![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik herken de standvastige dingen in jou NN en het zijn de goeie. En laat de kikkers-in-chocopotten-gooiende buren je geloof in ‘de goeien’ niet ondermijnen, want die zijn er nog met hopen, al vallen ‘de slechten’ ntl wat sneller op. Nog een fijn leven, NieuwNoors. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Jij bent het oog van die storm. Nog het allerbeste gewenst. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 28 oktober 2012 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik wens je nog een bos fijne bomen toe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag Diego. Je verlaat dus het gebouw. Dat is een grote aderlating voor het gebouw.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 oktober 2012 om 02:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben je avatar en forumnaam een speciale betekenis, vraag ik mij af?
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik kende je niet zo goed, maar vind het wel knap dat je nu een eigen zaak op start.
Ik wens je alle succes toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Dank je, Diego. Liefde-haat verhouding. Zo kun je het wel noemen ja. Een mens weet zich geen houding aan te nemen wanneer de discussiepartner te neig verschilt van mening maar ondertussen ook heel sympathiek over komt ![]() Ik wens je eveneens vrede toe en veel succes met je zaak!
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Blijf onverdroten het wereldse onrecht en de mediatieke leugens aanklagen en doorprikken, beste Tien, daar kunnen we maar niet genoeg van krijgen. Keep up the good work. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
“7. Die aantrekkelijkheid die samengaat met vreugde is Raga.” http://www.fascinerend.nl/yoga/yoga-...-sadhana-pada/ Gére Léven, dus, en ik vond dat redelijk toepasbaar op mezelf, vandaar het gebruik ervan. M’n avatar is afkomstig van de LP-hoes ‘Sun Goddess’ uit de jaren ’70 van die zwarte jazzcat Ramsey Lewis: http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_Goddess_(album) Voila, mysterie solved. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 29 oktober 2012 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Great Stuff. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() @ mijnheer Diego Raga
Wegens het zoals zo vaak een verbeten strijd voeren met af te werken paperassen, had tijdsgebrek mij tot dusver belet om uw post 26 door te nemen. Uw onnavolgbaar charmerende reactie op mijn eerder afscheidsberichtje maakt mij even sprakeloos… Je tâcherai de mériter les éloges que vous me donnez, monsieur. Het ga u goed, mijnheer Diego Raga ! Gwylan |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Extra lof aan uw intellectuele talenten is nooit teveel gegeven. Ter harte, mevrouw Gwylan. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 oktober 2012 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Wat een terminaal gefleem
![]() Nu ja Ik sla Gwylan ook hoog aan Staat boven de vulgaire scrum |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Zolang het niet klef wordt, ga ik er mee door, enfin, tot morgenavond toch nog.
Verwittig me, als de stroop van 't scherm op je tafel begint te druipen. Citaat:
Hoogstens schabouwlijke vocabulaires, maar da's het einde van een forum niet. Voor de rest deel ik je mening als 'n twin. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Woensdag, middernacht, my last post, 't is goe geweest, den blok erop.
Zoals voorzien in de OP, is het nu tijd om hier finaal uit te loggen, verdoeme dégoutant, ‘k weet ’t, maar heb hierdoor ook wel een prijsloze vrijheid op zak, om in 'n zeldzaam off-bizz-moment strikt anoniem en in ademloze stilte stiekem over jullie schouders te kunnen meekijken, me dan koesterend in het welzijn van een tijdloze genieting, door de herkenning van wat me hier de laatste jaren vertrouwd en dierbaar is geworden. Ik kijk nu al uit naar zo’n highlight. Dames en Heren & alles d’r tussenin, het exquise genoegen was aan geheel mijn zijde en hoop voor U zjustzelfde. Enne.. o ja, wat jullie fluwelen toewensingen betreffen aan mijn adres, awél, ‘k ga ze proberen keihard te maken, d’as beloofd. Sincerely yours, Laatst gewijzigd door Pontifex : 29 maart 2015 om 00:10. |
![]() |
![]() |