![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
Bekijk resultaten enquête: Moet NVA met VB coalitie vormen in Antwerpen? | |||
ik stem NVA - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,64% |
ik stem NVA - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
21 | 37,50% |
ik stem VB - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 25,00% |
ik stem VB - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - JA! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,57% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,50% |
ik ben moslim - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben moslim - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,79% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @vrijevlaming
De vraag is natuurlijk waarom de N-VA geen uitstaans wil met het Vlaams Belang.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Welke partij hij via een subliminale boodschap erin verborgen heeft? TIP: hoofdletters ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is het er nog niet van gekomen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is al meermaals duidelijk gemaakt. Maar als het antwoord u niet aanstaat.... tja, dan is dat vooral uw probleem hé, niet het onze |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je pro haat, pro broedertwist en anti onafhankelijk Vlaanderen ?
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hilarisch
![]() Bart die in elk mogelijk televisieoptreden begint te praten over migratie. Al die VB'ers die overstappen naar de N-VA. Dat is toeval zeker. Ach, jullie gewoon VB stemmers naar jullie partij lokken onder het mom van een "VB Light". Terwijl jullie niets meer zijn dan een bende tjseven met een Vlaams sausje over. Indien er geen VB was waren jullie de extremen en de racisten. Gelukkig staan de traditionelen waar jullie zo graag mee in bed willen duiken heel kritisch tegenover jullie. Het cordon is in zicht en dat verdienen jullie ook. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard! dat ik daar nog niet zelf op gekomen ben. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat ik je tot het juiste inzicht heb kunnen brengen. Ik had altijd wel vermoed dat de Christelijke waarden niet aan de N-VA militanten verloren zijn.
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Man toch, "aanpassen"... 50% van de kinderen in Antwerpen volgt al islam. Als dat voor NVA "aanpassen" is, dan weten we waar we naar toe gaan, naar 'Groot-Borgerokko' ipv naar Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat vertelseltje van de deur met twee sloten is ondertussen wel compleet afgezaagd. Het Vlaams Belang heeft al meerdere malen voorgesteld om samenwerking tussen de Vlaams-nationale partijen tot stand te brengen (in allerhande formules, of dat nu in een kartel, coalitie, gedoogconstructie of tijdelijke parlementaire alliantie is), waarbij men zelfs gesteld heeft het vreemdelingenstandpunt tijdelijk te willen afzwakken indien dit de samenwerking zou kunnen vooruithelpen. Het is de N-VA die al deze uitgestoken handen keer op keer heeft afgewezen. De goede wil moet inderdaad van twee kanten komen, en het is duidelijk waar het probleem zich momenteel situeert; het is niet bij het VB.
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u nog niet is opgevallen is dat ze nu hetzelfde aan't doen zijn met uw NVA... En als de NVA zo stom is om niet met het VB samen te werken aan punten die ten voordele van Vlaanderen zijn kan er maar één conclusie zijn, een stem voor de NVA is een stem TEGEN Vlaanderen... Niet dat we dat nog niet wisten want concrete uitspraken doen ze nog steeds niet. Een partij die wel ten voordele van Vlaanderen zou ijveren had al lang duidelijk gemaakt dat samenwerkingen mogelijk waren. En is de NVA dan pro-vreemdeling of anti-Vlaams? |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu nog niet, dit zou gematigde kiezers van NVA afschrikken in 2014.
Laat NVA een coalitie vormen met SP.a, laat desnoods het burgemeesterschap aan Janssens. In 2014 moet NVA op Vlaams niveau wel een coalitie aangaan met Vlaams Belang en de onafhankelijkheid van Vlaanderen stemmen in het Vlaams Parlement. Als dit gebeurd is, gooien we Onderlijfke uit het Schoon Verdiep en kan er een coalitie NVA Vlaams Belang ook in Antwerpen op poten worden gezet. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 oktober 2012 om 22:06. |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Omdat er in 2014 op de verrassing moet worden gespeeld. Dan moet het gebeuren als we de macht in het Vlaams Parlement in handen hebben.
|
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Het is de heilige plicht van NVA om een Vlaamse meerderheid te gebruiken als die zich aandient, is dat duidelijk meneer ! |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaanderen dat het VB wilt, is niet het Vlaanderen dat de Vlaming wilt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, de doorsnee NVA-kiezer zal binnen de kortste keren wel zien dat zo'n non-combinatie geen zak voor Vlaanderen zal opleveren, ondertussen nog dieper in de Belgo-shit wadend, en zal dan uit politieke armoede uiteindelijk massaal het VB-bolleke inkleuren, bij de volgende gemeenteverkiezingen. Benieuwd hoe properen Bart dan zal reageren... Dat deze tweespalt de traditio's in de kaart speelt, ontgaat menig NVA-kiezer wel eens. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() NVA is traditio, stop het gezever AUB.
![]() Ik snap niet waarom Dewinter de voeten van de NVA moet likken. NVA stelen hun stemmen en doen er niks mee, zijn politiek correct ivm immigratie, bewaren het VB in een cordon, blijkbaar zijn ze ook bereid met de Sossen in zee te gaan. ![]()