Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2012, 19:39   #41
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Wat is nodig ?
Ik ben erg vaak op de baan, en vind in zo'n geval de smartphone (maar dat hoeft heus geen Apple te zijn) heus wel een nuttig ding: ik kan indien nodig een relevante mail ontvangen of versturen, mijn contacten bijwerken, notities maken, een foto nemen met GPS coördinaten erbij (het gaat om foto's voor professionele doeleinden, dat hoeft geen topkwaliteit te zijn), indien nodig iets opzoeken op internet, kan onderweg naar muziek luisteren, tijdens het wachten de krant lezen, indien nodig google maps gebruiken om de weg te vinden, kan presentaties meenemen, etc.

En dat allemaal in één toestel van een zakdoek groot. Vind ik toch wel lekker handig.
Ik ben ook veel op de baan en ik snap ergens wel wat ge wilt zeggen maar ik zit ook graag met wat muziek op en de blik op oneindig .
Oud 2 oktober 2012, 06:27   #42
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb geen behoefte aan die dingen. 500-600 euro voor een telefoon....

Artificieel gecreeerde behoeften. Slimme marketing van Apple.

Niemand heeft een smartphone nodig. Maar door marketing denkt iedereen dat hij of zij een smartphone nodig heeft.
Klopt uiteraard als een bus.
Oud 2 oktober 2012, 07:40   #43
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Er is geen woekerwinst, er is enkel wat iemand er voor wil geven of niet. Jij geeft het er niet aan, miljoenen wereldwijd wel.

(en nee, geen iphone gebruiker hier - BB Torch 9800 dot hier prima zijn ding - zou zo'n iphone enkel overwegen om te integreren met ons domotica/entertainment-systeem)
Ik heb daar een Ipad 1 voor gekocht. Behalve de apps die er standaard op staan, staat daar alleen de Niko Home control applicatie op

Wordt voorlopig gebruikt voor verlichting, verwarming en screens. Hebben we dat nodig? Uiteraard niet. Maar het voelt toch zo goed dat je gewoon de ipad van de salontafel moet pakken als je weer eens het licht in de keuken bent vergeten uitdoen. Leve de luiheid
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 10:55   #44
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Klopt uiteraard als een bus.
tsja, maar dat gaat voor veel dingen op natuurlijk.
Een tv, niet echt nodig. Een afwasmachine, niet echt nodig. Een auto, niet echt nodig...

't Is maar wat de koper er voor wil betalen eh?
En waarom zou Apple zijn telefoons voor 200 euro verkopen als ze weten dat ze voor 500-600-700 euro ook de deur uitvliegen?

Vooralsnog is er niemand verplicht om een iPhone (of een vergelijkbaar Android toestel) te kopen.
Oud 2 oktober 2012, 11:10   #45
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de (k)lepel Bekijk bericht
Men kan zelfs vanuit een café op de server van uw bedrijf werken.
Kortom, het is een wonderbaarlijk apparaat.
T'is raar maar dat heb ik nu nooit, zo die goesting om op café op de server van mijn werkgever te beginnen werken.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 11:50   #46
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

iPhone hier, Samsung daar. Je gaat met je collega's iets eten en het eerste dat ze doen - amper 5 minuten nadat ze nog aan hun PC zaten - is zo'n ding bovenhalen en hun mails checken. En dan effe later rond een bureau gaan drummen om de eerste beelden van de nieuwe iPhone 34345634564756756 te kunnen bekijken. En verrassing: het is een rechthoekig bakje met een schermpje in! Revolutie! Was het al maar sinterklaas, dan kan ik mijn ander rechthoekig bakje met schermpje dat nog perfect werkt vervangen door de nieuwe versie die toch wel minstens 3 gram lichter is en een hele milimeter dunner. En dan weer een paar maand over en weer lullen over hoe geweldig hij is... tot de nieuwe uitkomt. En plots is ook deze weer een verouderd stuk rommel.

Djiezes kraaist wat een hype toch.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 12:18   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Bof, mijn Galaxy Tab doet alles wat ik wil. En nog veel meer.

IPV dat ik met een Mobieltje, Ebookreader, notebook, GPS en een waterpas alswel wetenschappelijke rekenmachine op zak loop, zit het allemaal in 1 apparaat.
Ander voordeel, ge vergeet uw GPS niet uit de wagen te nemen.

Nu, die Iphone 5 die kan dat ook allemaal. Maar ik voel geen behoefte om voor een uitgebeten appel 30% meer te betalen.
En als het op't geweten moet spelen. Zowel de Apple spullen als de Samsung meuk, dat wordt toch voor 90% in elkaar gestoken door Chinese slaafjes.
Oud 2 oktober 2012, 21:09   #48
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
iPhone hier, Samsung daar. Je gaat met je collega's iets eten en het eerste dat ze doen - amper 5 minuten nadat ze nog aan hun PC zaten - is zo'n ding bovenhalen en hun mails checken. En dan effe later rond een bureau gaan drummen om de eerste beelden van de nieuwe iPhone 34345634564756756 te kunnen bekijken. En verrassing: het is een rechthoekig bakje met een schermpje in! Revolutie! Was het al maar sinterklaas, dan kan ik mijn ander rechthoekig bakje met schermpje dat nog perfect werkt vervangen door de nieuwe versie die toch wel minstens 3 gram lichter is en een hele milimeter dunner. En dan weer een paar maand over en weer lullen over hoe geweldig hij is... tot de nieuwe uitkomt. En plots is ook deze weer een verouderd stuk rommel.

Djiezes kraaist wat een hype toch.
Exactly.

Apple is koning marketing, en veel mensen laten zich erdoor vangen
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be