![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() (en voor moest je het afvragen: ik heb al veel voor CD&V gestemd in het verleden, dus dat is niet de oorzaak van mijn wrevel. Mijn wrevel zit in de tijdelijke interesse in het kiesplebs van de heren en dames politici, die dan op het slijmerige af achter inspraak bedelen om achteraf je de vinger te geven. Dat zal ook zo zijn met Veerle Langbeen: ze zijn allemaal hetzelfde)
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() als ik in londerzeel zou wonen, weet ik wel voor wie gestemd:
Nadia Sminate van N-VA. Jawadde dadde |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat jullie ze hebben weggejaagd. Wie had dat kunnen denken?
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, de resistentie op dit soort forum is wat groter dan bij de ouwe peetjes en meetjes in 't rusthuis waar enkel het beven een drietal seconden onder controle moet gehouden worden om het tsjevenbolleke te leuren.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excuustruus en alibi-Fatima.
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Claessens Joris ( http://forum.politics.be/member.php?u=6358 ) hangt hier consequent sinds 2005 rond en gaat in debat met iedereen zonder veel tamtam. Er zijn er niet veel / geen anderen die dat ook doen hier. Ik herinner me dat Van Rossem hier ook eens zijn discours kwam doen (een essay ofzo dacht ik), en dat was best een pittige discussie. Maar voor de rest... |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij z'en dikken blazer en hoogkakker.
Als ge lingeriemodel geweest zijt als dochter van een Marokkaanse vader, dan zeg ik u op een papierke dat ge 'ingeburgerd' zijt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Nadia_Sminate Voor jouw zo gratuite en ongefundeerde opmerking, verdient ge vastgebonden te worden aan de lindenboom op 't dorpsplein, met een opschrift "hier is 't kalf gebonden'. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 september 2012 om 21:31. |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Het heet Mocro poepke die moet bewijzen dat ze geen VB'ers zijn. |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer permitteert gij het u om mij (of all persons) persoonlijk aan te vallen en te beledigen?
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In hun broek schijten ze om toch maar niet officiëel in een cordon te graken. Kijk naar ons, wij zetten bruintjes op onze lijst, wij zijn nogal multicultureel hoor, wij zijn verdraagzame, tolerante, kosmopolieten!
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen haar niet meer terug zien. Dergelijke vrouwen willen vooral bejaarden charmeren. Inhoudelijk is het niets en haar website staat bol van zelfverheerlijking. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Welke politieker doet dat niet?
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En even eerlijk, ik hoop van jou hetzelfde. Tenminste, als ik zo'n kemels als jij ook zou schieten. En ik heb er al zo geschoten. Maar ik erken dat dan ook. Om daarna over te gaan tot de orde van de dag. Met wat levenswijsheid, en voorzichtigheid die misschien maar een paar minuten duurt, maar soit. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge schrijft hier klinkklare beledigingen. Als ik het meld aan de moderatie, dan vliegt ge er hier af. Maar wees gerust. Ik laat het heel graag staan. Dan ziet iedereen dat ge argumentatief op uw tandvlees zit, en moet terug vallen op gescheld en armtierig ouwelullen-gezever.
![]() |