![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral details en interpretaties, de grote ziekte van de islam. ![]() "The Prophet summarised this religion with his statement: “The religion (of Islaam) is naseehah (offering sincere advice)!” Tameem bin Aws said: “We asked, ‘To whom?'” He replied: “To Allaah, His Book, His Messenger, the leaders of the people, and to their subjects.” [Muslim] The sincerity that is due to the Book of Allaah includes its regular recitation, learning the rules of Tajweed (the recitation of the Quran, according to specified rules) and reciting it beautifully, learning about its Tafseer and the reasons for its revelation, affirming that it is the truth, the perfect Speech of Allaah and not part of the creation, honouring it and defending it, abiding by the orders and prohibitions found in it, and teaching it and calling to it." The Holy Qur'an itself; from the time of its revelation, encouraged the people in various ways to learn, read, recite and memorise http://quran.al-shia.org/en/sciences...es-it-mean.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Ik ga er me in elk geval niét in verdiepen en laat m'n beschouwingen en opinies van deze fascistische ideologie volledig afhangen van de realiteit, van het dagdagelijkse leven. Meer heeft een mens niet nodig om een oordeel te kunnen vellen over één van de meest wansmakelijke en weerzinwekkende fictieboeken ooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we willen/wensen _ in feite is het hier kwestie van eisen... terecht gezien de al heersende normen/wetgeving hier waar nieuwkomers zich dan moeten naar voegen _ dat die vrouwen emanciperen ( en liefst daarmee het hele religieuze zootje bijschaven ) dan denk ik dat ze daar best alle hulp bij kunnen gebruiken. Ironisch genoeg kan ik uit de reacties die ik hier op het forum krijg te lezen enkel het omgekeerde opmaken. Men schijnt zich hier voornamelijk druk te maken over uiterlijk vertoon en niet normatief gedrag ipv grondbeginselen. Dat gaat zelf zo ver dat als lid van die groep zich beroept op die grondbeginselen om zijn eigenheid te behouden ( -> toch wel net één van de grote vrijheden die ermee gepaard gaan ) ze op die eigenheden richting 'huiswaarts' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Het ontbreekt u blijkbaar aan argumenten om een deftige inhoudelijke discussie aan te gaan over Moslim immigranten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dochters niet laten scholen, dochters niet laten huwen met niet-moslims, dochters uithuwelijken, dochters de clitoris uitsnijden op vakantie, dochters terugsturen naar het thuisland als ze niet gehoorzamen ... is dit allemaal uiterlijk vertoon die binnen onze vrijheden past? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie wat er gebeurd als ze zich in discussies mengen. Ze vertellen zo'n ongelofelijke stomme praat dat ze zelfs mensen als Maori en Nietzsche in verwarring brengen en tegen elkaar uitspelen... Ik trap daar niet in. VOORBEELD 1 Citaat:
Citaat:
VOORBEELD 2 Citaat:
Citaat:
Zijn we de racist aan het uithangen sucker loe ? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat 10duizenden belgen moeten gaan protesteren in Brussel om het recht op een kerstboom op te eisen godverdomme!!
Is mss niet de juiste draad om daarover te beginnen maar het moest van m'n lever! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Verward ben ik niet: voor mij moet migratie kunnen maar op een andere manier. Je kan als land geen getormenteerde, haast psychotische mensen binnen nemen uit landen die door stammen-godsdienstoorlog/totalitaire regimes totaal fucked up zijn zonder die mensen psychologisch te begeleiden; als psychologische hulp niet meer kan baten, dan is er voor die mensen hier geen plaats. Hard maar waarom zouden we een hele samenleving in gevaar brengen om enkelingen te helpen?? Wat betreft de lamentabele situatie van moslimvrouwen: ik zit daar mee in. Als ik een schattig klein meisje zie, met de mooiste glimlach die met grote ogen haar wereld vol verwachting aanschouwt, dan denk ik onmiddellijk aan het sorry excuse van een leven dat haar te wachten staat. En dan denk ik ook aan het moment, pakweg 10 jaar later, waarop zij mij zal laten weten dat ik niet moet strijden voor haar mensenrechten want dat het een eer is dat zij zich mag laten discrimineren, dat ze als laatste mag eten en dat als zij getrouwd is en haar man van huis is, haar zoon van 10 de baas is over haar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Pakistan en Bangladesh zijn 2 van die islam landen met extreme inteelt, en die 2 landen hebben al evenveel inwoners als in de gehele USA. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Vreselijk toch!!! Kun je je voorstellen hoe goed die hersenspoelingen van kleinsaf aan en de constante onderliggende en niet zo onderliggende dreiging van geweld wel werkt want anders zouden de vrouwen daar een masse tegen ingaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Je krijgt er een heel andere kijk op als je ze ziet rondlopen, zwart afrikaanse en Egyptische moslim vrouwen, rond de 90%, probeer ze nu nog maar eens niet na te kijken op straat. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik probeer me in te beelden of je echt niet van onder die culturele druk kunt geraken, of je echt niet voor jezelf durft te denken....ik kom er niet uit. Mijn westerse mentaliteit acht het onmogelijk dat ik zo een onmenselijke cultuur zou kunnen voortzetten maar blijkbaar is dat niet de correcte denkpiste als je ziet wat voor een massa mensen dit blijkbaar geen probleem vindt. Moet je de mensen inderdaad zelf hun fouten laten maken of moet ik me afvragen of zij wel echt de kans krijgen om dit vreselijke leven voor zichzelf uit te stippelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrome Christenen hebben dit ook een tijdje gedaan tussen 1800-1900 en in die tijd gebeurde dat ook medisch om masturberende meisjes te 'genezen'. De uitvinder van Kellogg's Corn Flakes heeft geprobeerd dat te promoten bij baby's omdat ze nadien niet meer zouden masturberen maar dat is gelukkig niet echt gelukt. Tegenwoordig is het enkel nog gebruikelijk bij die 20% moslims en groeiende. Het is trouwens niet eens islamitisch, Mohammed was bij zo'n besnij-vrouw op bezoek en raadde haar aan om niet teveel weg te snijden zodat de vrouw nog haar waardigheid zou behouden (lees, kon klaarkomen via de clitoris). Moslims vertalen dat als zijnde aangeraden door Mohammed zelf want hij had het niet verboden. ![]() Vertalingen, details en interpretaties, de grote ziekte van de Islam. Laatst gewijzigd door BonBon : 13 november 2012 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Simpel: geen clitoris, geen financiële steun.
![]() Wil iemand mij aanstellen als wereldproblemenoplosser ? ![]() |
![]() |
![]() |