![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Weinig aan te doen, en maar goed ook.
De jonge generatie zal boeten voor de fouten van de gangsterpartijen. Bovendien stinkt er iets. Men pleit zogezegd om de oudjes langer te doen werken. Maar een massa jonge mensen krijgen ze niet aan de slag. Ik herhaal dus: " Een massa jongere mensen krijgen ze niet een het werk." Wat is de volgende stap? Werken tot 85 en de doppers maar laten aangroeien? Ik trap er niet in. (schuldgevoelens) Een hoop jongeren zijn niet geschikt voor de arbeidsmarkt. DAT is het probleem. En gaat nog toenemen. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 8 oktober 2012 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat ik als 45-jarige die al van z'n 16-de werkt en bijdraagt aan de kas, zo stilletjesaan ook mijn voetjes onder tafel ga zetten, oa meer en meer ziek vieren , want tegen dat ik op pensioen mag , is er helemaal niks meer. Met dank aan onze traditio's natuurlijk die nagelaten hebben de nodige stappen te ondernemen, die zich hebben laten inpakken door de PS (olv wijlen papa Daeren met zijn kroen en wiet boek). Met dank aan de linkiewinkies die Belgie hebben omgevormd tot het OCMW/CPAS van de wereld waardoor alle sociale kassen gewoon leeg zijn. Dank u traditio's en linkiewinkies, maar den dag dat ik niks meer te verliezen heb kom ik de verantwoordelijken voor dit debacle vinden, ja , al moet ik zelfs naar Toscane
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooreerst ik heb er geen flauw benul van wat Raymann is. En verder: dat is geen antwoord op mijn boodschap dat je moedwillig je ogensluit voor de harde realiteit. Net zoals de moedwillige blindheid van de vakbonden t.a.v. de automatische index, terwijl in de ons omringende landen waar dit niet bestaat er geen gaan over kraait en niemand het ook vraagt.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien betaalde men vroeger ieder voor zich voor zijn pensioen, tot die fameuze politieke dievebende die pensioenkas nodig haddern voor hun begroting. Toen hebben ze dat systeem verandert en zijn zij die vandaag werken gaan betalen voor zij die vandaag op pensioen zijn. Een handige goocheltruc om aan het geld van de pensioenkas te kunnen maar met het gevolg dat, van zo dra er onvoldoende mensen aan het werk zijn , het kaartenhuisje in elkaar zakt. Stel die politieke partijen die destijds aan de macht waren verantwoordelijk voor hun blunders en laat ze er financieel voor opdraaien. Laatst gewijzigd door Garry : 8 oktober 2012 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let op, ik wil ze niet allemaal over de zelfde kam scheren hoor. Ik ken er ook die zich wel uit de naad werken, en met die mensen heb ik dan ook geen probleem, maar ik kan ook niet ontkennen dat, ook zelfs die verwachten dat ons sociaal stelsel bestuurt wordt door Sinterklaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel duizenden pensioenverzorgers werden er nu al geimporteerd? ongeveer één miljoen (inclusief hun nazaten?). Zouden we nu nog eens één miljoen pensioenverzorgers moeten importeren om de "sociale uitgaven" te laten dalen? Want dat was toch wel wat men me zo'n veertig jaar aan een stuk heeft willen wijsmaken: het zijn dié mensen die voor je pensioen gaan zorgen zei de ondertussen snel geëmigreerde Steve Stunt Stevaert. Wat blijkt? neen, het zijn de gepensioneerden die langer zullen moeten BLIJVEN WERKEN om de nieuwkomers die nog NOOIT GEWERKT HEBBEN van een inkomen te voorzien! En wie dat durft luidop zeggen is bovendien nog eens een racist!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "babyboomers" dat zijn dus de mensen die geboren werden na de oorlog? 1945-1955 ?
Tien jaar te hevig geproduceerd? Meer dan twee kinderen per vrouw? daarover spreken we toch? Of werden er in die periode - zoals nu het geval is - in sommige bevolkingsgroepen standaard 1 vrouw extra geimporteerd met nadien 7/8 kinderen die voor 3/4 dan ieder weer een partner importeren? Want dat heb ik dan toch gemist. In de klas van 1952 zaten welgeteld 1 gezin met vier kinderen en misschien twee met drie kinderen. Al de rest hadden ofwel één ofwel geen broers en zussen. Wat gaan ze doen binnen vijftig jaar als de huidige "overbodige babyboomers" hun pensioen willen, na amper te hebben gewerkt en met echtgenoten die thuis "voor de 7 kinderen zorgden"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() We kunnen ook haarkleuring goedkoper maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik vind het godgeklaagd dat mensen als Roland Duchâtelet (die deze problematiek reeds op wetenschappelijk wijze voorspelde 15 �* 20 jaar jaar geleden en hiertoe ook oplossingen voorstelde die hij trachtte te introduceren via Vivant) toendertijd nauwelijks gehoor kregen.
De waarheid moet blijkbaar eerst duidelijk worden voor ongeletterden vòòr het salonfähig wordt. Het zegt alles over onze politici en onze journalisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Oja, maar er is een verschil tussen sjaggerijnige demagogische profeten en mensen die met economisch bestudeerde oplossingen afkomen.
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 8 oktober 2012 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() De babyboomers hebben tenminste nog gewerkt, dat kunnen we van de horden gelukzoekers en al hun familie niet zeggen...
En net die parasieten hollen ons systeem uit. Oh ja links zei toch dat die voor ons pensioen gingen zorgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Ooit ergens gelezen. Het concept van pensioen is uitgevonden ergens in 1880 ofzo.
Toen bereikte slechts 4% van de werkende bevolking, vooral arbeiders, ooit de leeftijd waarbij ze een pensionsuitekring zouden krijgen. Meer zelfs, het was opzettelijk zo berekend. In al die tijd is het systeem nauwelijks veranderd. Mensen leven langer natuurlijk en sterven ook minder. Maar de berekening van het systeem blijft wel grotendeels hetzelfde als uit die tijd. En dan klagen ze dat er niet genoeg geld is.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder gehoor? Het werd ronduit luidkeels weggelachen. Ze waren racisten, fascisten en, en, en...
Laatst gewijzigd door Garry : 8 oktober 2012 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Beetje kappen in de schandalig hoge pensioenen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En door hun grote aantal houden ze nu iedere verandering tegen. Schandalig. Mijn oplossing was mijn inkomen naar het buitenland verkassen. |
|
![]() |
![]() |