![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken ze wel, hoor, die Franstaligen.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het manneke kwam er eigenlijk kleintjes uit... Will Tura zou zeggen: "mo vint tog" !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan? Denkt u dat ik complimenten voor mijn Nederlands krijg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat mij wel opvalt is dat ik complimenten krijg van Spanjaarden voor mijn Spaans, van Duitsers voor mijn Duits, van Engelsen voor mijn Engels, maar niet van Frans(talig)en voor mijn Frans. Logischerwijze zou je dan denken dat mijn Frans niet goed is, nochtans heb ik een paar jaar geleden nog eens een taalcursus Frans en Spaans gedaan. Op beiden had ik hetzelfde percentage (82% gemiddeld over dat jaar). In beide gevallen mocht ik na ingangsexamen starten in ofwel het 5e ofwel het 6e jaar.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft dat laatste kunnen de moderators van de VRT een lesje leren...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 september 2012 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(als ze geen sfinx-smoel opzetten). Een schouderklopje doet IEDEREEN deugd. |
|
![]() |