![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind uw onderschrift wel goed : "Wat is het verschil tussen Felix Baumgartner en Patrick Janssens? Baumgartner vloog ook hoog maar is zacht geland." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsjongejonge, wat een drukte allemaal.
Ik had al van het 'incident' gehoord en zag eerder vandaag een aantal "grappige" fotomontages. Daar zie je een rood aangelopen De Wever die blijkbaar de ziel uit zijn lijf staat te schreeuwen. "Dat moet wat gegeven hebben, live op tv", dacht ik. Ik dus benieuwd naar de uitval van De Wever en toch maar eens even het originele filmpje opgezocht. Wat een teleurstelling zeg... De Wever staat daar gewoon en hij zegt twee keer dat die plaat afgezet moet worden. Lichtjes geirriteerd maar verre van brullend ofzo. Kortom; iedereen mag heel deze zaak voor mij zo grappig vinden als-ie wil, ik vind de grap gewoon niet goed. Je ziet zo vaak mensen voor de micro dingen zeggen die ze beter niet hadden gezegd. Soms geeft dat grappige situaties. Hier, volgens mij dan, echter niet. Kortom; het is een grap, opgebouwd op een wel heel zwak fundament, die niet eens het niveau van een Geert Hoste haalt. Als heel de natie nu over de grond ligt te rollen van't lachen heeft de natie volgens mij geen verstand meer van humor. P.s. Ik ben eerder Belg dan Vlaming dus het is niet zo dat ik compassie heb met mijn idool ofzo.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's waar, de standaarden liggen hier toch altijd net wat lager op dat gebied. Zelfs de Photoshops die op de krantenwebsites worden geplaatst zijn maar zo-zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het wel grappig hoe hij "in vredesnaam" zegt.