![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() re flick:
Ach, door jouw leuke tekst sloeg de nostalgie weer hard toe. Die goeie ouwe tijden! Gelukkig hebben ze me afgedankt omdat ik een wachtmeester van de rijkswacht een uitbrander gegeven heb, toen hij geen proces verbaal wou opmaken toen twee klanten zich naar de oprit van de autostrade lieten voeren en vervolgens wegliepen zonder betalen. Als er geen PV opgemaakt werd, moesten wij zelf de rit betalen. En hij weigerde. Omdat het een klacht tegen onbekenden was. De volgende ochtend was ik ontslagen, na zes jaar dienst. Toen begon mijn periode van Dopper's Paradise. Het is wel waar dat ik me ook erg geamuseerd heb, maar het was een beetje te duur amusement om het nog langer vol te houden. Er stapte eens een jonge vrouw in en die zei: chauffeur, je mag met mij naartoerijden waar je maar wil. Is me dat een lange rit geworden. Eno2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor niks komt de zon op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste mensen 'worden geleefd'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Vraag mij af voor welke taximaatschappij jullie werkten. Ik ken toevallig de gegevens van een van antwerpse maatschappijen. Het gemiddelde nettoloon, fooien incluis overtreft de 2000 euro per maand.
Maar misschien bleef je liever op je standplaats rondhangen dan te rijden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() uiteindelijk heb je in elke maatschappij zo'n 5% volslagen nietsnutten.
hopeloze gevallen waar geen land mee te bezeilen valt. junks, dronkaards, tamzakken, leeglopers etc. mensen die niet voor zichzelf kunnen zorgen. genetisch afval. wat doen we daarmee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedere idioot weet dat taxichauffeurs snel rijk worden, net zoals andere minimumloners. IK heb daar zes jaar gewerkt. Indien ik werkonwillig was zou ik dat niet gedaan hebben, en zou ik direct afgedankt zijn, zoals de anderen die hun minimum niet haalden. Als de omzet zo schitterend is, zoals jij stelt, waarom ging deze firma dan failliet? Slecht beheer? Bedenk maar andere onervaren onzin. Trouwens, de taxibedrijven kunnen op zich de hele werkloosheid 'oplossen'. Dezelfde firma's publiceren voortdurend vacatures. Dagelijks. Duivenkoten voor 'gestranden'. Hoe komt dat zo, als er zoveel te verdienen valt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag stellen is ze beantwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Mitgard uiteindelijk heb je in elke maatschappij zo'n 5% volslagen nietsnutten. hopeloze gevallen waar geen land mee te bezeilen valt. junks, dronkaards, tamzakken, leeglopers etc. mensen die niet voor zichzelf kunnen zorgen. genetisch afval. wat doen we daarmee? ____________ De vraag stellen is ze beantwoorden. Maar aangezien je er niet op ingaat, zal ik het doen: Gebruiken als proefkonijnen voor de eugenetica, die ons het perfecte prototype van de mens zal opleveren. |
![]() |
![]() |