![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt geen haar op uw tanden jong.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar een groot deel van de negerinnen zitten niet zo om sex , bij velen is de clitorus gewoon weggesneden en van gevoel is er niet veel sprake en van nat worden evenmin . Bij de negerinnen die hun gevoelsbelevenis niet ontnomen is , die lusten wel eens een harde witte penis . want vale van die zwater lullen zijn evengroot als ze slap zijn dan als ze stijf zouden moeten zijn want ook bij een erectie zijn ze nog zo slap als drop . De grootte is dus ondergeschikt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand, 'n onbekende nog wel, in de trein met zijn/haar voeten in m'n kruis loopt te 'tasten', zijn de rapen gaar, begrijp je dat niet...of word jij graag door vreemden te pas en onpas betast?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() He niet zo pikant he , natuurlijk deel ik die mening . ik wil ook niet ten pas en ten onpas bepoteld worden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Jah , van horen zeggen , als ik bij mijn vriend kom die met een zwartje gehuwd is , zijn daar vaak vriendinnen en daar wordt wel eens wat afgelachen en ze zijn niet echt verlegen voor hun details .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negeren !! Citaat:
De balans = evenwichtig !! Beste verdediging = negeren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper ziet Google afbeeldingen voor echt aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk gezegd, ik denk dat je naar haar memmen gekeken hebt. Laatst gewijzigd door Stingray : 26 oktober 2012 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Stingray : 26 oktober 2012 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks hou ik er iets aan over... Ik heb niet graag dat mannen dit tegen mij zeggen, dus hou je in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mannen houden grote kuis he. Die schijnen een chappement te hebben van 70 cm. Dat weet ik van Xenophon. |
|
![]() |
![]() |