![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is er toch serieus over. Veel toeristische plaatsen worden overspoeld door toeristen omdat er daadwerkelijk (vele) interessante zaken te zien zijn. Maar als je het belangrijk vindt om toeristische plaatsen te mijden, ga je in de praktijk gewoon zeer veel missen. Waarom enkel de couleur locale van een dorpje in Catalonië opsnuiven als 20 km. verder La Sagrada Familia staat ? Waarom beiden niet uitchecken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat gezwets over verrijking hier en verrijking daar. Waarom moet op reis gaan persé verrijkend zijn. Als je het nu geestig vindt om op je luie reet coctails aan een zwembad te gaan zuipen, doe dat.
Als je het geestig vindt om door de rimboe te trekken waar je dan snachts door 7000 muskieten wordt gestoken, doe dat. Als je het geestig vindt om met een bende bejaarden met een gammele bus een of andere tempel in een godvergeten aziatisch land te gaan bezoeken, doe dat. Als je tijdens uwe congé gewoon liever thuis naar de ronde van frankrijk ligt te gapen, doe dat. Wat ik maar wil zeggen, leef en laat leven en stop met die belachelijke waardeoordelen te vellen over mensen die een andere invulling aan het concept verlof geven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Voila. Ik ga graag al eens een ijsje eten tijdens een historische wandeling in Rome, een nasi goreng in Indonesië, van de natuur in Nieuw Zeeland genieten met 15 kilo op uw rug en geen beschaving in zicht, en in Zuid Afrika van een surfplank vallen. Fietsen door de Provence streek en een ganse dag door het Louvre kuieren met een gidsje in de hand. Op mijn gat liggen op een siciliaans strand en een vislijn uitwerpen op een bootje in de noordzee kan ook.
Zo veel leuks te doen. ![]() En ik kan het ook plezant vinden om 3 dagen en nachten bezig te zijn met een computerspelleke, overlevend op pizza en cola. Het is maar wat je leuk vind, waarvoor je in de stemming bent en hoeveel tijd en geld je hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() ![]() wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik woon en leef graag in het buitenland. De reislust zelf is fel verminderd sinds ik alleen ben, en dat is lang. Ook was er lang geen budget voor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |