Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2012, 12:20   #41
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
jij mag van homo's vinden wat je wil maar je moet ze gerust laten
Bingo. En dat geld niet alleen voor homo's.
Ik mag van de doorsnee moslim vinden dat het een achterlijke oetlul is die in een onzichtbare vriendje gelooft en een 7de eeuwse woestijnrover als ideale man beschouwd.
Dat geeft me niet het recht die mening te gebruiken als rechtvaardiging voor het gebruik van al dan niet verbaal geweld.

Dat kan alleen veranderen vanaf het moment ik gedachten kan lezen.

Citaat:
concreet
cowboys die een tong draaien vind ik stukken onaantrekkelijker dan 2 jonge blonde verpleegsters die hetzelfde doen.
toch ga ik die mannen niet achterna roepen.

ben ik nu een evengrote homohater als die moslims?
Op zijn minst hebt U gevoel voor schoonheid.
Oud 8 november 2012, 12:30   #42
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Inderdeed: en verplicht bidden voor en na het poepen.
Nu, de godsdienst-extremistishe kaloten moeten ergens onderdak vinden ...

.
N-VA en haar zusterpartij VB is nu ineens geen tegenstander meer van homo's ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 november 2012 om 12:30.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 12:33   #43
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Uw vuile leugens pakken niet hoor, Waal. Oei - ik heb uw een Waal genoemd, misschien moet ge op het driehoekje duwen
Oud 8 november 2012, 12:36   #44
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Noot: Ik zou begin de jaren vijftig of zelfs begin de jaren zestig als Turk of Marokaan of Congolees ook niet graag door bepaalde delen van Belgie gewandeld hebben hoor. Als Vlaming ook niet, maar dat is andere zaak...
Oud 8 november 2012, 12:48   #45
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Noot: Ik zou begin de jaren vijftig of zelfs begin de jaren zestig als Turk of Marokaan of Congolees ook niet graag door bepaalde delen van Belgie gewandeld hebben hoor. Als Vlaming ook niet, maar dat is andere zaak...
Toch niet in de traditionele klederdracht.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 12:52   #46
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vond het wel nodig.

De draad gaat over de houding van voornamelijk allochtonen, maar ook autochtonen, tegenover holebi's.
Jij weidt daarbij uit over een klein deelaspect daarvan, namelijk de definitie van het huwelijk.
Ik vind het daarbij nodig om met enige illustratie aan te geven dat jouw ideeën daaromtrent Middeleeuws zijn.

't Kan daarbij best zijn dat mijn gedachtengoed niet representatief is. Feit is wel dat het homo-huwelijk goedgekeurd is met een parlementaire meerderheid.

't Kan daarbij heel goed mogelijk zijn dat ik primitief en dom ben. Tjsa, als 't leven maar plezant is.
Zeker. En ik ben voldoende democraat om alle homo's en lesbiennes met overtuiging aan te bevelen om daar zeker gebruik van te maken. Ook nog om een andere reden, met name dat we misschien mogen hopen dat, door een huwelijk, bepaalde homo's wat minder neiging zullen hebben om van de ene partner naar een andere te vlinderen. Want bij een deel van de homo's is dat wel een kwalijke gewoonte. Is mee verantwoordelijk voor de veel snellere verspreiding van SOA's in hun midden.
Oud 8 november 2012, 12:57   #47
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zeker. En ik ben voldoende democraat om alle homo's en lesbiennes met overtuiging aan te bevelen om daar zeker gebruik van te maken. Ook nog om een andere reden, met name dat we misschien mogen hopen dat, door een huwelijk, bepaalde homo's wat minder neiging zullen hebben om van de ene partner naar een andere te vlinderen. Want bij een deel van de homo's is dat wel een kwalijke gewoonte. Is mee verantwoordelijk voor de veel snellere verspreiding van SOA's in hun midden.
Heeft het heterohuwelijk er dan ooit mensen van weerhouden om vreemd te gaan? Rare redenering, hoor...
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 13:13   #48
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Heeft het heterohuwelijk er dan ooit mensen van weerhouden om vreemd te gaan? Rare redenering, hoor...
Dat heb ik ook niet beweerd.

En dat is volstrekt geen "rare redenering". Vooreerst wat de hetero's betreft, wie gehuwd is, kinderen heeft en, liefst, ook nog een geweten, daarvan mogen we hopen dat hij/zij toch nog eens zal nadenken vooraleer het slippertjes-pad op te stappen.

En wat de homo's betreft, of je het nu graag leest of niet, maar de SOA's, waaronder aids, zijn véél meer verspreid onder homo's dan onder hetero's. Informeer u maar bij gelijk welke geneesheer. En dat ligt aan het vlindergedrag dat in bepaalde homokringen zéér verspreid is. Hier speelt dan de eenvoudige wiskundige kansberekening voor wat de besmettingen betreft. Ho hoger de frequentie hoe ... enz.
Oud 8 november 2012, 13:20   #49
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...ob-geweld.aspx

http://www.vandaag.be/binnenland/109...-homohaat.html

Lulkoek dus, Henri 1.
'XIII' is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 13:21   #50
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
maar die vallen homo's niet verbaal of zelfs fysiek lastig zoals de moslims.
jij mag van homo's vinden wat je wil maar je moet ze gerust laten
Inderdaad....

Blijkbaar voelen sommige moslims zich door hun geloof vér verheven boven de samenleving waarin ze vertoeven,en denken ze gelijk dat zij zich niet aan de wetten van onze samenleving dienen te houden....

En zij bijgevolg alles wat hun niet aanstaat verbaal en of fysiek aggressief mogen benaderen...

Een fotoshoot van kortgerokte schoonheden voor een Marokkaanse moskee is dan wéér net voldoende om zich op hun teentjes getrapt te voelen en direct te betitelen als zijnde provocatie en gebrek aan respect voor hun cultuur...

Wel nu,waar zit hun respect voor onze cultuur....

En het kan altijd erger ,lees hier maar eens....

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...l-dragen.dhtml
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 14:22   #51
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en gaat het over alle allochtonen, of enkel de diep-religieuzen daaronder? en met hoeveel zouden die zijn in ons land?
Die enquete was enkel in Rusland, nog niet eens bij Moslims die blijkbaar denken dat je jongeren kunt besmetten met homofilie. Bij Moslims heb je wel veel meer homo's door de gescheiden opvoeding, misschien dat daar de verhouding anders is maar ook agressiever. ??
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 14:31   #52
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En dat is volstrekt geen "rare redenering". Vooreerst wat de hetero's betreft, wie gehuwd is, kinderen heeft en, liefst, ook nog een geweten, daarvan mogen we hopen dat hij/zij toch nog eens zal nadenken vooraleer het slippertjes-pad op te stappen.

En wat de homo's betreft, of je het nu graag leest of niet, maar de SOA's, waaronder aids, zijn véél meer verspreid onder homo's dan onder hetero's. Informeer u maar bij gelijk welke geneesheer. En dat ligt aan het vlindergedrag dat in bepaalde homokringen zéér verspreid is. Hier speelt dan de eenvoudige wiskundige kansberekening voor wat de besmettingen betreft. Ho hoger de frequentie hoe ... enz.
neen, dat ligt niet alleen daar aan.
Oud 8 november 2012, 15:34   #53
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
voorzichtig geschat is ongeveer 10% vd kinderen vd facteur, melkboer en buurman.
doe daar maar een paar procenten bij en daarnaast is - voor de man dan -de prostitutie altijd een zeer florerende vreemdgaanbusiness geweest.
ja woord en ring zijn echt geen effectieve middelen tegen vreemdgaan hoor

Citaat:
En wat de homo's betreft, of je het nu graag leest of niet, maar de SOA's, waaronder aids, zijn véél meer verspreid onder homo's dan onder hetero's.
dankzij religie, machocultuur en homohaat bestaat homoseksualiteit in Afrika niet.
toch vind je de meest besmette landen op dat continent (tot 40% vd bevolking in sommige landen).

Laatst gewijzigd door 1207 : 8 november 2012 om 15:35.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 17:06   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, we weten dat extremistische kaloten geen probleem hebben om de katjes, of zelfs de kindjes in geval van celibataire voorgangers, te knijpen, maar toch zo'n kronkel hebben dat de wereld beter gaat worden als er enkel gevogeld zou worden binnen een huwelijk.

Wat mijn gedacht betreft over veel of weinig verspreiding van soa's: heel dom om geen rubberen bescherming te gebruiken.
Gvd, de paus verbiedt het ..., tsja, daar heb ik geen verweer tegen. Die hanteert Hogere argumenten ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 23:33   #55
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Als men (pre)middeleeuwers het land binnen laat krijgt men te maken met (pre)middeleeuwse toestanden. Sommigen noemen dit 'verrijking'

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=14
Ik zou anders wel graag een aantal kruisvaarders in volledige harnas-uitrusting en bewapend met zwaarden, bijlen en goedendags in de tijd doen reizen tot bij ons ( met die Tijdmachine van Prof.Barabas ), en die dan hier loslaten in Brussel centrum op een zaterdagnamiddag.
http://www.google.fr/imgres?q=les+vi...9,r:6,s:0,i:84
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 23:54   #56
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gij zijt een fan van Hack & slash games....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be