![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dus stfu ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zou ervan versteld staan hoeveel homosexuelen getrouwd zijn met kinderen omdat hen aangeleerd is dat homosexualiteit vies is. En over die gay pride: een normale vorm van (extreme) afzetting tegen iets waarin je niet aanvaard wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben best bereid te geloven dat u ooit "TOLERANT" was jegens holebiseksuelen; maar dat u door de overdreven aandacht voor het onderwerp gedegouteerd de andere kant uit loopt. Heb ik zelfs nog enigzins begrip voor... Maar daartegenover staat dat mensen zoals ikzelf helemaal geen "TOLERANTIE" nastreven. Wel de maatschappelijke én wettelijke erkenning dat ik en andere holebi's gelijkwaardig zijn aan mensen zoals u en d�*t is toch nog iets hélemaal anders dacht ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() is dat dan ook degoutant? Sex verkoopt nu eenmaal ...
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Liefde kan ook smaakvol gesuggereerd worden; kwestie van smaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- en waarom staat er een blote vrouw op cornflakes doos? - waarom zijn er vrouwen in bikini bij een auto-show - waarom zijn er vrouwen in bikini bij bokswedstrijden - waarom blablabla voorbeelden genoeg, Maar als het dan een holebi poster is, met een halfnaakte man, dan is het ineens pervers ... ![]() Sex wordt algemeen (hetero EN holebi) gebruid als marketinginstrument ... (en terecht: sex verkoopt ...)
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
met iets tegennatuurlijks, en dat beangstigde haar volkomen Citaat:
Citaat:
eens op het forum zag : "Wie vroeger niet links was had geen hart ; wie het later nog is heeft geen verstand." Citaat:
Citaat:
samenlevingscontract zou wellicht kunnen, maar mensen van hetzelfde geslacht horen niet te tróuwen. U hebt uw mening over adoptie dienaangaande niet uitgesproken maar hebt u enig idee wat het kind ermee wordt aangedaan ? Wat betreft die 'maatschappelijke erkenning' welke u nastreeft : Ophouden met het proclameren van radicaal ideeëngoed zou al een stap in de goede richting zijn. Momenteel kweken jullie enkel onwil, en erger ... Grtz, URI. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat adoptie door homokoppels betreft, is ondertussen uitvoerig aangetoond dat kinderen die bij homokoppels opgroeien GEEN nadelige gevolgen ondervinden van die opvoeding. Ze worden zelfs niet automatisch zèlf homoseksueel. Straf hé! Het enige nadeel dat die kinderen zouden kunnen ondervinden, heeft niets te maken met het homokoppel waar ze opgroeien, maar wel met mensen zoals u, die het nodig vinden om hen er voortdurend aan te herinneren in wat een "tegennatuurlijke situatie" ze wel opgroeien en die hun eigen onverdraagzaamheid en haat ook nog eens proberen aan te praten aan hun eigen kinderen. Godzijdank hebben mensen zoals u het niet voor het zeggen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En hoe zit het met discotheken waar vrouwen minder moeten betalen?
--> hoe meer vrouwen (hoe meer kans op knappe vrouwen), hoe meer mannen er dus ook gaan komen. Het belangrijkste selectiecriterium voor de meeste mannen voor een discotheek zijn vrouwen ![]() (En ik heb meer dan genoeg "gewone" vrienden die deze stelling elke week opnieuw bewijzen.) is dit an ook pervers en degoutant? En hoe komt het dat een vrouw in een discotheek elke 5 min een drankje aangeboden krijgt, constant manne naar haar toekome, klopjes op de derrière, ETC ETC ook pervers en degoutant? Tsjien? ik dacht dat alleen holebi's pervers & degoutant waren ![]() ___ ooit al eens in een vip lounge geweest: gemiddelde leeftijd van de mannen: minstens 30+ (over het algemeen lelijk, een groot deel rond de 40), gemiddelde leeftijd van de vrouwen: -25 (over het algemeen heel knap) ook pervers en degoutant? (en dan hebben we het nog niet eens over de "professionele" clubs
![]() |
![]() |
#54 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ikzelf zou nooit de pretentie hebben om een of andere mens als "norm" uit te roepen, maar ja, ik ben dan ook normaal hé... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Iemand die geboren wordt zonder ogen, daar gaat het om, niet de kleur van die ogen, of de lengte van de benen. Dat zijn eigenschappen van objecten. Blijkbaar is het niet iedereen gegeven op te merken dat er een verschil is tussen homoseksualiteit en een homoseksueel op zich. Waar schrijf ik ergens dat 1 bepaalde mens de norm is? Ben jij ziende blind ofzo? Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: indien je een discussie zou gewild hebben, dan moest je maar een deftige reactie plaatsen. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |