Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2012, 14:22   #41
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Denk je nu echt dat dit topic gestart is door een Open VLD fanaat ?
Dat interesseert mij nu eens geen bal aangezien dat geen enkele relevantie heeft. Het is de VLD die N-VA aanvalt en niet andersom. Wie of wat dit topic heeft aangemaakt is daarbij op geen enkel moment enigszins relevant. Waarom u daar dan ook over blijft doordrammen is vrij duidelijk. Je weet van geen hout pijlen te maken en je begint dan maar weer wat te trollen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 14:25   #42
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat interesseert mij nu eens geen bal aangezien dat geen enkele relevantie heeft. Het is de VLD die N-VA aanvalt en niet andersom. Wie of wat dit topic heeft aangemaakt is daarbij op geen enkel moment enigszins relevant. Waarom u daar dan ook over blijft doordrammen is vrij duidelijk. Je weet van geen hout pijlen te maken en je begint dan maar weer wat te trollen.
Als het niet relevant is wie het topic opstart, over wat ben jij dan wél bezig ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 14:34   #43
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
De paniek is compleet. Alles wordt uit de kast gehaald, de grootste onzin eerst.
Ik dacht precies hetzelfde
Oud 19 september 2012, 14:35   #44
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het niet relevant is wie het topic opstart, over wat ben jij dan wél bezig ?
Over de inhoud van het topic natuurlijk. Dat lijkt me nogal duidelijk te zijn. En de inhoud gaat over het feit dat Open VLD op elk mogelijk moment nalaat zijn eigen standpunten te verduidelijken en enkel en alleen aanvallen lanceert op N-VA. N-Va trekt zich daar weinig van aan tenzij ze natuurlijk in rechtstreeks debat gaan en dan maakt N-VA brandhout van dat partijtje, zoals tijdens het voorzittersdebat in Terzake.

Misschien moet jij je ook ooit eens gaan bezighouden met de inhoud van een topic in plaats met er allerhande randzaken bij te sleuren als je weer eens op je bek gaat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 19 september 2012, 14:38   #45
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
N-VA maakt hier dezelfde fout als de CDA in Nederland. Door alsmaar over de kleintjes te praten maken die groot en verliezen ze zelf aandeel.
Ik moet dat "verliezen van aandelen" bij de N-VA nog altijd zien. Voorlopig staan ze op eenzame hoogte, zowel bij de laatste verkiezingsresultaten als bij de nieuwe peilingen...
Oud 19 september 2012, 14:41   #46
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Straks is de B.U.B. groter dan de VLD.
Als openVLD blijft zakken dan ka. Ze inderdaad tot onder de BUB geraken. Een omgekeerde beweging van BUB zie ik niet zo snel gebeuren.
Oud 19 september 2012, 14:46   #47
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over de inhoud van het topic natuurlijk. Dat lijkt me nogal duidelijk te zijn. En de inhoud gaat over het feit dat Open VLD op elk mogelijk moment nalaat zijn eigen standpunten te verduidelijken en enkel en alleen aanvallen lanceert op N-VA. N-Va trekt zich daar weinig van aan tenzij ze natuurlijk in rechtstreeks debat gaan en dan maakt N-VA brandhout van dat partijtje, zoals tijdens het voorzittersdebat in Terzake.

Misschien moet jij je ook ooit eens gaan bezighouden met de inhoud van een topic in plaats met er allerhande randzaken bij te sleuren als je weer eens op je bek gaat.
Ik heb me vergist. Ik dacht dat jij een N-VA sympathisant was. Blijkbaar ben je naar eigen zeggen een Open VLD fan omdat je jezelf iets aantrekt van een aanval aan het adres van de N-VA en je stelt dat ze dat bij de N-VA niet doen.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
Oud 19 september 2012, 14:46   #48
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Zegt een jaloerse VB militant die ook wel eens de nadruk willen leggen dat zij ooit zouden zijn uitgescholden.
eerder u uit uw dromen helpen en terug naar de realiteit te brengen iets waar alle belgisisten zwaar aan lijden

Laatst gewijzigd door rookie : 19 september 2012 om 14:47.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 14:50   #49
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb me vergist. Ik dacht dat jij een N-VA sympathisant was. Blijkbaar ben je naar eigen zeggen een Open VLD fan omdat je jezelf iets aantrekt van een aanval aan het adres van de N-VA en je stelt dat ze dat bij de N-VA niet doen.
Ik ben noch fan van VLD, noch van de N-VA. Politieke partijen zijn voor mij een middel, geen doel op zich. Je kan daar misschien nog wat van leren. Verder gaat het hier uiteraard om de aanvallen van de POLITICI en niet om de meldingen daarvan door kiezers op dit forum. Dat wist je natuurlijk ook wel, maar omdat je genadeloos op je bek bent gegaan tracht je nu maar weer de discussie te verleggen. Zielig.

Laatst gewijzigd door fox : 19 september 2012 om 14:50.
Oud 19 september 2012, 14:51   #50
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik moet dat "verliezen van aandelen" bij de N-VA nog altijd zien. Voorlopig staan ze op eenzame hoogte, zowel bij de laatste verkiezingsresultaten als bij de nieuwe peilingen...
Als ze dat willen behouden moeten ze eens lessen trekken uit de boodschap van Alexander De Croo. Ik merk wel lichtjes aan een veranderde manier van communiceren vooral bij BDW. Deze begint eindelijk meer zijn eigen autoriteit in de strijd te smijten ( wat hem ook kwetsbaar maakt, maar ook verdere groeikansen biedt).

Uiteindelijk is wat hier gesteld wordt niets meer dan wat BDW lang geleden zelf stelde dat ze bij de N-VA afmoeten van hun calimerohouding:

http://www.n-va.be/nieuws/column/ben...n-de-wetstraat

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 september 2012 om 14:52.
Oud 19 september 2012, 15:13   #51
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Jij stemt liever voor een "Vlaams"-nationaal partijtje, hè? Keuze genoeg: VLD, SP.a, Groen, CD&V, N-VA, LDD en last but not least het Blokske !
Ja, ik doe nu éénmaal aan echte partijpolitiek.
Met alle respect voor filatelisten, karpervissers, de locale Toogtrappers en BUB'ers...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 september 2012 om 15:13.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 15:18   #52
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120919_058

'Het kan Bart De Wever geen moer schelen of ons land de afgrond in gaat of niet.' Open VLD-voorzitter Alexander De Croo is hard voor de N-VA en haar voorzitter, woensdag in Knack. De slechte peilingen voor zijn eigen partij relativeert hij.

Ik lees in dit artikel enkel maar grote leugens uit angst voor verkiezingen.. Over welke hervormingen heeft deze man het eigenlijk??
Hij heeft zich ook opgewonden over het titelblad van Knack m.b.o. zijn interview.

Hij staat daar met een bordje "KIEZERS GEZOCHT"

Touché maar hij kan er niet om lachen.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120919_072

Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 15:36   #53
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Hij heeft zich ook opgewonden over het titelblad van Knack m.b.o. zijn interview.

ze spreken daar de waarheid,hij liep hier vandaag in het zog van zijn ouwe rond op de markt te bedelen bij iedereen om toch zekers blauw te stemmen,het brand aan zijn achterste...

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 19 september 2012 om 15:38.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 16:17   #54
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht

Alexander De Croo tweette er het volgende over:

What's next vrienden van @Knack? Een bord in mijn handen Photoshoppen, a la limite, maar mijn hoofd van nu op mijn lichaam van 2009???

Oud 19 september 2012, 16:18   #55
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Citaat:
Alexander De Croo tweette er het volgende over:

What's next vrienden van @Knack? Een bord in mijn handen Photoshoppen, a la limite, maar mijn hoofd van nu op mijn lichaam van 2009???
Ocharme, hij kan het zelfs niet relativeren!
Robrecht de Fries is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 16:18   #56
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben noch fan van VLD, noch van de N-VA. Politieke partijen zijn voor mij een middel, geen doel op zich. Je kan daar misschien nog wat van leren. Verder gaat het hier uiteraard om de aanvallen van de POLITICI en niet om de meldingen daarvan door kiezers op dit forum. Dat wist je natuurlijk ook wel, maar omdat je genadeloos op je bek bent gegaan tracht je nu maar weer de discussie te verleggen. Zielig.
Wat is er zielig mijn best fox ?

Oud 19 september 2012, 16:22   #57
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
eerder u uit uw dromen helpen en terug naar de realiteit te brengen iets waar alle belgisisten zwaar aan lijden
Dus iedereen die jij bestempeld als Belgicist lijdt onder de uit mijn dromen geholpen realiteit.

Oud 19 september 2012, 16:23   #58
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Op dit eigenste forum heeft er een paar weken geleden iemand geschreven dat we ons mogen opmaken voor het eindoffensief van de media tegen de NVA.
Dat offensief is volgens mij nu volop van start gegaan.

Moet je die krantenkoppen eens lezen:
NVA is populistisch, xenofoob, calimero, schorpioen...net niet racistisch enz....

sorry broeders van de NVA...nog even en uw laatste mediakanalen worden afgesneden en u wordt bij het groot vuil gezet...en het zal gedeeltelijk uw eigen fout zijn want jullie hebben er nooit iets aan gedaan toen jullie de kans hadden...in tegendeel...toen hebben jullie opgeroepen om die andere Vlaams Nationalisten koudweg te verbieden en het cordon mediatique uit te breiden...
Wat hier geschreven wordt zou elke N-VA symphatisant goed in zijn oren moeten knopen.
De tijd dat de media de N-VA als ideaal tegengift voor het VB zagen en hen daarom volop het optreden in die media van hun vertegenwoordigers positief begeleidden, is defintief voorbij.
De N-VA zelf is nu doel van beschadiging.
Het gaat daarbij niet zo gemakkelijk als indertijd met het VB, maar het zal wel even intens gebeuren.

Sommigen zullen het iets bedekt doen anderen zullen er ongegeneerd tegenaan gaan en geen truuk zal ongebruikt blijven.
Vandaag schoot Het Laatste Nieuws (liberale strekking) de hoofdvogel af :

http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...iedereen.dhtml

Hier wil men door een kunstmatige tegenspraak - De Wever heeft nooit gezegd dat Antwerpen niet van iedereen is - BDW en de N-VA treffen.

Gazet van Antwerpen doet het wat meer bedekt in zijn artikels of laat de "burger" aan het woord in de rubriek "Brieven aan de Uitgever".(voorlaatste blad)
Praktisch elke dag (dud ook vandaag) verschijnen er 1 �* 2 "brieven" met enkel een tirade met aantijgingen aan het adres van de N-VA of aan BDW direct.
Dé ridder van het droevige figuur is daarbij ene Rudolf Leplae uit Lauwe.
Die man heeft echt een probleem.
Onbegrijpelijk is dat dit de betreffende redactie bij GVA nog niet opgevallen is.
Bijna dagelijks mag hij zijn gal spuwen en laat men hem zijn gang gaan.
Indien dit met een bedoeling gepubliceerd wordt, begrijpt men dan niet dat dit eerder een tegenovergesteld effect zou kunnen hebben.
Nu, hij is niet alleen, maar men wisselt wel af en toe af ( max 4 figuren ) omdat het voor de gewone lezer net niet al te zeer zou opvallen.

Of daardoor men het stemgedrag negatief zou kunnen beïnvloeden weet ik niet, maar een positief effect zal het in ieder geval niet hebben.

En we staan nog maar aan het begin.

Af te wachten zijn de commentaren na weer eens een debat tussen de protagonisten.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 19 september 2012 om 16:32.
Oud 19 september 2012, 16:27   #59
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@Anselmo

Ik denk juist dat de N-VA hier garen bij spint omdat de mensen op den duur denken dat Bart De Wever het krapuul 't Stad uit wil en daarom op hem stemmen. Dat gaat dan natuurlijk ten koste van stemmen voor het Vlaams Belang.

Hoe dan ook, de N-VA krijgt teveel media-aandacht in verhouding tot het Vlaams Belang die toch ooit de grootste partij van Antwerpen en omstreken waren.

Oud 19 september 2012, 16:30   #60
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
@Anselmo

Ik denk juist dat de N-VA hier garen bij spint omdat de mensen op den duur denken dat Bart De Wever het krapuul 't Stad uit wil en daarom op hem stemmen. Dat gaat dan natuurlijk ten koste van stemmen voor het Vlaams Belang.

Hoe dan ook, de N-VA krijgt teveel media-aandacht in verhouding tot het Vlaams Belang die toch ooit de grootste partij van Antwerpen en omstreken waren.
Het is zoals Cruyff ooit zei : " Elk nadeel heb zen voordeel."

Maar ik heb niet de indruk dat dat nu hier de achterliggende gedachte is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be