![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel chocolade eet u ongeveer gemiddeld per dag ? | |||
100 gram |
![]() ![]() ![]() |
7 | 87,50% |
200 gram |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
300 gram |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
400 gram |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
500 gram |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 - Ik lust het werkelijk niet !!!!
2 - ALLES met chocolade in laat ik liggen !!!! 3 - Zelfs als een vrouw mij chocolade aanbiedt voor bv: een dans of sex , mag ze OPZOUTEN !!!! 4 - Bieden ze mij 1 miljoen € om een reep choco op te vreten , mogen ze da'stuk choco in hun ACHTERWERK steken !!!! Zo extreem zet ik me af van chocolade !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind stront 'bijna' lekkerder
![]() ![]() Citaat:
kleuter van 5 + de muren van't wc-hok besmeurd ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind stront 'bijna' lekkerder
![]() ![]() Citaat:
kleuter van 5 + de muren van't wc-hok besmeurd ![]() ![]() Tijdens de kleuterschooljaren dus ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 november 2012 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is 't mogelijk dat in een topic over één van de lekkerste zaken ter wereld er uiteindelijk alleen nog maar over viezigheid gesproken wordt?
![]()
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet gezien maar de beschrijving doet vermoeden dat dat idd Bear moet zijn geweest.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Easypeasy ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Van tijd tot tijd eens een stukje...Zéker geen 100 gram per dag. Eerder 100 gram per maand.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind puur het lekkerste!
Helaas krijg ik van chocolade uitslag, dus Sint neemt voor mij een marsepeinen letter mede. ![]()
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik mis de optie 0 gram.