![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burgemeester
|
![]() Taak 13: het badkamerkastje
Iedereen (behalve als je zelf gebouwd hebt misschien, maar dan nog) heeft wel zo´n rommelkastje in de badkamer. Vol met gerief dat niemand ooit nog zal gebruiken, kapotte speldjes, uitgedroogde pottekes, een verlopen medicijn of twee,... Vandaag zwier je er eens alles uit. Ge zult zien: heel wat gerief minder in dat kastje en je zal in het vervolg alles sneller terugvinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet dat dringend eens leegmaken. Daar liggen ook nog brokken zeep in, oude tandenborstels, tandpasta vanover 10jaar enz. "Zucht" MAAR ik beloof mezelf (dankzij jou ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Graag gedaan!
![]() De wereld zou morgen een betere plek om te leven zijn mocht iedereen vandaag dat badkamerkastje eindelijk eens uitkuisen! ![]() Laatst gewijzigd door Twigmuntus : 13 september 2012 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() Taak 14: auto stofzuigen
Hier hoeft niet veel uitleg bij hé. Dat is al veel te lang geleden me dunkt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Taak 15: poets je (microgolf)oven
Nog zo´n ding dat al te vaak vergeten wordt. Gedroogde etensresten aan de kanten, daar krijg ik het van. Blinken moet het misschien niet, maar die gekoekte restjes, die moeten raus. Zelf ga ik straks mijn microgolfoventje eens deftig schoonmaken zie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Awel, ik ga dat straks doen zie! Bedankt.
ps: Kan ik die citroenschijfjes daarna nog opeten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Taak 15 bis : (als dat mag van Twigmuntus)
Poets uw koper. Iedereen heeft wel een koperen beeldje, schoteltje, kandelaar....staan. Koop geen dure koperpoets maar wrijf uw koper in met ketchup. Gewoon met keukenrol ofzo. Laat 5 minuutjes intrekken. Opblinken met propere doek en klaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Jama jama, ik word ongemakkelijk van ketchup. Ik krijg daar braakneigingen van. Gelukkig heb ik hier niet direct iets koper denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Als je dan toch een saus moet kiezen, neem je maar best ketchup. Schijnt redelijk gezond te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burgemeester
|
![]() Taak 16: Brandblusapparaat
Thuis en in de auto, me dunkt. Nog nie vervallen? Weet je hoe het te gebruiken? Weten je familieleden dat ook? Nuttige link: http://www.brandblusapparaten.info/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Welke saus oep de fritjes menier ?
Doe mij moar koperpoets ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() Taak 17: café
Ga deze week eens op café, zomaar. Dit is vnl. gericht aan die mensen die anders (haast) nooit op café gaan. Sommigen komen echt te weinig buiten. Het kan tegenvallen, maar met een goede ingesteldheid kan er niet veel mislopen. Zet je aan de toog, bestel een pintjen, kijk wij er allemaal is, waar ze over praten. Sta eens stil bij de sociale functie van het café. Voor de ervaren cafégangers een alternatief: stap eens binnen in een café waar je nog nooit bent binnen geweest. Zelf: Ik mis de cafés die ik frequenteerde in mijn jeugd. Na een verre verhuis nooit meer ergens een goed gevoel gekregen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burgemeester
|
![]() Taak 18: Huisdieren
Hebben die beestjes eens niks nodig? Moet dat hok(je) niet eens uitgemest worden? Indien er een probleem is, misschien eens naar de dierenarts gaan voor het serieus wordt? Kortom: besteed eens aandacht aan je huisdieren. Er is vast iets wat je in het vervolg beter kunt doen. Nagels knippen, wandelen, wassen,... Mijn hart breekt altijd een beetje als ik verwaarloosde huisdieren zie. Zelf heb ik 2 cavia´s. Ik heb vandaag hun nagels eens geknipt. Was al veel te lang geleden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik een kat. Het beestje maakt al ruim 12jaar deel uit van mijn gezin. Voor mij is dat een volwaardig gezinslid. Bij de minste twijfel van ziekte ga ik met m'n lieverdje naar de dierenarts. Ik zorg er ook voor dat hij (is een kater) met alle inentingen in orde is. Ik kan niet begrijpen dat mensen hun huisdier verwaarlozen. ![]() |
|
![]() |
![]() |