen mijn genre liggen, maar twijfelachtig zijn download ik eerst, als ik ze goed vind koop ik altijd een legale digitale Kopie, als ik het rommel vind, belandt het in de virtuele vuilbak. De industrie merkt ook dat gamers hier zo meer en meer beginnen omgaan en proberen ook antwoorden te formuleren. Zoals de F2P forrmule, of nu bijvoorbeeld bij CS global OPs, de prijs realistisch maken. Die antwoorden ga je jammer genoeg niet rap van EA verwachten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() geld afgeven? Daar is helemaal geen sprake van. Je gaat nooit geld krijgen, dat is het gevolg van het toepassen van uw diefstalidee op de ganse economie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, on topic: er zijn duizenden mensen die op allerlei manieren vrijwilligerswerk verrichten, dus stellen dat "niemand graag gratis werkt" is wel heel kort door de bocht.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 augustus 2012 om 14:45. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Desondanks krijgen sommige games torenhoge scores, scores waarvan ik denk: waar halen ze het ? Veel gamemagazines en gamesites zijn bijlange zo objectief niet als ze zich voordoen. Er is te veel geld mee gemoeid, spellen zijn Big Business. Maar we wijken af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
De kwaliteit van muziek, films en series ligt nu pakken hoger dan in de jaren 90, toen de grote labels alle macht hadden. Nu moeten ze meer moeite doen en is het allemaal pakken beter.
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Downloaden is gewoon legaal als het voor eigen gebruik is.
Het is jaren geleden dat ik nog geld heb uitgegeven aan een film, serie of muziek. Ik download veel elektronische muziek in de beste kwaliteit. Dat is dezelfde kwaliteit als op Beatport, aangezien de gedownloade MP3's gewoon van daar komen. ![]() Ik ga heus voor een serie geen geld betalen aangezien het gratis op de TV werd uitgezonden, en als je dan effectief geld uitgeeft aan de DVD's schuiven ze nog reclame door je strot ook. Nee, bedankt. Als ik het download is alle reclame weg, de kwaliteit is hetzelfde en het kost me geen cent. Artiesten moeten meer focussen op grote feesten, festivals en optredens. Daar zit het geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() En acteurs?
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Grote artiesten kunnen dit doen.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten meer geld krijgen van hun baas.
Onzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Welk geld?
Het geld dat gij ervoor betaalt?