![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Heeft die truttemie geen verkiezingsdebatten geleid trouwens?
Wij dachten van wel Moeten straffe voorberijdingen geweest zijn Lekker neutraal Laatst gewijzigd door born2bewild : 14 augustus 2012 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Verplaats deze hele draad a.u.b. naar K&K.
Of neen, beter: naar het forum van Dag Allemaal of de Story, als die bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AAAAARRRRRGGGGGH Ik ben plots blind!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 16 augustus 2012 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat ze zèlfs daar hun neus ophalen voor dergelijke platvloersheid...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, ik heb het niet voor Steve. Zeker niet toen hij me probeerde duidelijk te maken dat mijn vader zijn poep door een sjalleke moest laten afkuisen als hij in het rusthuis zat.
Wist ik veel dat Robert het over zijn eigen Marokkaans sjalleke had waar hij dan mèt sjalleke mee in de luster hing (of desnoods zal ze zijn poep hebben afgekuist en daar dan een filmke van gemaakt hebben). Dat van Goedele is al lang geleden, toen hij nog in een van haar programma's mocht "wijze" komen spelen. Maar kom mensen: noch Robert, noch Goedele zijn gehuwd of hebben een relatie. Mogen die mensen nog eens van bil gaan of mag dat niet meer als je niet gehuwd bent? Over die marokkaanse hoer kan ik niks zeggen want die ken ik niet. Wel mag ik haar hoer noemen hé, dat schijnt bij hen een koosnaampje te zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je dat echt niet? Robert is de echte voornaam van steve Stunt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() RAF moet de pap in de mond hebben
Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 augustus 2012 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is hij niet. Zijn officiële voornaam is Steve.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik had al gehoord , dat het zelfs een triootje zou geweest zijn , met Willy Claes er bij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het laatste, of die zuiver op de graat was, is totaal irrelevant. Wat het allemaal wel bewist en iedereen in Limburg weet, is dat Steve ne'rammelaar' is die p**pt wat voorkomt. @ Raf: wel, betweter, de echte naam van Steve Stunt is wel Robert. Zelfs een door zichzelf uitgeroepen forumgod weet blijkbaar niet alles over zijn idolen!! ![]() Lees de lead van dit Standaardprofiel als bewijs: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=GUAF4S4Q
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() jaja ze poepen voor het vaderland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Hij liet zijn voornaam officieel veranderen. Zijn officiële naam is niet Robert, maar Steve.
![]() |
![]() |