![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kelt : 28 augustus 2012 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij trouwens ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze Vlaming ontwierp de motoren die in de Apollo werden ingebouwd ! Laatst gewijzigd door Boduo : 29 augustus 2012 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Diene mens komt ook wel aan zijn trekken als hij begraven wordt. Zoals alle mensen die iets gepresteerd hebben. Zie Michel Daerden. Dat blijkt nu posthuum nog de slimste politieker geweest te zijn. Ge ziet, nie panikeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben opgegroeid met de beginde PC's en zie waar we staan. Toen de eerste touchscreens er kwamen stond ik echt versteld. Nu is er de Ipad en daar zet mijn dochter haar eerste pasjes in de wereld van de technologie mee. Ze raakt gefrustreerd als ze het scherm van mijn pc aanraakt en er gebeurt niks. Voor de peuters van nu zal dat allemaal de normaalste zaak van de wereld zijn, maar ik ben er van overtuigd dat ook zijn nog versteld zullen staan van de technologische ontwikkelingen van hun tijd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herbeleef de maanlanding in realtime met tienduizenden uren aan ongezien en ongehoord materiaal
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06...nding-realtime
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knap !!!
![]()