![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is boeiend geweest... ik had gelukkig nog de voorlaatstebus naar huis. En ik droeg een wit hemd... indeed shoot me ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoh... lekker regenweertje eh daar in Antwerpen, zaterdag?
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
je hebt een ruime interesse voor iemand van vijftien, dat vind je niet vaak de dag van vandaag (ik ben zestien en ik spreek uit ervaring; mensen met meer dan één interessegebied zijn zeldzaam. Net als mensen met een goeie muzikale smaak overigens) humane wetenschappen hé? ik wil dat doen voor de middenjury maar ik vind die verrekte boeken niet voor het vak media kun je me soms niet iets aanraden?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() modellenprofiel van monolith:
geen erotisch naakt, geen erotisch topless... helaas. Toch welkom ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Welkom Monolith,
ik had al een van je bijdragen over en tegen het blok gelezen. Ik kan die tekst volledig onderschrijven, en je had dus al een positieve indruk gemaakt. Dat je dan nog de beleefdheid hebt jezelf voor te stellen bevestigt deze nog meer. Driewerf |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen die kritiek heeft op het Vlaams Blok is een 'blokbasher'?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
*het Blok is gewoon verstandig: Brussel is tweetalig, en mag daar ook propaganda maken in de twee officiele talen. Beter dan reclame maken in het arabisch.... (dat wordt effectief gedaan, bv. NVA) *en wat is dat voor zever van die tegenbetogingen? gehoord van uw antifa vriendjes? het blok is een vrijheids partij: Eén van de valse argumenten die om de haverklap opduiken in de strijd tegen het Vlaams Blok is de bewering dat het Vlaams Blok een asociale partij is die de vakbonden zou willen ontbinden en het stakingsrecht verbieden. Ook dat is natuurlijk je reinste onzin. *als het blok facistisch zou zijn, zouden ze vakbonden willen afschaffen. Is dat zo? *En uiteraard zal er een groep racisten voor stemmen, maar is dat de schuld van de partijtop? Kan de PVDA eraan doen dat er stalinisten op hun stemmen???
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() zelf ben ik eerder een poespasser. Excuseer, een Bush - Basher.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
-dat ze de vakbonden kapot willen: open boekhouding, wat de vakbonden zou verplichten stakingskassen bekend te maken, en telkens weer proberen om vakbonden rechtpersoonlijkheid te geven waardoor ze voor de rechter kunnen worden gedaagd. -stakingsrecht opzeggen: quote uit een publivatie (ik denk over solidarissme): werken baat, staken schaadt, staken is dus een misdaad. duidelijk? -uiteraard zal er een groep racisten voor stemmen en met wat trek je die racisten aan denk je? driewerf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tuurlijk schaadt staken, ga werken verdomme. Maar je kan de mensen nu éénmaal niet verbieden te staken. Die racisten stemmen erop omdat er geen "rechtser" alternatief is. In België bestaat er geen georganiseerd extreem-rechts.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daar komt het feitelijk op neer. Hoe zou jij een vakbond laten werken , als je weet wat de beperkingen zijn die het blok wil opleggen? Graag een uitgebreid en concreet antwoord, aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry maar ik kaats de vraag terug: geef eens concreet een reden waarom de vakbonden effectief hun werk niet meer fatsoenlijk zouden doen omdat het Blok aan de macht zou zijn, mét die "beperkingen" uiteraard.
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwoorden is moeilijker hé. Voor de andere clichés die je aangehaald heb raad ik je naar deze topics door. [size=7]1 2[/size] Hier wacht ik op jouw antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Deze discussie past toch perfect hier! : ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Ok je vraagt een persoonlijke vraag aan mij, ik zal dus ook een persoonlijk antwoord geven (dus niet bepaald het VB-standpunt): Ik vind gewoon dat de vakbonden geen échte macht mogen hebben, snapt je? dus ze moeten volledig onderworpen zijn aan ons systeem. Ze moeten dus vervolgd kunnen worden op basis van criminele feiten en daden die vakbondsleden hebben misdaan in het kader van een vakbondsactiviteit. Dit is geen rechtstreekse belemmering van de werking van een vakbond, dus ik zie het nut van uw vraag niet in (hoe wil jij de vakbonden laten werken met de beperkingen).
Stel uw vraag iets concreter, ik probeer echt te antwoorden, maar het verwijt dat mijn antwoord vaag is heb jij zelf uitgelokt met een vage vraag te stellen.
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() De rest kan je in de eerste link kwijt, daar heb ik dit bericht van geript. ![]() Hou dit k&k. Meuh! ![]() |
||
![]() |
![]() |