![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() In de winter kan je winterbanden opleggen, en dan op het linkerrijvak iedereen voorbijsteken die met hun kaalgereden zomerbanden aan 60 per uur met zweetoksels probeert thuis te raken.
En dan kan je ook je tractiecontrole en ABS afzetten en op het industrieplein prachtig gaan slippen. En als je gaat lopen heb je ijskoude lucht die diep in de longen bijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En lekker warm bij de chauffage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dingen die minder beginnen stinken?
Uitlaatgassen alvast niet. En als er iets stinkt, dan ruik je het 2 kilometer verder nog. Voor mensen gaat die vergelijking ook vaak niet op hoor. In de winter zijn ze vaak te lui om een andere onderbroek aan te trekken op dagelijkse basis. Ik mag de winter ook wel. Maar dan hardcore onguur weer en geen snijdend koude temperaturen met de zon erbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() tijd voor een herfstverhaal : de Moord op Boudewijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Gezellig met de sfeerlampjes aan onder een dekentje en het knetterende haardvuur naar Desperate Housewives, Boardwalk Empire of Breaking Bad zitten kijken terwijl de stenen buiten uit hun voegen vriezen, wie kan daar nou wat tegen hebben?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik. Het lijkt me oersaai wat je daar voorstelt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil de pret niet bederven, maar wat mij betreft, liever +30°C dan -5°C.
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen goed warm en Duvels kletsen en rikken, wiezen of kingen met de mannen.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ook wel gezegd wordt: "pak weg e mannen, pak weg". (Dat zeg ik als ik zo nen halve bak gekoelde Duvel van de keuken naar de living schot)
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezellig, mooi, minder stof. Veel romantischer dan de zomer.
Eén nadeel : de tonnen en tonnen zout die ze per se willen strooien vanaf het moment dat het een half graadje vriest. En als het dan echt nodig is om, omdat het echt glad is of dik gesneeuwd heeft, dan hebben ze geen zout meer over!
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() arm van geest
zijn ze |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toekijken hoe die kleine mensjes elk jaar tekeer gaan in hun strijd tegen een beetje vrieskou. Het begint reeds bij het vallen van de blaadjes. Dan trekken de eerste legerscharen tuinbezitters uit, gewapend met overjassen, bladblazers en harken. De vlijt staat op scherp. Een bezorgde grimas lonkt zijdelings naar boven. Zou het al gaan vriezen? Moet ik nog niet strooien? De winter is public enemy nr 1. Een reden te meer om ervan te houden, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de zomer : gaan werken als iedereen met vakantie gaat ? Dat is veel te deprimerend. Trouwens, het is ook te warm om te werken. In de herfst : de laatse mooie dagen...Daar moet je van profiteren vooraleer de grote koude komt, dus geen tijd om te gaan werken. In de winter : Tja, nu is het te koud en te nat om te werken, je zou ziek kunnen vallen, trouwens, s'morgens blijft het te lang donker om vroeg op te staan. Je gaat toch niet uit je bed komen als het nog nacht is zeker ?
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Gij zegt dat.
![]()
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Warm aangekleed gaan wandelen van café tot café.
![]()