Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2012, 11:02   #41
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantoffelheld Bekijk bericht
Waarom gaan ze naar die landen? omdat het goedkoop is en daarom pikken ze dat gedrag. Het feit dat wij hun economie zo steunen is daar niet van belang. Gasten moeten zich aanpassen aan de heersende cultuur en indien mogelijk zelfs een beetje de taal spreken. Ik ben dan ook van mening als men ergens op bezoek gaat dat men zich aanpast aan de gastheer en begrip heeft voor de geldende normen. Dat is niet meer dan een vorm van beleefdheid.
Moesten wij ons gedragen zoals zij doen als ze naar hier komen, d�*t zou pas grappig zijn. Da's nog wat anders als in een minishort showen voor een paar foto's.
Stel je voor : Bvb : Vlaming betrapt op sjakossentrekken van oude Marrokkaanse vrouwtjes in Casablanca. Een oudje ligt in de coma vanwege de brutale slagen die ze in haar aangezicht kreeg...
Zulke zaken...Het zouden nogal krantekoppen worden , en de straf !!! Veertig jaar in een ondergrondse kerker en dagelijks zweepslagen of zoiets.
In België : 3 uur werkstraf voorwaardelijk en een boete van één symbolische euro.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 11:06   #42
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantoffelheld Bekijk bericht
Laatste keer dat ik keek naar mijn identiteitskaart stond daar duidelijk Belg en niet Marokkaan. Maar als gastheer verwacht ik wel dat de gasten zich aanpassen aan de geldende normen. In het uitgaansleven worden gasten die zich niet aanpassen geweerd.
Je zou de eerste Marrokkaan niet zijn die " Belg " leest als hij naar zijn identiteitsbewijs kijkt...Het is dan ook maar een stuk plastiek met wat letters op, dat nog weinig met de biologische & culturele realiteit te maken heeft.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 14:51   #43
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
In een moskee , of in een kerk , dar kan de orde haar eisen stellen , en met respect .

Op de straat , en zelfs voor een moskee , is dat de openbare weg , daar mag je vb geen zedenschennis plegen , maar in een short of minirok op de straat een foto maken . kom zeg .

Het westen had van dag één hun slaapkleden en hun heksekappen ook moeten verbieden in de straat .
Het is hun straat. Hier op straat mag je niet naakt rondlopen, in Marokko zijn ze blijkbaar op bepaalde plekken nog wat strenger.

Ik zie je probleem niet.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be