Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2012, 01:47   #41
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Voila, wat is het probleem met Bart dan?
Vertel jij ook altijd 3 keer dezelfde mop op café?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2012, 08:35   #42
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Niks. Met politici kun je maar twee dingen doen: ermee lachen of ermee huilen.
Ik zou zeggen: ermee lachen èn ermee huilen. Een bende foorapen die ons het leven moeilijk maken.

Ik vind uw onderschrift wel goed : "Wat is het verschil tussen Felix Baumgartner en Patrick Janssens? Baumgartner vloog ook hoog maar is zacht geland."
Oud 16 oktober 2012, 11:27   #43
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Tsjongejonge, wat een drukte allemaal.

Ik had al van het 'incident' gehoord en zag eerder vandaag een aantal "grappige" fotomontages. Daar zie je een rood aangelopen De Wever die blijkbaar de ziel uit zijn lijf staat te schreeuwen. "Dat moet wat gegeven hebben, live op tv", dacht ik.

Ik dus benieuwd naar de uitval van De Wever en toch maar eens even het originele filmpje opgezocht.

Wat een teleurstelling zeg...
De Wever staat daar gewoon en hij zegt twee keer dat die plaat afgezet moet worden. Lichtjes geirriteerd maar verre van brullend ofzo.

Kortom; iedereen mag heel deze zaak voor mij zo grappig vinden als-ie wil, ik vind de grap gewoon niet goed. Je ziet zo vaak mensen voor de micro dingen zeggen die ze beter niet hadden gezegd. Soms geeft dat grappige situaties. Hier, volgens mij dan, echter niet.

Kortom; het is een grap, opgebouwd op een wel heel zwak fundament, die niet eens het niveau van een Geert Hoste haalt.

Als heel de natie nu over de grond ligt te rollen van't lachen heeft de natie volgens mij geen verstand meer van humor.

P.s. Ik ben eerder Belg dan Vlaming dus het is niet zo dat ik compassie heb met mijn idool ofzo.
Oud 16 oktober 2012, 12:43   #44
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik zou zeggen: ermee lachen èn ermee huilen. Een bende foorapen die ons het leven moeilijk maken.

Ik vind uw onderschrift wel goed : "Wat is het verschil tussen Felix Baumgartner en Patrick Janssens? Baumgartner vloog ook hoog maar is zacht geland."
Inspiratie van het moment
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2012, 13:36   #45
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Tsjongejonge, wat een drukte allemaal.

Ik had al van het 'incident' gehoord en zag eerder vandaag een aantal "grappige" fotomontages. Daar zie je een rood aangelopen De Wever die blijkbaar de ziel uit zijn lijf staat te schreeuwen. "Dat moet wat gegeven hebben, live op tv", dacht ik.

Ik dus benieuwd naar de uitval van De Wever en toch maar eens even het originele filmpje opgezocht.

Wat een teleurstelling zeg...
De Wever staat daar gewoon en hij zegt twee keer dat die plaat afgezet moet worden. Lichtjes geirriteerd maar verre van brullend ofzo.

Kortom; iedereen mag heel deze zaak voor mij zo grappig vinden als-ie wil, ik vind de grap gewoon niet goed. Je ziet zo vaak mensen voor de micro dingen zeggen die ze beter niet hadden gezegd. Soms geeft dat grappige situaties. Hier, volgens mij dan, echter niet.

Kortom; het is een grap, opgebouwd op een wel heel zwak fundament, die niet eens het niveau van een Geert Hoste haalt.

Als heel de natie nu over de grond ligt te rollen van't lachen heeft de natie volgens mij geen verstand meer van humor.

P.s. Ik ben eerder Belg dan Vlaming dus het is niet zo dat ik compassie heb met mijn idool ofzo.
Dan heet ik jou bij deze welkom in Vlaanderen. Leer er mee leven dat de lat op dit domein hier niet al te hoog ligt.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2012, 13:53   #46
giserke
Banneling

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=T9uCvV6pmyQ
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2012, 15:31   #47
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Dan heet ik jou bij deze welkom in Vlaanderen. Leer er mee leven dat de lat op dit domein hier niet al te hoog ligt.
Da's waar, de standaarden liggen hier toch altijd net wat lager op dat gebied. Zelfs de Photoshops die op de krantenwebsites worden geplaatst zijn maar zo-zo.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2012, 16:11   #48
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het wel grappig hoe hij "in vredesnaam" zegt.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be