Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 12 oktober 2012, 09:26   #41
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Edina heeft een aha-erlebnis...good for you babe...
Niet echt hoor... dat calimero-gedoe van rechts is ondertussen genoegzaam bekend.
Edina is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:29   #42
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hoe hoog schat jij eigenlijk de kans in dat het geen allochtonen waren?
Graag een eerlijk antwoord aub.
Ik schat de kans dat het allochtonen waren redelijk hoog, net zoals ik de kans redelijk hoog schat dat de gevel van die Rood!-kandidaat werd beplakt door VB-sympathisanten. Maar ik sluit ook geen andere opties uit. In geen van de 2 gevallen. Snappie?

Laatst gewijzigd door Edina : 12 oktober 2012 om 09:49.
Edina is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:34   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Over de markt lopen en grapjes maken zoals een dadel nemen en dan zeggen dat is de eerste keer dat ik eens iets gratis terug krijg en dan verwonderd zijn dat je auto aan diggelen is ... hij leeft nota bene zelf al z'n hele leven op kosten van de staat zonder ooit iets te hebben bij gedragen. (De problemen nog verergeren niet mee gerekend.)
Op de vreemdelingenmarkt in Antwerpen is het STANDAARD dat men van de nootjes of dadels of druiven eerst proeft alvorens te kopen.
Blijkbaar bent U daar nog nooit geweest.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:35   #44
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Leren lezen, Eigenzinnig en misschien ook eerst een discussie volledig lezen vooraleer te reageren. 2 bladzijden moet toch lukken hé? Speciaal voor u, heb ik de belangrijke zaken in vet gezet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ah het aanbrengen van tienduizenden euro's schade noemt u folklore ? typisch linkiewinkie logica...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het ging niet over het overplakken van affiches, maar over het volplakken van de voorgevel en ramen van de woning van een kandidaat van Rood. En dat vond Filip horen tot de folklore van de verkiezingen, niet ik. Beter lezen, fox!
De schade werd trouwens op 6500 EUR geschat door Dewinter, maar ik begrijp waarom u daar liever tienduizenden van maakt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het VB moet trouwens ook van andermans eigendom afblijven maar gewelddadige vernielingen zijn nog wel iets anders dan het beplakken van een ruit..
Citaat:
Het ging niet over 2 affiches op een ruit, maar op de gehele voorgevel en ruiten volplakken met affiches. Als u zelf een bepleisterde gevel hebt, stel ik voor dat u er eens een paar affiches op plakt en ze er dan zonder beschadiging van de gevel probeert af te krijgen. En vraag maar alvast een offerte voor gevelbepleistering aan...

Laatst gewijzigd door Edina : 12 oktober 2012 om 09:38.
Edina is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:36   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Redelijk hoog, net zoals ik de kans redelijk hoog schat dat de gevel van die Rood!-kandidaat werd beplakt door VB-sympathisanten. Maar ik sluit ook geen andere opties uit. In geen van de 2 gevallen. Snappie?
de kans dat het autochtonen waren is dus hoog
de kans dat het VB plakkers waren is hoog

waarom schrijft U "net als"?
Nochtans is het eerste weinig waarschijnlijk. (tenzij U de folklore van het beschadigen en vernielen van campagnewagens als "vlaams erfgoed" meent te kunnen beschouwen? - het gezicht met sjaals bedekken zoals een goede bedouine betaamt is ook "vlaams erfgoed" zeker?)
Misschien volgende keer "autooke in de fik" spelen? dat is ook "vlaams erfgoed" voor Edina neem ik aan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:38   #46
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals toen met de moordenaars van Joe Van Holsbeeck zeker?
waren die getuigen buurtbewoners ik ken alvast WEL het verschil tss een marokaanse allahtoon en een poolse zigeuner hoor
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:39   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En als ze dan zo herkenbaar zijn aan hun kledij, dan is het ook niet moeilijk om je voor te doen als één van hen natuurlijk...
ja kom, op de videobeelden kon je zo zien dat het blonde Finnen waren verkleed als sinterklaas!

Laatst gewijzigd door circe : 12 oktober 2012 om 09:39.
circe is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:42   #48
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Op de vreemdelingenmarkt in Antwerpen is het STANDAARD dat men van de nootjes of dadels of druiven eerst proeft alvorens te kopen.
multicul zijn op afstand is toch ZO gemakkelijk
Dixie is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:49   #49
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En als ze dan zo herkenbaar zijn aan hun kledij, dan is het ook niet moeilijk om je voor te doen als één van hen natuurlijk...
Die zit weer ferm...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:51   #50
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Die zit weer ferm...
vooral omdat het duidelijk blonde finnen waren in sinterklaaskostuum zeker.

circe is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:52   #51
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de kans dat het autochtonen waren is dus hoog
de kans dat het VB plakkers waren is hoog

waarom schrijft U "net als"?
Nochtans is het eerste weinig waarschijnlijk. (tenzij U de folklore van het beschadigen en vernielen van campagnewagens als "vlaams erfgoed" meent te kunnen beschouwen? - het gezicht met sjaals bedekken zoals een goede bedouine betaamt is ook "vlaams erfgoed" zeker?)
Misschien volgende keer "autooke in de fik" spelen? dat is ook "vlaams erfgoed" voor Edina neem ik aan.
Ik heb de post ondertussen ge-edit, ik bedoelde natuurlijk "ik schat de kans dat het allochtonen waren redelijk groot", vandaar dat ik "net als" schreef.

Op de rest van uw post heb ik ondertussen al duidelijk geantwoord. IK vind dat allemaal helemaal geen folklore of erfgoed, daarvoor moet u bij Dewinter zijn.
Edina is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:55   #52
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Die zit weer ferm...
Hoezo ?
Had men een plaatselijke frits & freddy abusiefelijk aanzien als een vreemdeling ?
Of had men allochtoons gespuis abusiefelijk marokkanen genoemd ?

Dit (ZEER UITZONDERLIJK GEVAL) van voorbarige identificatie zat er zelfs maar vooor de helft langst..
Eigenzinnig is offline  
Oud 12 oktober 2012, 09:57   #53
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
waren die getuigen buurtbewoners ik ken alvast WEL het verschil tss een marokaanse allahtoon en een poolse zigeuner hoor
De politie kon dat duidelijk niet op basis van de videobeelden, net zo min als de talrijke getuigen. Die spraken allemaal over Noord-Afrikaanse origine (en sommigen zelfs specifiek over Marokkanen).
Edina is offline  
Oud 12 oktober 2012, 10:01   #54
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt de klok wel weer horen slagen, maar weet weer niet waar de klepel hangt. Het gaat niet om het feit dat hij ervan proeft, maar wel om zijn opmerking "voor ene keer dat we eens iets gratis terugkrijgen van hen".
Edina is offline  
Oud 12 oktober 2012, 10:01   #55
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Leren lezen, Eigenzinnig en misschien ook eerst een discussie volledig lezen vooraleer te reageren. 2 bladzijden moet toch lukken hé? Speciaal voor u, heb ik de belangrijke zaken in vet gezet.

De schade werd trouwens op 6500 EUR geschat door Dewinter, maar ik begrijp waarom u daar liever tienduizenden van maakt.
Ah 6500 € dat is natuurlijk maar een habbekrats...
Affiches verwijderen van een muur kan perfect zonder veel beschadiging...het is namelijk niet op een gewelddadige vandalistische manier gebeurt..wat niet wegneemt dat men ten alle tijden van eigendommen moet afblijven...

ik veroordeel beiden, u nuanceert of klasseert zelfs het eerste geval onder 'zelf gezocht'
Eigenzinnig is offline  
Oud 12 oktober 2012, 10:01   #56
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is deze discussie hallucinant.

Diegenen die de wagen van FDW voor de n'de ker hebben in elkaar getimmerd zijn duidelijk geïnspireeerd door het cordon en andere establishmentsgestuurde haatcampagnes tegen alles wat VB is.

Dat is een evidentie die zo apert is dat de gemiddelde pocolinkie het zelfs begrijpt.
Oud 12 oktober 2012, 10:08   #57
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt de klok wel weer horen slagen, maar weet weer niet waar de klepel hangt. Het gaat niet om het feit dat hij ervan proeft, maar wel om zijn opmerking "voor ene keer dat we eens iets gratis terugkrijgen van hen".
hewel? is het niet juist dan?

circe is offline  
Oud 12 oktober 2012, 12:19   #58
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De politie kon dat duidelijk niet op basis van de videobeelden, net zo min als de talrijke getuigen. Die spraken allemaal over Noord-Afrikaanse origine (en sommigen zelfs specifiek over Marokkanen).
tuurlijk niet het betrof toen ook geen buurtcriminelen en de getuigen waren geen buurtbewoners...
Dixie is offline  
Oud 12 oktober 2012, 12:57   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ook. Er is wel een verschil met La Freya: zij rijdt niet rond met wagens waarop staat "jullie stinken". Wat Dewinter doet, is meer te vergelijken met die BUb-ers die naakt en beschilderd met de kleuren van de Belgische vlag op de Ijzerwake amok gaan maken en dan verbaasd zijn dat ze klop krijgen. Als je de mensen in hun wijk gaat uitschelden en aanvallen, moet je niet verbaasd zijn als ze reageren.

Uiteraard keur ik het vandalisme op de wagens van Dewinter af, zoals ik ook het in elkaar kloppen van BUB-ers op de Ijzerwake afkeur. Maar zeg niet dat ze het niet hebben uitgelokt, hé!
Naar mijn inschatting en begrip, rijdt zij wel degelijk rond met een auto waar op staat dat flaminganten stinken.

Maar voor de rest: sommige blokkers zijn even erg als sommige linkiewinkies.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 12 oktober 2012, 14:36   #60
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Gevel;

Google resultaten;

http://www.google.be/search?num=10&h....1._k4PHI1MhSE

Foto's van die 'gevel' aub!
SDX is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be