Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2014, 10:10   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Lol, het wordt voorspelbaar.

Een Nederlands/Marokkaanse doctorater dan nog, de 2e generatie is schizofrener dan de eerste. Dus als ze hier geboren zijn is het nog steeds koeltoer, belachelijker dan dit kan het niet worden.

Alles om het woord inteelt maar te vermijden, nu dat besnijdingen eindelijk eens goed op TV komen (alleen zwartjes die er niet echt moslim uitzien) is dit nog steeds het onbesproken taboe.
De commentaarmodule is afgesloten, zowel op de Televaag als op de Volkskrant.

Maar daar lees ik nu nog iets:

Citaat:
Depressie
De cultuursensitieve vragenlijst corrigeert overigens ook voor depressies. Die worden bij Nederlanders van Marokkaanse afkomst vaak niet onderkend, mogelijk omdat het woord 'depressie' in het Berbers niet bestaat. Vragen naar depressieve gevoelens leveren zelden iets op. Formuleringen als: 'Ben je gelukkig?'of 'Kun je (nog steeds) genieten van het dagelijks leven?' wel.

Ten onrechte gediagnosticeerd worden als schizofreen kan ingrijpende gevolgen hebben, benadrukt de onderzoekster. 'Mensen krijgen te zware en ook nog eens de verkeerde medicijnen die niet helpen. Ze raken het vertrouwen in de geestelijke gezondheidszorg kwijt en raken uit het zicht.'
Dus als ik het goed begrijp zijn ze helemaal niet schizofreen en "helpen hun pillen niet".... tja als je niet schizofreen bent en de stemmen die je hoort zijn doodnormaal voor marokkanen, waarom zou je dan überhaupt pillen nemen?

Verder zijn ze dus wèl depressief zonder dat ze het weten want dit woord bestaat niet in het berbers.... Ook niet na vier/vijf generaties hebben ze dat woord nooit geleerd. Daarvoor krijgen ze dan geen pillen. Maar ja, in Marokko zijn er dus ook geen depressieve mensen, anders zouden ze daar toch wel een woord voor hebben hé! Daar zijn alleen maar stemmenhoorders!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 10:24   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minister van Volksgezondheid Laurette Onkelinx (PS) kondigde woensdag nog aan dat in het UZ Gent en UMC Sint-Pieter centra voor multidisciplinaire behandeling van verminkte vrouwen zullen komen, waarvoor de overheid jaarlijks 500.000 euro uittrekt. Elk jaar zullen daar 200 vrouwen geholpen kunnen worden.
Een aantal jaren geleden werd het Vlaams Blok veroordeeld wegens racisme omdat ze verwittigden tegen de oprukkende gewoonte van vrouwenbesnijdenis! Een passage daarover in een of ander partijblad werd daarvoor letterlijk aangehaald in het Arrest!
Citaat:
Kritiek op de ondergeschikte positie van de vrouw in de islam, want dit schaadt het 'imago' van de allochtoon

Citaat arrest p. 39: uittreksel:

onder de titel "De vrouw in de islam": "Het ethisch imago van de islamitische wereld houdt maar stand zolang men niet achter de façade kijkt of de getuigenis van een islamitische vrouw hoort...In de islam is de vrouw binnen het huwelijk totaal rechteloos. De koran voorziet uitdrukkelijk dat een man zijn vrouw mag slaan als hij vreest dat ze ongehoorzaam zou kunnen worden ....De islamitische man kan zijn vrouw verstoten door driemaal een rituele verstotingsformule uit te spreken. Deze formaliteit kan in een minuut afgehandeld worden. ... Betwistingen over de kinderen zijn er ook niet: tot zeven jaar kunnen ze bij hun moeder blijven, daarna worden ze onherroepelijk eigendom van de vader. ... Een vrouw die verkrachting aangeeft wordt opgesloten in een cel zolang niet bewezen is dat ze zelf geen aanleiding tot die verkrachting heeft gegeven. ... Niets kan de minachting voor de vrouw beter illustreren dan de besnijdenis. Anders dan bij mannen is de besnijdenis bij de vrouwen een blijvende sexuele verminking: de clitoris wordt geheel of gedeeltelijk geamputeerd. Dit is de mildste vorm, de zogenaamde kleine besnijdenis. Bij de infibulatie of grote besnijdenis worden alle uitwendige geslachtsorganen weggesneden en worden vervolgens de rauwe randen van de wonde dichtgenaaid waarbij slechts een kleine opening wordt gelaten om te urineren en te menstrueren. Dit alles gebeurt vaak in uiterst primitieve en onhygiënische omstandigheden. De houding van de islam tegenover de vrouw toont duidelijk aan dat de Europese en islamitische wereld totaal verschillend zijn. We kunnen dan ook niet dulden dat onze samenleving door islamitische wetten en zeden wordt geïnfiltreerd. ... Men mag in dit land het Vlaams Blok onbeperkt aanvallen en beschimpen, maar op de zeden en gewoonten van de 'allochtone medemens' - hoe barbaars ook - mag blijkbaar geen enkele vorm van kritiek geuit worden."

Becommentariëring door het Hof:

De toestand van de vrouw in de islam wordt hierbij duidelijk niet aangebracht om de bevolking te informeren of om op enigerlei wijze op te komen voor de toestand van de vrouwen in de islamwereld, doch wel enkel om het imago van de "allochtone medemens", zoals deze spottend wordt genoemd, als onethisch en barbaars te kunnen bestempelen en aldus bij te dragen tot de gevoerde haatcampagne.

Onze commentaar:

Het Hof zegt hier dus dat het leveren van kritiek op de ondergeschikte positie van de vrouw in de islam, en zelfs op de meest verwerpelijke praktijken zoals de vrouwenbesnijdenis, verboden is omdat dit... het imago van de allochtoon zou schaden. Op een ogenblik dat de discussie over de islam in alle hevigheid is losgebarsten in buurlanden als Nederland en Frankrijk, en er ook daar het concrete debat gevoerd wordt of het aan huisdokters en hospitalen niet moet verboden worden hulp te verlenen bij de mensonterende praktijk van de vrouwenbesnijdenis, zegt een rechter in België dus dat het aanklagen van deze problematiek door een politieke partij verboden is, omdat het imago van de allochtoon belangrijker is.
zie : http://forum.politics.be/archive/index.php/t-12463.html

En nu mag de Vlaamse belastingbetaler dus een half miljoen euro's ophoesten om 200 van deze 13.000 slachtoffers te begeleiden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 februari 2014 om 10:34.
Oud 6 februari 2014, 11:42   #43
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een aantal jaren geleden werd het Vlaams Blok veroordeeld wegens racisme omdat ze verwittigden tegen de oprukkende gewoonte van vrouwenbesnijdenis! Een passage daarover in een of ander partijblad werd daarvoor letterlijk aangehaald in het Arrest!

En nu mag de Vlaamse belastingbetaler dus een half miljoen euro's ophoesten om 200 van deze 13.000 slachtoffers te begeleiden?
In deze volg ik het blok helemaal, ze hebben een politiek proces gekregen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 12:58   #44
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
In deze volg ik het blok helemaal, ze hebben een politiek proces gekregen.
De bedenkers van dat politiek proces zijn nog steeds aan de macht en blijven ons verder indoctrineren. Zij gaan gestaag verder met het ophemelen van de multicultuur. Zij verzwijgen of in het beste geval, minimaliseren de velerlei nadelen voor de autochtone bevolking.

De gemiddelde Vlaming blijft in de val trappen van de georchestreerde hetze tegen alles wat naar rechts ruikt. Men knuffelt liever allochtonen. Zelfs Belkacem, wiens Belgische nationaliteit niet kan afgepakt worden. Deze buitenlandse agitator, die trouwens op kosten van onze 'verderfelijke' maatschappij leeft, mag rustig zijn ding blijven doen. Iemand die openlijk oproept tot geweld en verkondigt dat de sharia primeert en onze democratie moet verdwijnen. In mijn ogen is dat een gevaarlijke staatsvijand. Onze extreem-linkse kaste keek en zag dat het goed was.

Ik daag iedereen uit om te zeggen wat er verkeerd is met de standpunten van het VB. Kom niet af met de slechte 'verpakking' van deze standpunten. Alleen de boodschap telt.
Oud 6 februari 2014, 13:31   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als ik het goed begrijp zijn ze helemaal niet schizofreen en "helpen hun pillen niet".... tja als je niet schizofreen bent en de stemmen die je hoort zijn doodnormaal voor marokkanen, waarom zou je dan überhaupt pillen nemen?

Verder zijn ze dus wèl depressief zonder dat ze het weten want dit woord bestaat niet in het berbers.... Ook niet na vier/vijf generaties hebben ze dat woord nooit geleerd. Daarvoor krijgen ze dan geen pillen. Maar ja, in Marokko zijn er dus ook geen depressieve mensen, anders zouden ze daar toch wel een woord voor hebben hé! Daar zijn alleen maar stemmenhoorders!
een opiniestuk uit de papieren Telegraaf:

Citaat:
STEMMETJES

En toen hoorde ik een best wel eng stemmetje, dat me in de verte aan ET deed denken.

„Laat je niks wijsmaken, dit is de zoveelste ontkenning van een serieus Marokkaans probleem.”

Niet dat ik ervan schrok, van dat stemmetje. Het zal de lezer die deze rubriek regelmatig tot zich neemt niet verbazen dat ik wel vaker stemmetjes hoor. Op dinsdag dr. Jekyll, op woensdag mr. Hyde: c’est moi. Van de week nog zei een stemmetje tegen me dat Ronald Plasterk het wel eens heel moeilijk zou kunnen krijgen. Uiteraard sloeg ik er geen acht op en... Pardon? Nee, echt waar?! Freaky, hoor. Ditmaal las ik iets interessants over een psychiater. Ze heet Tekleh Zandi en ze gaat aan de Universiteit van Amsterdam promoveren op haar stelling dat Nederlanders van Marokkaanse afkomst vaak ten onrechte behandeld worden voor schizofrenie.

Toen drong dus plotsklaps dat stemmetje zich aan mij op.

Het zal je maar gebeuren. Voor alle duidelijkheid: dat zei niet dat stemmetje, dat zeg ik. Het zal je maar gebeuren dat je, nadat bij jou schizofrenie is vastgesteld, ter geneeskundige bestrijding ervan, wordt volgepropt met pillen die je lichaam vergiftigen en je karakter en persoonlijkheid structureel veranderen, terwijl je in werkelijkheid psychisch min of meer in orde bent.

Dat is tragisch, laat daar geen misverstand over bestaan.

Maar ja, ET bleef maar op mij inpraten, gisteren. Bijvoorbeeld ook weer toen ik vernam dat Marokkaanse Nederlanders vier tot vijf keer vaker dan autochtonen tot schizofreniepatiënt worden verklaard omdat zij veel frequenter op de vragenlijst aanvinken dat zij stemmetjes horen, blijkbaar zonder dat zulks nader wordt onderzocht.

„Een vragenlijst? Wat is er met de goeie ouwe divan gebeurd? Verzeker je je op deze manier niet wel héél gemakkelijk van een levenslange Wajong-uitkering?” hoorde ik ET spottend zeggen. Gek word ik er soms van. Tekleh Zandi hoort dat soort stemmetjes in elk geval niet, dat staat vast.

„Bij doorvragen blijkt dat zij dan vermanende uitspraken van hun vader horen, of zichzelf hardop horen denken. Ook is er soms sprake van boze geesten, een geaccepteerd verschijnsel in de Berberse cultuur”, aldus de psychiater, die om die reden een andere vragenlijst samenstelde, een ’cultuursensitieve’ om precies te zijn. Daarmee kunnen volgens haar betere diagnosen worden gesteld.

Een cultuursensitieve vragenlijst…

Ik zal maar niet herhalen wat ET mij dáárover te melden had.

Maar goed, je bent als Nederlander dus wél en als Berber n?*ét kierewiet als je met boze geesten converseert, zo veel is wel duidelijk.

Kwam de vraag der vragen ook nog aan de orde? Die van de delicate kwestie van het huwelijk binnen de familie, bedoel ik? Die van de neven en nichten die binnen de Berberse cultuur wel dikwijls met elkaar een gezin stichten, terwijl dat in westerse cultuur wegens te grote risico’s voor zowel de fysieke als de geestelijke gezondheid verboden is?

Hou nu eindelijk eens je kop, ET!

Rob Hoogland

Oud 6 februari 2014, 21:46   #46
BonBon
Banneling

Standaard

Eindelijk een krant die de inteelt bespreekt al is het maar een column, hij is wel fout dat het verboden zou zijn in het westen. Ze hebben het net toegelaten om die moslims ter wille te zijn.
Oud 6 februari 2014, 23:59   #47
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik moet mezelf tegenspreken, eindelijk een artikel op de morgen die moslims en meisjes besnijden met elkaar verbindt, het werd tijd. Die 13.000 meisjes in eigen land zal ook wel aan de lage kant zijn.

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ertellen.dhtml

Natuurlijk is de praktijk in opmars, tot nu toe nul (0,0) veroordelingen in België voor die verminkingen, dan is het toegelaten hé.
Uit dat artikel:
De gevallen van genitale verminking betreffen vrijwel alleen moslims.
Kan de media dit AUB in het 7-uur journaal melden?

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 februari 2014 om 00:00.
Nr.10 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 01:54   #48
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zeg nu eerlijk, als de huwelijken van moslims niet en masse familiaal gearrangeerd worden, welk gezond meisje zou er dan nog willen trouwen met een geindoctrineerde vrouwenhater ?
kleine silvie van silver,die heeft ni liever dan een besneden lul
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 06:50   #49
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Uit dat artikel:
Dat ga je de VRT niet horen zeggen, in de voorfilmpjes van de reportage ging het alleen over zwarte streken en toonden ze verdorie zelfs Masaï. Ze mochten er vooral niet uitzien als herkenbare inteelt moslims zoals uit Indonesië of Egypte.

Hoe het in de documentaire juist ging weet ik niet, ik kan er niet naar kijken, te erg. Ik wordt er haast depressief van hoe achterlijk en wreed een groot deel van de wereld nog steeds is.
Oud 7 februari 2014, 10:02   #50
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Uit dat artikel:
Men mag er zelfs op dit forum niet over discussiëren. Topic verdwijnt gewoon. Muslim police? Bevel van (paarse) hogerhand?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 februari 2014 om 10:06.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 10:12   #51
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Men mag er zelfs op dit forum niet over discussiëren. Topic verdwijnt gewoon. Muslim police? Bevel van (paarse) hogerhand?
http://forum.politics.be/showthread....=1#post7005133

Van de bijna 3 pagina's die er gisteren stonden blijven nu nog 3 postings over.
Ik heb nog wat informatie toegevoegd.

Als men over dit onderwerp op dit forum niet meer mag praten, dan heb ik liever een permban. Ik heb gisteren heel wat opgezocht over dit item. Als het dan zo maar wordt gewist zonder enige reden, dan mogen ze me bannen.

http://forum.politics.be/showthread....=1#post7005133

Oud 7 februari 2014, 10:17   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ga je de VRT niet horen zeggen, in de voorfilmpjes van de reportage ging het alleen over zwarte streken en toonden ze verdorie zelfs Masaï. Ze mochten er vooral niet uitzien als herkenbare inteelt moslims zoals uit Indonesië of Egypte.

Hoe het in de documentaire juist ging weet ik niet, ik kan er niet naar kijken, te erg. Ik wordt er haast depressief van hoe achterlijk en wreed een groot deel van de wereld nog steeds is.
Dit viel me ook op.

Ook de link naar Terzake met die vooral niet-gehoofddoekte voorstandster van besnijdenis is nu natuurlijk verdwenen, vermits de mods het blijkbaar geen leuk onderwerp vonden.

Oud 7 februari 2014, 10:19   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

zou het nog een gevolg zijn van:

Citaat:
Minister van Volksgezondheid Laurette Onkelinx (PS) kondigde woensdag nog aan dat in het UZ Gent en UMC Sint-Pieter centra voor multidisciplinaire behandeling van verminkte vrouwen zullen komen, waarvoor de overheid jaarlijks 500.000 euro uittrekt. Elk jaar zullen daar 200 vrouwen geholpen kunnen worden.
Citaat:
Kritiek op de ondergeschikte positie van de vrouw in de islam, want dit schaadt het 'imago' van de allochtoon

Citaat arrest p. 39: uittreksel:

onder de titel "De vrouw in de islam": "Het ethisch imago van de islamitische wereld houdt maar stand zolang men niet achter de façade kijkt of de getuigenis van een islamitische vrouw hoort...In de islam is de vrouw binnen het huwelijk totaal rechteloos. De koran voorziet uitdrukkelijk dat een man zijn vrouw mag slaan als hij vreest dat ze ongehoorzaam zou kunnen worden ....De islamitische man kan zijn vrouw verstoten door driemaal een rituele verstotingsformule uit te spreken. Deze formaliteit kan in een minuut afgehandeld worden. ... Betwistingen over de kinderen zijn er ook niet: tot zeven jaar kunnen ze bij hun moeder blijven, daarna worden ze onherroepelijk eigendom van de vader. ... Een vrouw die verkrachting aangeeft wordt opgesloten in een cel zolang niet bewezen is dat ze zelf geen aanleiding tot die verkrachting heeft gegeven. ... Niets kan de minachting voor de vrouw beter illustreren dan de besnijdenis. Anders dan bij mannen is de besnijdenis bij de vrouwen een blijvende sexuele verminking: de clitoris wordt geheel of gedeeltelijk geamputeerd. Dit is de mildste vorm, de zogenaamde kleine besnijdenis. Bij de infibulatie of grote besnijdenis worden alle uitwendige geslachtsorganen weggesneden en worden vervolgens de rauwe randen van de wonde dichtgenaaid waarbij slechts een kleine opening wordt gelaten om te urineren en te menstrueren. Dit alles gebeurt vaak in uiterst primitieve en onhygiënische omstandigheden. De houding van de islam tegenover de vrouw toont duidelijk aan dat de Europese en islamitische wereld totaal verschillend zijn. We kunnen dan ook niet dulden dat onze samenleving door islamitische wetten en zeden wordt geïnfiltreerd. ... Men mag in dit land het Vlaams Blok onbeperkt aanvallen en beschimpen, maar op de zeden en gewoonten van de 'allochtone medemens' - hoe barbaars ook - mag blijkbaar geen enkele vorm van kritiek geuit worden."

Becommentariëring door het Hof:

De toestand van de vrouw in de islam wordt hierbij duidelijk niet aangebracht om de bevolking te informeren of om op enigerlei wijze op te komen voor de toestand van de vrouwen in de islamwereld, doch wel enkel om het imago van de "allochtone medemens", zoals deze spottend wordt genoemd, als onethisch en barbaars te kunnen bestempelen en aldus bij te dragen tot de gevoerde haatcampagne.

Onze commentaar:

Het Hof zegt hier dus dat het leveren van kritiek op de ondergeschikte positie van de vrouw in de islam, en zelfs op de meest verwerpelijke praktijken zoals de vrouwenbesnijdenis, verboden is omdat dit... het imago van de allochtoon zou schaden. Op een ogenblik dat de discussie over de islam in alle hevigheid is losgebarsten in buurlanden als Nederland en Frankrijk, en er ook daar het concrete debat gevoerd wordt of het aan huisdokters en hospitalen niet moet verboden worden hulp te verlenen bij de mensonterende praktijk van de vrouwenbesnijdenis, zegt een rechter in België dus dat het aanklagen van deze problematiek door een politieke partij verboden is, omdat het imago van de allochtoon belangrijker is.

Oud 7 februari 2014, 12:56   #54
BonBon
Banneling

Standaard

In deze volg ik volledig het Blok, ze hebben een politiek proces gekregen.

(Zelfde antwoord als in die andere verdwenen(?) thread)
Oud 7 februari 2014, 12:56   #55
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
zou het nog een gevolg zijn van:

Gisteren ging Annemie Struyff in haar programma op de VRT veel verder dan het schrijven van een stukje of het toner van een poster. Krijgt ze nu een racismeproces aan haar been?

Waarschijnlijk niet. De hypocrisie van de linkse club , zoals altijd.
Zie ook de hetze tegen Rusland en Poetin ivm homofobie. Over de volstrekt verplichte homofobie bij de moslims of straffe van afvalligheid, not a word.
Ik krijg steeds meer braakneigingen van die achterbakse linksmensen.

Laatst gewijzigd door Vigilant : 7 februari 2014 om 12:57.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 13:18   #56
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vergeet niet dat meisjes al van in de wieg worden aangeleerd om onderdanig en bereidwillig te zijn. Eenmaal zo'n zelfbeeld ingeprent blijft dat hangen.

Vertaald in : "ik ben MAAR een vrouw".
Je ziet ze regelmatig in (rood gekeurde) praatprogramma's met een doek rond hun hoofd dat ook verdedigen.

Hoe langer hoe meer westerse vrouwen 'bekeren' zich tot de Islam. Tegen beter weten in een rol van totale onderdanigheid aannemen. Wie begrijpt zoiets?
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 13:32   #57
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Je ziet ze regelmatig in (rood gekeurde) praatprogramma's met een doek rond hun hoofd dat ook verdedigen.

Hoe langer hoe meer westerse vrouwen 'bekeren' zich tot de Islam. Tegen beter weten in een rol van totale onderdanigheid aannemen. Wie begrijpt zoiets?
In de meeste gevallen omdat hun vriendje 'Mohamed' of 'Rachid' dat wil. En natuurlijk wil 'Marina' ook eens showen met een hoofddoek, tot zij hun eerste pak slaag krijgen van hun echtgenoot. Dan staan ze bij de politie te huilen.
Oud 7 februari 2014, 13:37   #58
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
In de meeste gevallen omdat hun vriendje 'Mohamed' of 'Rachid' dat wil. En natuurlijk wil 'Marina' ook eens showen met een hoofddoek, tot zij hun eerste pak slaag krijgen van hun echtgenoot. Dan staan ze bij de politie te huilen.
Toch zeggen ze dat ze het alles uit vrije wil is.
Vrije wil is: kunnen kiezen (bijvoorbeeld met of zonder hoofddoek)zonder dat uw omgeving u anders behandelt en respecteert, alleen dan kan je zeggen dat er vrije keuze is.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 19:33   #59
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dit viel me ook op.

Ook de link naar Terzake met die vooral niet-gehoofddoekte voorstandster van besnijdenis is nu natuurlijk verdwenen, vermits de mods het blijkbaar geen leuk onderwerp vonden.
Ik heb de betrokken aflevering van terzake net bekeken.
Wat mij naast de waanzin van het goedpraten van besnijdenis door die vrouw opviel was het immense verschil in aanpak van kritiek op de katholieke kerk en islam tijdens de volledige uitzending.

Laatst gewijzigd door Ulrik : 7 februari 2014 om 19:36.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 19:36   #60
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Ik heb de betrokken aflevering van terzake net bekeken.
Wat mij naast de waanzin van het goedpraten van besnijdenis opviel is het immense verschil in aanpak van kritiek op de katholieke kerk en islam.
Heb je dat nu pas in de gaten gekregen? Ik ben atheist, maar erger me hoe langer hoe meer aan de eerstvolgende socialist die het nog eens over een zwartrok durft te hebben.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be